2026-03-10, 13:17
Medlem
Det märkliga tycker jag är att de inte verkar förstå att deras vidriga beteende kan få konsekvenser för dem själva. Och när de inser det är det såååå synd om dem. "Mitt jobb, min fru, mitt liv...".

Saras kommentar i samtalet med #746 är helt underbar: "Vad trodde du när du sökte barn i sexuellt syfte? Att du skulle få fruktkorgar och blommor?"
Citera
2026-03-10, 13:20
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Det märkliga tycker jag är att de inte verkar förstå att deras vidriga beteende kan få konsekvenser för dem själva. Och när de inser det är det såååå synd om dem. "Mitt jobb, min fru, mitt liv...".

Saras kommentar i samtalet med #746 är helt underbar: "Vad trodde du när du sökte barn i sexuellt syfte? Att du skulle få fruktkorgar och blommor?"
Det är därför "Vad hände sen" tråden på Reddit är ganska intressant. Det är en sak att torska med Dumpen, det relevanta är väl nästan hur dom agerar sen. Livet måste inte vara totalt över, för vissa var nog mötet med Dumpen ett måste för faktiskt få det bra. Medan en del torskar igen.

Helt enkelt intressant.
Citera
2026-03-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Det är därför "Vad hände sen" tråden på Reddit är ganska intressant. Det är en sak att torska med Dumpen, det relevanta är väl nästan hur dom agerar sen. Livet måste inte vara totalt över, för vissa var nog mötet med Dumpen ett måste för faktiskt få det bra. Medan en del torskar igen.

Helt enkelt intressant.

Får läsa där med hör jag. Men skönt att höra att vissa lär sig. Att göra om något och förvänta sig ett annat resultat är höjden av dumhet!
Citera
2026-03-10, 13:41
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Får läsa där med hör jag. Men skönt att höra att vissa lär sig. Att göra om något och förvänta sig ett annat resultat är höjden av dumhet!
Ja, det är verkligen hela spannet. En del lever vidare som inget har hänt, en del tar suicid, en del flyttar och ingen vet vad som hände sen.

Vissa som man läser om har nytt jobb, skaffat sambo osv, och som sagt, vissa blir dubbel och trippelgädda.

Det är nästan omöjligt att inte fundera på hur det kan slå så extremt olika. Jag gillar när jag kan se någon form av röd tråd eller dyl.

#alla
Citera
2026-03-10, 14:06
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cappucino
Instämmer helt och hållet i det du skriver!

Det blir nog svårt att hålla sig undan.
Det stämmer, är väl säkert inte där nu.

Vet inte vad han gör eller hur de går nu.
Synd. Då han är en av dom som vägrar stänga sin facebook så är det lätt att konstatera ett tapp på ca 200 vänner. Så någon förändring i hans liv lär han märka.

Jag önskar inte livet ur folk, försöker tänka att alla kan förstå sina problem och bättra sig. Men det här med 4 & 7 åring , tror inte jag kan det då faktiskt.

Dessa, såsom 746, 747 borde faktiskt bli tvångsomhändertagna. Men samtidigt funkar ju bara hjälp om man har lite självinsikt.

Ja, om några timmar får vi veta om temat peddomamma fortsätter.
Citera
2026-03-10, 14:43
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Synd. Då han är en av dom som vägrar stänga sin facebook så är det lätt att konstatera ett tapp på ca 200 vänner. Så någon förändring i hans liv lär han märka.

Jag önskar inte livet ur folk, försöker tänka att alla kan förstå sina problem och bättra sig. Men det här med 4 & 7 åring , tror inte jag kan det då faktiskt.

Dessa, såsom 746, 747 borde faktiskt bli tvångsomhändertagna. Men samtidigt funkar ju bara hjälp om man har lite självinsikt.

Ja, om några timmar får vi veta om temat peddomamma fortsätter.

Dom brukar bryta av med någon LSS tomte i reflexkläder, men pedofilmamma temat blir mer och mer frekvent helt klart.
Citera
2026-03-10, 14:47
Medlem
Schournalistens avatar
Dumpen larmade polis - som grep känd återfallspedofil som frigivits för för cirka 3 månader sedan: https://www.eposten.se/nyheter/enkoping/artikel/polistillslaget-kand-pedofil-gripen-i-centrala-enkoping/l68o9der

Skedde i söndags.
Citera
2026-03-10, 15:27
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Dumpen larmade polis - som grep känd återfallspedofil som frigivits för för cirka 3 månader sedan: https://www.eposten.se/nyheter/enkoping/artikel/polistillslaget-kand-pedofil-gripen-i-centrala-enkoping/l68o9der

Skedde i söndags.
Intressant. Någon som har koll på vem det är?
Citera
2026-03-10, 15:30
Medlem
Schournalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Intressant. Någon som har koll på vem det är?
(FB) F d kyrkopolitiker (S) i Nyköping åtalas för sexbrott mot barn
Citera
2026-03-10, 16:47
Medlem
Ska #749 verkligen få förbli namnlös? (förutom hos polisen då)
Någon måste ju veta vem han är...

Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Förhoppningsvis kan #749 identifieras snart.
Så vad vet vi?

22-24 år gammal
Bor hos sin mamma
Bor i Barkarby (Järfälla)
Inget jobb/dålig ekonomi
Inget körkort/bil

Något mer?
Citera
2026-03-10, 16:57
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Ska #749 verkligen få förbli namnlös? (förutom hos polisen då)
Någon måste ju veta vem han är...

Namn kommer väl fram tillslut, om han åtalas, eller häktningsframställan kommer ut. Hoppas iaf. Finns en ocensurerad bild i gräv, antar den är det med AI, men det har inte hjälpt. #749
Citera
2026-03-10, 16:57
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Den här konfrontationen kan ju bli spännande. Gäddan Peter Soilander är ju en kverulantisk typ som ska rättfärdiga och argumentera. Kan tänka mig att han och Sara tjaffsar duktigt innan polisen griper honom.

Otroligt kort tid han varit ute från fängelset där han satt för knullande av småbarn. Nu har han fotboja under villkorliga frigivningen och skickar då barnporr till dumpens fiskare. Han har varit ute i typ 15 veckor. Duktig idiot.

Ser fram emot när de släpper den här konfrontationen!
Trodde helt ärligt att 721 som drog iväg med fotboja var den enda. Är det kvällens gädda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in