2026-03-13, 02:06
Medlem
baron-brazils avatar
Vad är det ni inte fattar?
Hon har ingen åsikt om Israel eller Palestina överhuvudtaget. Hon vet inte ens vem som är vem eller vart det ligger.
Titta på valfri intervju med henne så förstår ni hur ofantligt korkad och obefintligt allmänbildad den här tjejen är.
Alltså hon är dum som en stock.

Hon fick rösten, det är hennes gåva.
Men som människa är hon i det närmaste lobotomerad.
Citera
2026-03-13, 02:43
Medlem
Bilderberg78s avatar
Det är endast av godo. Sverige kan för f-n inte skicka ett fetto med munskydd på sig till Eurovision.

Då vänder USA och israelerna sina hangarfartyg samt bombplan mot Sverige när de är klara med Iran, av rent förebyggande syfte, att utrota oss för att vi har så dålig musiksmak och krav på vad resten av Europa ska tvinga se i sina tv-apparater.
Citera
2026-03-13, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Vad är det ni inte fattar?
Hon har ingen åsikt om Israel eller Palestina överhuvudtaget. Hon vet inte ens vem som är vem eller vart det ligger.
Titta på valfri intervju med henne så förstår ni hur ofantligt korkad och obefintligt allmänbildad den här tjejen är.
Alltså hon är dum som en stock.

Hon fick rösten, det är hennes gåva.
Men som människa är hon i det närmaste lobotomerad.

Det finns ju bild på henne (en gammal) som även cirkulerat i tidningarna.

https://www.expressen.se/noje/musik/felicia-eriksson-berattar-sjalv-om-tiden-som-froken-snusk/

Hittar det inte heller nu men i någon intervju har hon också själv sagt något i stil med "Jag är inte helt svensk" eller "Jag har inte bara en svensk bakgrund". Vem mamman är vet vi men tittar man på bilden så är det väl inte omöjligt att hon kan ha en pappa från ME eller så?

Eller så är det bara så att hon ryktes med i tyckandet om Israel och inte förstår mycket mer.
Citera
2026-03-13, 09:08
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Eller så är det bara så att hon ryktes med i tyckandet om Israel och inte förstår mycket mer.
Precis vad jag tror. Felicia säger det hon tror är "rätt" åsikter.
Citera
2026-03-13, 10:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nej, Felicia vet inte ens om att det finns rätt och fel åsikter. Hon vet inte vad det betyder. Det är på den nivån vi befinner oss. IQ Fiskmås. Det enda hon vill är att få ligga och det verkar hon få så länge hon sjunger med ett par spetstrosor i nyllet. Vi är alla olika.
Citera
2026-03-13, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica

Håller med. För att få vara med i Mello-gänget ska man ha "rätt" åsikter.
Citera
2026-03-13, 14:36
Medlem
Så här sa hon i en podd under pågående Gazakrig:

Poddprogramledaren: Vad tycker du om det som händer på Gazaremsan just nu?
Felicia: Vad fan är det?
Poddprogramledaren: Känner du till Israel och Palestinakonflikten?
Felicia: Nej, alltså jag har noll koll.
Citera
2026-03-13, 14:38
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Netanyau sitter i samma båt som Moderaterna. Knesset är toppstyrt av Israels motsvarighet till SD. Det är därför Åkesson gillar det. Har inget med judar att göra egentligen. De vill mest göra det svårt för Palestinierna.
Felicia är sjukt obildad och verkar rätt så rejält utanför radarn. Hon kan ingenting om politik heller. Så jag antar att hennes uttalande var baserat på att hon är emot krig i allmänhet. Helt ärligt tror jag inte ens hon vet vad antisemit betyder.

Ja jag tror nog det är så enkelt som så. Men att tiga är guld och det borde hon ha lärt sig för länge sen.
Citera
2026-03-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius

Är det sant?
Citera
2026-03-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius

Länk till det?
Citera
2026-03-13, 15:03
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackeJocke
Länk till det?

Det känns som att Felicia drar nytta utav denna konflikt för att vinna röster i den stora tävlingen då den endast idag är ett politiskt spektakel. Många länder drog sig ur i protest emot Israels deltagande.
Citera
2026-03-13, 15:14
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
24 år och fortfarande folkbokförd tillsammans med mamma i ett radhusområde i Tullinge. Mamman står även som styrelsesuppleant i Felicias företag. 2024 hade Felicia en inkomst (lön+utdelning) på ca miljonen i företaget.

På gymnasiet ska hon ha studerat handels och administration. Sen ska hon ha arbetat på Sabis, ett företag inom bland annat hotell och restaurang, caféer och matbutiker. Och som telefonförsäljare. Branscher där hon alltså inte blev särskilt långvarig efter studenten, som hon borde tagit år 2020 (?), (tog hon ens studenten?).

Hon har en rottweiler som är född 2025 och heter Akilles.

(Uppgifter ovan från Ratsit, AllaBolag, MrKoll och Wikipedia).
Senast redigerad av Soffpotatis1357 2026-03-13 kl. 15:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in