2026-03-14, 13:03
  #13
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
GAIS är bättre än BK Röva så AIK får det kanske inte så lätt ändå. GAIS är svåra att göra mål på
2026-03-14, 13:03
  #14
Medlem
skogsburkans avatar
Hata plast

🤮🤢
2026-03-14, 13:05
  #15
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hata plast

🤮🤢

Ja varför kan dom inte spela på Gamla Ullevi?
2026-03-14, 13:05
  #16
Medlem
Wads avatar
”Bolltrygg med bollen”. Det är skönt att vi har experter som kan beskriva spelarnas spetsegenskaper för oss vanliga dödliga.
2026-03-14, 13:05
  #17
Medlem
ZlatanManias avatar
Fitta.
2026-03-14, 13:05
  #18
Medlem
skogsburkans avatar
Och där dog den hajpen.
2026-03-14, 13:06
  #19
Medlem
baggebo1s avatar
Oj, så fri han fick stå där.
2026-03-14, 13:06
  #20
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Oj 1-0 till GAIS vilket avslut otagbar för målvakten
2026-03-14, 13:06
  #21
Medlem
Va lätt de e! 💚🖤
2026-03-14, 13:06
  #22
Medlem
Wads avatar
Underbart
2026-03-14, 13:06
  #23
Medlem
Grov markeringsmiss av AIK.
2026-03-14, 13:06
  #24
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Oj, så fri han fick stå där.

Solna sprang runt som dom var världsmästare och fick ett plötsligt uppvaknade. Blir en lång säsong för kalifatet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in