2026-03-12, 22:05
Medlem
Jag har en del problem(?) med gaser och fiser mycket. Jag har märkt att stolar hemma som jag sitter på och som har tygsits luktar fis, eller värre. Antar det är för att jag ofta fiser när jag sitter på dem. Finns det några lösningar på detta problem? Någon som känner igen sig. Fick slänga en köksstol nyligen för den stank.
Citera
2026-03-12, 22:13
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckYes
Jag har en del problem(?) med gaser och fiser mycket. Jag har märkt att stolar hemma som jag sitter på och som har tygsits luktar fis, eller värre. Antar det är för att jag ofta fiser när jag sitter på dem. Finns det några lösningar på detta problem? Någon som känner igen sig. Fick slänga en köksstol nyligen för den stank.

Klorinblek alla inredningsdetaljer.

MVH

Städpatrullen
Citera
2026-03-12, 22:13
Medlem
Är du säker på att det inte hänger små intorkade bollar av skit i rövhåren som, när det mixas med din rövsvett impregnerar stolarna med stank?

Prova att tvätta dig grundligt mellan skinkorna varje morgon efter morgonbajjen (i duschen eller i bidén om du råkar ha en sådan), så kommer det nog lösa sig.

Annars måste det vara väldigt blöta fisar? "En tesked fukt" som slinker med, så att säga? Gasen skall ju inte sitta kvar i tyget, det låter otroligt.
Citera
2026-03-12, 22:53
Medlem
Sluta sitta naken på stolen lilla vän.
Citera
2026-03-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Är du säker på att det inte hänger små intorkade bollar av skit i rövhåren som, när det mixas med din rövsvett impregnerar stolarna med stank?

Prova att tvätta dig grundligt mellan skinkorna varje morgon efter morgonbajjen (i duschen eller i bidén om du råkar ha en sådan), så kommer det nog lösa sig.

Annars måste det vara väldigt blöta fisar? "En tesked fukt" som slinker med, så att säga? Gasen skall ju inte sitta kvar i tyget, det låter otroligt.
Han sitter knappast naken och fiser....
Citera
2026-03-12, 23:18
Medlem
exoticspices avatar
Köp tvättbara sittöverdrag som du trär på och fäster runt benen på stolarna.

https://images.fyndiq.se/images/f_auto/t_600x600/prod/96402cb13ebe4000/e0df20141056/4-st-stretch-jacquard-stolskydd-avtagbara-och-tvattsbara-med-ba

https://img.joomcdn.net/99e5e875d426766cf5fce12a049cab8fa5fdd834_1024_1024 .jpeg

Du kan också klippa till tyger etc som du har hemma som du inte använder som stolsöverdrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in