2026-03-14, 13:54
  #61
Medlem
QuantumQuills avatar
Får inte GAIS ordning på detta i halvtidssnacket så har jag svårt att förstå de som snackar om att det är ett lag för topp 5.
2026-03-14, 13:55
  #62
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Får inte GAIS ordning på detta i halvtidssnacket så har jag svårt att förstå de som snackar om att det är ett lag för topp 5.
Lundgren borde kräva dubbel lön direkt nu i paus.
2026-03-14, 13:56
  #63
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Bra halvlek trots allt av AIK.
Det ser bra ut men mynnar ut i svaga målchanser -> xG-tiki taka.
2026-03-14, 13:58
  #64
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Ska Gustav Lundgren lira mot Ukraina? Herregud Sverige måste väl ha bättre spelare än honom
__________________
Senast redigerad av Varmlandskorven 2026-03-14 kl. 14:00.
2026-03-14, 13:58
  #65
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det ser bra ut men mynnar ut i svaga målchanser -> xG-tiki taka.
Hove borde gjort 2 på riktigt bra målchanser (och GAIS ett till).
2026-03-14, 14:00
  #66
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Vem är han i studion ? Är det Birro?
2026-03-14, 14:02
  #67
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Vem är han i studion ? Är det Birro?
Birros snyggare tvilling.
2026-03-14, 14:11
  #68
Medlem
Ser riktigt slött ut för båda lagen. AIK kan mycket väl få kvala för att hålla sig kvar i år
2026-03-14, 14:11
  #69
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Har AIK en tjej i laget? Johanna snackar kommentatorerna om
2026-03-14, 14:12
  #70
Medlem
ZlatanManias avatar
Vi spelar trots allt rätt bra så man får glädjas lite åt det iaf.
2026-03-14, 14:13
  #71
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
Ser riktigt slött ut för båda lagen. AIK kan mycket väl få kvala för att hålla sig kvar i år

Man kan inte bedöma efter en match hur det ska gå i Allsvenskan lägg därtill att detta är en cupmatch . Vinna eller försvinna
2026-03-14, 14:13
  #72
Medlem
ZlatanManias avatar
Men där ska det ju va mål...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in