Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Eftersom #746 berättat för två av Dumpens fiskare om övergrepp han gjort mot både en ettåring och en treåring så är det inte omöjligt att Dumpen polisanmält detta. Det kan förklara polisens besök innan publiceringen.
Intressant att få höra vad du kan luska ut. Det måste ju gå ganska mycket rykten och upprörda känslor i bygden.
Hur mår brodern som har småbarn?
Det låter inte helt osannolikt, de var tydligen där jättelänge med en radiobil och hans bil var inte där, några dagar innan publicering. Tror kanske de tog datorer då om de var lite smarta...
Asså folk är så äcklade och vansinniga! Han bor ju i en del av samhället där många barn rör sig, dels pga att det är återvändsgator, men också för att det ligger en lekpark strax nedanför hans hus.
Brorsan bor inte i byn, men hade det varit jag hade jag varit full av ursinnigt vrede.
Citat:
Ursprungligen postat av
Farsans7a
Det var inte bara en grej som bars ut från huset när 2 civilare och en polisbil var där sist.. Frågan är om allt verkligen va vapen - och var de det så är det sanslöst mycket vapen denna galning haft hos sig. #746
Asså han HADE enormt mkt vapen! De vet alla på byn, så det är nog därför han har nog sluppit påhälsning hittills... Men jag tror han hade extra många eftersom han var sportskytt