2025-12-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamondSexor
Hej flashback, ni kanske tyckte detta inlägg låter skumt och sanning är att, ja, det är HELT fabriserat. Jag har aldrig träffat cluee och skulle nog aldrig vilja göra de, inte ens för en miljon kronor. Han la ut mitt förra inlägg, det som jag svarar på nu på sin story vilket visar hur liten han är som individ, så fort han får den minsta uppskattningen så ska han visa upp för alla att ''folk älskar visst mig!!!!!!!''.

Cluee säger att han ''inte bryr sig om hat'' men samtidigt så raderar han alla kommentarer som säger något snällt om jocke i sina kommentarer. Trodde han skulle vara ''opartisk'' och inte välja sida i något... han är ju där emot VÄN med Chrippa och bråkar med Jocke och Anjo, hmm undrar vems sida han står på....

Cluee har flertalet gånger frågat jocke varför han är vän med folk som har mindre subs än jocke själv som att vänskap enligt cluee bara handlar om kändisskap. lol Cluee sa att jocke inte behöver ha dem, väldigt skevt. Allt detta medans cluee gjorde allt för att bli vän med jocke.

Cluee ifrågasätter Jockes barndom samtidigt som han själv har en om inte minst så hemsk barndom, som det inte finns några bevis på, men det är bara när de gäller jocke som det är ett problem. cluee kan man ju lita på. Kommer till exempel på att han sagt att han och hans syskon suttit under trappen och bevittnat deras moder få stryk av deras fader och att hans fader släpat ut modern i skogen och hotat henne om att döda henne med en yxa, otroligt hemsk och finns inga bevis men det är okej för det är ju cluees ord.

Det märks att han är såååå avundsjuk på jocke, han säger ''vissa vinner fina priser och är sveriges mäktigaste person'' detta är inget annat än avundsjuka, denna killen gör allt för att bli känd.

För vecka sedan gjorde han sitt instagramkonto privat och sa att han inte skulle låta fler komma in, 10 minuter senare accepterar han min följarförfrågan. Han gör allt för att få följare, det gör ont i magen på honom att han mister potentionella följare på instagram.

Jag hade inga onda avsikter när jag delade din fina text i min story. Under den här perioden gick jag igenom ett helvete på grund av drevet, och ditt meddelande blev som ett ljus i mörkret för mig. Det gjorde mig väldigt glad och därför valde jag att dela det vidare. För mig kändes det som att någon, trots alla lögner och den bild som målats upp av mig, faktiskt såg min rätta sida.

När det gäller påståenden om att jag raderar kommentarer där någon nämner andra kreatörer, så stämmer det inte. Det enda som tas bort är hatiska kommentarer riktade mot mig eller min familj.
Citera
2025-12-17, 00:18
Medlem
Det märks på dig att du inte mår så värst bra, Cluee. Förstår att du är arg och har agg mot folk, men du kör ditt varumärke i botten. Det verkar som att du inte ens vill vara på youtube längre. Om du nu ens vill arbeta med youtube och vill ha minsta lilla chans att rädda ditt varumärke så behöver du bryta med Axel och resten av det där gänget.

Försök att hitta glädjen igen. Det är bara tragiskt att se hur du pumpar ut videos så fort det uppstår minsta lilla negativ nyhet om Jocke. Varför ens göra nyheter om honom? Varför ens göra videos om personer du ogillar så starkt? Du behöver inte ta ställning i draman som du inte har något med att göra. Ingen tvingar dig att lägga dig i. Du kan hitta andra nischar i din youtubekanal. Du behöver inte vara vän med folk som du inte vill vara vän med. Du KAN såklart vara vän med Haveristerna-killen, men du tappar dina följare.

Du gör vad du vill, som sagt. Menar väl, har kunnat haft dina videos på i bakgrunden genom åren, men energin du hade har försvunnit.
Citera
2025-12-17, 07:56
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Det märks på dig att du inte mår så värst bra, Cluee. Förstår att du är arg och har agg mot folk, men du kör ditt varumärke i botten. Det verkar som att du inte ens vill vara på youtube längre. Om du nu ens vill arbeta med youtube och vill ha minsta lilla chans att rädda ditt varumärke så behöver du bryta med Axel och resten av det där gänget.

Försök att hitta glädjen igen. Det är bara tragiskt att se hur du pumpar ut videos så fort det uppstår minsta lilla negativ nyhet om Jocke. Varför ens göra nyheter om honom? Varför ens göra videos om personer du ogillar så starkt? Du behöver inte ta ställning i draman som du inte har något med att göra. Ingen tvingar dig att lägga dig i. Du kan hitta andra nischar i din youtubekanal. Du behöver inte vara vän med folk som du inte vill vara vän med. Du KAN såklart vara vän med Haveristerna-killen, men du tappar dina följare.

Du gör vad du vill, som sagt. Menar väl, har kunnat haft dina videos på i bakgrunden genom åren, men energin du hade har försvunnit.

Nej, du har rätt - det behöver han inte.
Å andra sidan har han all rätt att göra det. Det är hans kanal, hans liv, hans åsikter.
Jag, till skillnad mot dig tycker "nye" Cluee är ett lyft - en person som står upp mot all skit som pågår på svenska YT både offentligt o under ytan.
Att han dessutom kritiserar plattformens flathet att stå upp för sin egen policy är hedervärt.

Nej, du ville förmodligen inte ha svar från någon annan än Cluee själv, men detta är Flashback, deal with it.
Citera
2025-12-20, 21:26
Medlem
Citat:

Menar väl?

Inser du vilket jävla skit du har skrivit?
Du skriver för att döda.

Cluee är en av få som har gått vidare med en ryggrad som är att imponeras av.

Jag stör mig på era ogrundade äckliga attacker mot Cluee.

Cluee är lång ståtlig och manlig.

Han tar hand om sitt varumärke, han skyddar sin familj från exponering, han tar personligt ansvar om något har gått fel.

Ni äckliga idioter som springer Jockes ärenden.

Jag är så jävla trött på er.
Citera
2025-12-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Menar väl?

Inser du vilket jävla skit du har skrivit?
Du skriver för att döda.

Cluee är en av få som har gått vidare med en ryggrad som är att imponeras av.

Jag stör mig på era ogrundade äckliga attacker mot Cluee.

Cluee är lång ståtlig och manlig.

Han tar hand om sitt varumärke, han skyddar sin familj från exponering, han tar personligt ansvar om något har gått fel.

Ni äckliga idioter som springer Jockes ärenden.

Jag är så jävla trött på er.

Intressant att du anklagar mig för att "springa ärenden" när ditt eget inlägg låter som en ren hyllningskör utan verklighetsförankring. Jag behöver inte vara ett fan av Jocke för att se att Cluees innehåll har blivit bittert och repetitivt. Att påpeka att någon verkar må dåligt och förstör sin karriär är inte hat, det är en observation som delas av många gamla följare som nu lämnar kanalen.

Här kan du se kanalens statistik.
https://socialblade.com/youtube/channel/UCA1RIRkldU4gvQyO1WeCtdg
Citera
2026-01-19, 04:29
Medlem
KungPungPats avatar
Senaste nytt inom influencer världen:

Jan Emanuel förklarar på Cluee News om hur influencers är vidriga svin som borde steriliseras istället för att skaffa ungar och youtubekanaler.

Okej han sa det inte rakt ut, men näst intill rakt ut.
Citera
2026-01-23, 01:11
Medlem
Haha äntligen!
Jag älskar Cluees humor.

Skönt att se att han kommit tillbaka.

Så jävla härligt att brista ut i skratt på en sekund.

Haha, jösses vad kul.
Citera
2026-01-23, 01:19
Medlem
Citat:
Intressant att du anklagar mig för att "springa ärenden" när ditt eget inlägg låter som en ren hyllningskör utan verklighetsförankring. Jag behöver inte vara ett fan av Jocke för att se att Cluees innehåll har blivit bittert och repetitivt. Att påpeka att någon verkar må dåligt och förstör sin karriär är inte hat, det är en observation som delas av många gamla följare som nu lämnar kanalen.

Här kan du se kanalens statistik.
https://socialblade.com/youtube/channel/UCA1RIRkldU4gvQyO1WeCtdg
Han har väl för f*n inte förstört sin karriär?
Tvärtom.
Det finns andra äckliga svin som har kämpat för att paja för honom.
Men är man god så ….då kommer Cluue att blomstra och de andras tid är räknat.
Tro mig.

Cluee har förhållit sig på ett sådant sätt att han kommer att bli gammal och skröplig på YouTube, medan andra kommer försvinna ganska snart.

Företag kommer att vara stolta att få samarbeta med Cluee.

Till skillnad från de som ….

Jag förväntar mig att de blir synligt snart.

(Jag har alltid rätt)
Citera
2026-02-07, 17:54
Avslutad
Cluee levererar idag. Han kommer troligen drabbas av en gigantisk flock av hundar så min rekommendation är att blocka allt hat

Jocki har väl bara bloggbevakning kvar snart? Eller slickar exonph fortfarande Jockis röv?

https://www.youtube.com/watch?v=SstwQwWvUAM
Citera
2026-03-10, 18:26
Medlem
STALK3Rs avatar
När man äntligen känner att Cluee börjar få lite mer uppskattning på sina videos så försvinner han i en månad. Jag tycker det är förbannat synd att han inte klarar av att vara lite kontinuerlig, för nu är det som att börja om på nytt när han kommer tillbaka. Jag tycker Cluee ska överväga att ta tillbaka Arman igen, för han kan hjälpa Cluee vara kontinuerlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in