2026-03-14, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Varför ligger denna tråd återigen högst på Flashback? Är det betald placering, så många kan väl ändå inte bry sig om dessa järndöda youtubers?
Det är samma mekanism som en gång i tiden lockade människor att besöka tält med skäggiga damer, dvärgar och siamesiska tvillingar. Missfoster och särlingar har alltid lockat nyfikna. Detta Youtubedrama bjuder på ett överflöd av märkliga varelser. Allihop har tarmludd i svalget så det enda som kommer ut från deras munnar är skit.
Citera
2026-03-14, 08:44
Medlem
Tänk att vakna som Chrippa idag och veta att man kommer sitta inlåst i nästan 12 månander till, och sen komma ut till ett förstört liv helt utan framtid och det ända stöd man har är en hink, en kriminell farsa samt 3 klossmongon på flashback.
Citera
2026-03-14, 09:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockjrEwing
Tänk att vakna som Chrippa idag och veta att man kommer sitta inlåst i nästan 12 månander till, och sen komma ut till ett förstört liv helt utan framtid och det ända stöd man har är en hink, en kriminell farsa samt 3 klossmongon på flashback.

Samt alltid ha i bakhuvudet att kvinnan han nu är gift med har slajdat in i varenda influencer-grabbs dms innan hon till slut fick nöja sig med honom. Han har verkligen skapat sig ett fantastiskt liv 🤓
Citera
2026-03-14, 09:46
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Tänk också att han garanterat vet att han lever hyresfritt i ett stort antal personers hjärnor vilket gör att dem dagligen skriver inlägg om honom i månader (år) på olika plattformar.

Han tackar nog er för att ni håller honom relevant.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-03-14, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tänk också att han garanterat vet att han lever hyresfritt i ett stort antal personers hjärnor vilket gör att dem dagligen skriver inlägg om honom i månader (år) på olika plattformar.

Han tackar nog er för att ni håller honom relevant.

Allt Gott,! ❤️

Ja, relevant som den största idioten vi skådat. Kul att vara mer känd för sina brott och idiotiska uttalanden och bli ett meme eller någon som alla driver med. Ingen kommer någonsin ta honom eller frugan på allvar igen.
Citera
2026-03-14, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Ja, relevant som den största idioten vi skådat. Kul att vara mer känd för sina brott och idiotiska uttalanden och bli ett meme eller någon som alla driver med. Ingen kommer någonsin ta honom eller frugan på allvar igen.
Exakt. Apan i buren. Finns ett gäng personer han inte borde ha kvittrat om också.
Citera
2026-03-14, 10:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Så är det! Tror du han tänker så? Jag tror han snarare tänker ”hellre ökänd än okänd” och då finns det gott om folk som hjälper honom.

Jag hade föredragit att man slutade prata om honom helt men det är uppenbart att folk tror att de gör rätt genom att fortsätta. Det tror jag han gillar. Därför skrev jag så.
Citera
2026-03-14, 10:09
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Han kommer kunna fortsätta livnära sig på sociala medier 100% - troligtvis tjäna mer nu än han gjorde tidigare med all den här publiciteten han fått.

All typ av publicitet är tyvärr guld för trash-influencers som ändå inte har tv-uppdrag och vanliga reklamkampanjer.
Citera
2026-03-14, 10:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Exakt. Apan i buren. Finns ett gäng personer han inte borde ha kvittrat om också.

I sista delen av chatten verkar det absolut som detta är något återkommande för honom, att sätta sig på den dåliga sidan hos fel personer 🤓
Citera
2026-03-14, 10:14
Medlem
Citat:
Så är det! Tror du han tänker så? Jag tror han snarare tänker ”hellre ökänd än okänd” och då finns det gott om folk som hjälper honom.

Jag hade föredragit att man slutade prata om honom helt men det är uppenbart att folk tror att de gör rätt genom att fortsätta. Det tror jag han gillar. Därför skrev jag så.

Jag tror inte att ”ökänd” finns i Christofers tankar. Där är han känd. Nu har han ju t.om varit både på SVT och gammelmedia.
Citera
2026-03-14, 10:29
Medlem
Citat:

Håller helt med dig, dock är det intressant hur detta förfall har utspelat sig, men det absolut bästa skulle vara som du säger att folk helt enkelt slutar ge han och frun tid.
Då själv dör det ut totalt… eller så blir det värre, vilket då bestraffar dom.
Citera
2026-03-14, 10:43
Medlem
Citat:

Är det bekräftat och avgjort nu hur länge han kommer sitta inne? Hörde något om straffsänkning men det kanske bara gällde stålar och inte fängelsestraffet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in