2026-03-09, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master77
Sluta va så Svartsjuk. Såg dem i Thailand flera gånger.
Sluta stalka dom !Starstrucked ??? 😜😜😜
Citera
2026-03-09, 22:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Man ser hur Pernilla försöker göra rätt men Bianca ska bara spy galla över henne. Ungar idag tror att de vet bättre än sina föräldrar. De borde veta hut.
Du har ingen aning om vad dom har för relation och jag tycker inte att någon har med det att göra heller
Citera
2026-03-09, 22:56
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dom som lever på att fläkta ut sitt liv på sociala medier och i TV, deras privatliv?
Dom har rätt till ett privatliv även om dom medverkar i en reality show
Citera
2026-03-10, 14:04
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du har gjort en intressant men kort analys av henne men visst, det finns något torftigt med hennes sätt att uttrycka sig, Människan är hela 31 år gammal men pratar som fjortis men vad beror detta på?
Att hon aldrig har vuxit upp och hänger med yngre, sen har väl drogerna satt sina spår
Citera
2026-03-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Att hon aldrig har vuxit upp och hänger med yngre, sen har väl drogerna satt sina spår
Hon lider också av en mental störning, kan vara adhd. Sen vet jag att klanen Wahlgren aldrig gillat negrer och negresser. Det tror jag också stämmer på Bianca. Aldrig ser man en svart i hennes sällskap, inte ens bland dem som bär väskorna åt na.
Citera
2026-03-12, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master77
Sluta va så Svartsjuk. Såg dem i Thailand flera gånger.
Mannen är 43 år. Bianca bara 31. Enda anledningen till varför någon skulle vara svartsjuk på Bianca vore pga mannens miljarder.
Bianca berättar själv att hon inte känner sig kär, som hon normalt brukar göra. Hon känner en trygghet med honom. Dvs, tryggheten pengarna ger..Sedan pratar hon om att det är så hon har hört att riktig kärlek ska vara, att det ska vara lugnt inombords och handla om trygghet.
Dvs, hon övertalar sig själv att detta är kärlek därför att gubben har miljarder.
Jag förstår henne. Vem som helst skulle bli förblindad av så mycket pengar och övertala sig själv om att det är kärlek.
Bianca har ju betalat lite för mycket för sin lägenhet och har väl lite ångest över det. Då kan de där miljarderna kännas tryggt.
Och då kan hon övertala sig att tro att den dä4 tryggheten är kärlek.
Citera
2026-03-12, 07:09
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Hon lider också av en mental störning, kan vara adhd. Sen vet jag att klanen Wahlgren aldrig gillat negrer och negresser. Det tror jag också stämmer på Bianca. Aldrig ser man en svart i hennes sällskap, inte ens bland dem som bär väskorna åt na.

Bianca gillar killar från mellan östern, araber och även syrianer, hennes sexuella preferens är en omskuren k*k.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2020/08/03/o-omskurna-snoppar-ar-slajmiga-enligt-bianca-ingrosso/
"Bianca Ingrosso skulle inte kunna tänka sig att sex med en kille som inte är omskuren."

https://www.expressen.se/noje/biancas-diss-efter-sexet-med-stjarnan/
"– Jag blir så äcklad av hela den här snopp i fiffi-tanken ibland.
Dessutom kan hon inte heller tänka sig att ha sex med någon som inte är omskuren."

Hon brukar skicka sms till sin assistent dagen efter så den kommer och säger att de ska jobba eftersom hon ångrar de hon släpar hem på fyllan.
Citera
2026-03-12, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Wahlgrens privatliv
Wahlgrens sålde sin rätt till privatliv i samma stund dom ingick avtal med tv bolaget.
Citera
2026-03-12, 09:59
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Mannen är 43 år. Bianca bara 31. Enda anledningen till varför någon skulle vara svartsjuk på Bianca vore pga mannens miljarder.
Bianca berättar själv att hon inte känner sig kär, som hon normalt brukar göra. Hon känner en trygghet med honom. Dvs, tryggheten pengarna ger..Sedan pratar hon om att det är så hon har hört att riktig kärlek ska vara, att det ska vara lugnt inombords och handla om trygghet.
Dvs, hon övertalar sig själv att detta är kärlek därför att gubben har miljarder.
Jag förstår henne. Vem som helst skulle bli förblindad av så mycket pengar och övertala sig själv om att det är kärlek.
Bianca har ju betalat lite för mycket för sin lägenhet och har väl lite ångest över det. Då kan de där miljarderna kännas tryggt.
Och då kan hon övertala sig att tro att den dä4 tryggheten är kärlek.

Tror inte att det är pengarna, men tror att Bianca vill vara någons "flickvän" kvinna.
Hon har sagt att "han har aldrig varit så lycklig" men ingenting om sin egen lycka.

Bianca har i princip passerat bäst före datum, opererad och omgjord, över 30 år och hon drömmer om en egen familj.

Tyvärr kommer det inte att fungera mellan dem, Bianca kommer att bli extremt ensam om hon flyttar så långt från sin familj och jag tror hon behöver stöd av sin mamma om hon får barn även om det finns pengar till både kock, nanny och assistenter så har dessa personer betalt för service och det innebär inte att de kommer att ta hand om Bianca och eventuella barn på bästa sätt.

Äkta kärlek är att känna pirret och passionen, lysa upp när man tänker på sin kärlek och tryggheten ska vara att man kan lita på personen så tyvärr försöker hon tvinga sig själv att tro att det är så det ska vara.

Trygghet har hon hemma hos familjen.

Sedan vet man ju inte om det är sant att han vill att hon ska flytta till honom för jag hörde att han dumpade henne och det var därför hon åkte till Kenya och inte Maldiverna, snart kommer det väl att de gjorde slut för att det inte gick att lösa när de bor så långt ifrån varandra.
Citera
2026-03-12, 10:32
Medlem
[quote=aedit|94460093]
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Såg avsnitt tre av Wahlgrens värld idag när hon flyttar sin säng till nya lägenhet. Vad är det för sinnessjuka flyttgubbar som tror det är okej att gå omkring i Biancas nya lägenhet och filma med mobilerna framför henne samtidigt som de pratar?
[/QUOTE
Såg oxå det. Jag reagerade på hon kallade Åsa Ingrosso för...min mammas ex nya fru.

Jeg vet at mange flyttebyrå både filmer og tar foto under flytte prosessen som bevis på skader før noe blir flyttet eller at gjenstanden har blitt flyttet uten skader. Det er mange som har prøvd seg på forsikrings svindel og diverse i forbindelse med flytting. Kan være det som er årsaken!
Citera
2026-03-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tror inte att det är pengarna, men tror att Bianca vill vara någons "flickvän" kvinna.
Hon har sagt att "han har aldrig varit så lycklig" men ingenting om sin egen lycka.

Bianca har i princip passerat bäst före datum, opererad och omgjord, över 30 år och hon drömmer om en egen familj.

Tyvärr kommer det inte att fungera mellan dem, Bianca kommer att bli extremt ensam om hon flyttar så långt från sin familj och jag tror hon behöver stöd av sin mamma om hon får barn även om det finns pengar till både kock, nanny och assistenter så har dessa personer betalt för service och det innebär inte att de kommer att ta hand om Bianca och eventuella barn på bästa sätt.

Äkta kärlek är att känna pirret och passionen, lysa upp när man tänker på sin kärlek och tryggheten ska vara att man kan lita på personen så tyvärr försöker hon tvinga sig själv att tro att det är så det ska vara.

Trygghet har hon hemma hos familjen.

Sedan vet man ju inte om det är sant att han vill att hon ska flytta till honom för jag hörde att han dumpade henne och det var därför hon åkte till Kenya och inte Maldiverna, snart kommer det väl att de gjorde slut för att det inte gick att lösa när de bor så långt ifrån varandra.

Jag tror att det är pengarna som ger henne en känsla av trygghet. Det är pengarna som gör att 43-åringen kan agera och leva på ett sätt som får Bianca att tycka att han är speciell. De detaljer Bianca har delat med sig om honom har med pengar att göra, dyrt hotell i Thailand, privatkock, privatjet.

Bianca har inte alls passerat bäst före datum.
Jag vet att Andrew Tate och Epstein tycker det, men deras kvinnosyn är inte särskilt fräsch.
Citera
2026-03-12, 11:09
Medlem
Så en karl på 43 år som aktivt undviker att visa sig på ett enda foto med Bianca.. Det är inte direkt ett tecken på “vi bygger något stabilt tillsammans”. Det luktar mer halvengagemang och rädsla för att bli associerad offentligt med henne, och att han vill hålla andra dörrar öppna i det tysta och det är inte direkt en kärleksförklaring.
Man behöver inte posera som nåt kändis/influencerpar, men man gömmer sig inte heller som om det vore ett brott att bli sedd tillsammans men här har vi en vuxen medelålders man som duckar för det, krävs ju inte alltför många hjärnceller för att inse att det är han som är oseriös i relationen. Det här är inte kärlekens språk, det är undvikandets.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in