2026-03-14, 13:39
  #49
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Känns som att GAIS försöker spela fotboll på en nivå dom inte är i närheten av.

Någon borde informera Salter att man blir utvisad vid två gula.
2026-03-14, 13:39
  #50
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Mycket bollinnehav AIK nu senaste kvarten och nån farig chans men annars GAIS är otroligt bra på att täcka ytor och försvarar sig bra
2026-03-14, 13:40
  #51
Medlem
baggebo1s avatar
Skärpning nu GAIS!
2026-03-14, 13:40
  #52
Medlem
Bra halvlek trots allt av AIK.
2026-03-14, 13:43
  #53
Medlem
ZlatanManias avatar
fan!!!!!!
2026-03-14, 13:44
  #54
Medlem
skogsburkans avatar
Till kommentatorns stora förtret gick den utanför men det var nära.
2026-03-14, 13:44
  #55
Medlem
GAIS får ju inte låna bollen. Känns som Hove hade kunnat ta en touch och skruvat in den där.
2026-03-14, 13:47
  #56
Medlem
ZlatanManias avatar
En del fina tendenser och Hove borde gjort mål.. Finns hopp inför andra men dessa lägen vi haft skall sitta.
2026-03-14, 13:48
  #57
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
AIK vänder detta
2026-03-14, 13:49
  #58
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
En del fina tendenser och Hove borde gjort mål.. Finns hopp inför andra men dessa lägen vi haft skall sitta.
Ni växer in och tar över mer och mer helt klart.
2026-03-14, 13:51
  #59
Medlem
cokehyenas avatar
Solna är impotenta i avgörande lägen.
2026-03-14, 13:52
  #60
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Ni växer in och tar över mer och mer helt klart.

Men GAIS leder matchen också och faller bak lite det är naturligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in