2026-03-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, men en sak dock, 1 besök för ta vapen ja. Men dom andra 3 besöken det pratas om..(?)

Ska se om jag kan luska lite med grannarna och se om de vet något om varför de varit där.

Det jag vet är att de var där innan dumpenpubliceringen, kanske en husrannsakan? Sen var polisen där på söndagen på kvällen. De kanske var där för en "wellness check" om de nu är så att han har varit på psyk? De tog vapen efter några dagar senare

Senast redigerad av Godishalsband 2026-03-10 kl. 19:20.
Citera
2026-03-10, 19:20
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godishalsband
Ska se om jag kan luska lite med grannarna och se om de vet något om varför de varit där.

Det jag vet är att de var där innan dumpenpubliceringen, kanske en husrannsakan? Sen var poliseb där pä söndagen på kvällen. De kanske var där för en "wellness check" om de nu är så att han har varit på psyk? De tog vapen efter några dagar senare
Intressant. Uppdatera gärna, det pågår en hel del med andra ord. Annars tänker man sig att efter en publicering är dom som borta från jordens yta. Läste på reddit om en gubbe som bara tog promenad nattetid för synas mindre.

Citera
2026-03-10, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Intressant. Uppdatera gärna, det pågår en hel del med andra ord. Annars tänker man sig att efter en publicering är dom som borta från jordens yta. Läste på reddit om en gubbe som bara tog promenad nattetid för synas mindre.

Ja… Vissa vistas bara ute nattetid för att synas mindre, medan andra skaffar sig Flashback som ny fritidssyssla. Tänk så olika vi människor egentligen kan vara.

Citera
2026-03-10, 19:35
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Han nämner ju att han var påtänd av droger när han sexchattade och det är nog inte helt omöjligt atthan var det vid konfrontationen också. Jättesåsig och sluddrig, stora pupiller, bloss efter bloss på cigaretten… Den här killen var sannolikt rejält påverkad av någonting.

Stukad så in i helvete 😄 sedan så gillade han cigaretter väldigt mycket också.
Citera
2026-03-10, 19:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
rullstolspeddo@gmail.com ?

det kan vara hans mail

kanske

1. Han är den andre som tagit färdtjänst för att möta ett barn i sexuellt syfte.
2. Han röker cig som den där bögen som jobbade på en skola och ringde sin chef mitt under konfrontationen (minns ej nummer)

Intressant, tyvärr inte intressant på det bra viset.
Intressant iakttagelse. Den andra (bögen på skolan) var ju rätt fjuttad också. Det där sättet att röka beror på att nikotinet boostar många droger, om än för en kort stund. Gäller både centralstimulantia och opioider. Därav de täta blossen. Sen kanske han var rätt ställd också kan man tänka sig. Tycker fan synd om grabben, även det inte försvar hans beteende. Han lever nog inte jättelänge till, han såg extremt sorgsen ut.
Citera
2026-03-10, 19:59
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Intressant iakttagelse. Den andra (bögen på skolan) var ju rätt fjuttad också. Det där sättet att röka beror på att nikotinet boostar många droger, om än för en kort stund. Gäller både centralstimulantia och opioider. Därav de täta blossen. Sen kanske han var rätt ställd också kan man tänka sig. Tycker fan synd om grabben, även det inte försvar hans beteende. Han lever nog inte jättelänge till, han såg extremt sorgsen ut.
Ja, det är ju inte skitlätt att ändra look osv med rullstol. Svårt att ändra den igenkänningsmarkören.
Citera
2026-03-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporarytempmail
Ja… Vissa vistas bara ute nattetid för att synas mindre, medan andra skaffar sig Flashback som ny fritidssyssla. Tänk så olika vi människor egentligen kan vara.

Ja synd att han inte tar chansen och låter oss på flashback sköta hans terapi

Citera
2026-03-10, 20:13
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporarytempmail

Ja, en del verkar plötsligt ha fått väldigt mycket fritid, men en gädda kan ju inte göra så mycket annat än att leka tangentbordsRambo.
Tur för dem att Foodora finns och om sen systembolaget kunde leverera sina varor på samma sätt skulle nog gäddorna fortsätta i samma spår i oändlighet.
Citera
2026-03-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA

2. Han röker cig som den där bögen som jobbade på en skola och ringde sin chef mitt under konfrontationen (minns ej nummer)

SE-LUTA!

Vi har i alla fall att se fram emot konfrontationen av Soilander. Tyvärr tror jag att Sara var för långsam med kameran innan polisen sprang fram och grep kräket.
Citera
2026-03-10, 20:25
Medlem
Gäddor i rullstol.. den var ny.., sitter i rullstol uthängd på dumpen.. den blir tuff....
Citera
2026-03-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godishalsband

Det jag vet är att de var där innan dumpenpubliceringen, kanske en husrannsakan? Sen var polisen där på söndagen på kvällen. De kanske var där för en "wellness check" om de nu är så att han har varit på psyk? De tog vapen efter några dagar senare
Eftersom #746 berättat för två av Dumpens fiskare om övergrepp han gjort mot både en ettåring och en treåring så är det inte omöjligt att Dumpen polisanmält detta. Det kan förklara polisens besök innan publiceringen.

Intressant att få höra vad du kan luska ut. Det måste ju gå ganska mycket rykten och upprörda känslor i bygden.
Hur mår brodern som har småbarn?
Citera
2026-03-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Det märkliga tycker jag är att de inte verkar förstå att deras vidriga beteende kan få konsekvenser för dem själva. Och när de inser det är det såååå synd om dem. "Mitt jobb, min fru, mitt liv...".

Saras kommentar i samtalet med #746 är helt underbar: "Vad trodde du när du sökte barn i sexuellt syfte? Att du skulle få fruktkorgar och blommor?"
Ja jag gillar också den kommentaren, den sveper undan mattan helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in