Citat:
Ursprungligen postat av
Bernael
Ser riktigt slött ut för båda lagen. AIK kan mycket väl få kvala för att hålla sig kvar i år
Man kan inte bedöma efter en match hur det ska gå i Allsvenskan lägg därtill att detta är en cupmatch . Vinna eller försvinna