Citat:
Ursprungligen postat av
Jkj
Mannen är 43 år. Bianca bara 31. Enda anledningen till varför någon skulle vara svartsjuk på Bianca vore pga mannens miljarder.
Bianca berättar själv att hon inte känner sig kär, som hon normalt brukar göra. Hon känner en trygghet med honom. Dvs, tryggheten pengarna ger..Sedan pratar hon om att det är så hon har hört att riktig kärlek ska vara, att det ska vara lugnt inombords och handla om trygghet.
Dvs, hon övertalar sig själv att detta är kärlek därför att gubben har miljarder.
Jag förstår henne. Vem som helst skulle bli förblindad av så mycket pengar och övertala sig själv om att det är kärlek.
Bianca har ju betalat lite för mycket för sin lägenhet och har väl lite ångest över det. Då kan de där miljarderna kännas tryggt.
Och då kan hon övertala sig att tro att den dä4 tryggheten är kärlek.
Tror inte att det är pengarna, men tror att Bianca vill vara någons "flickvän" kvinna.
Hon har sagt att "han har aldrig varit så lycklig" men ingenting om sin egen lycka.
Bianca har i princip passerat bäst före datum, opererad och omgjord, över 30 år och hon drömmer om en egen familj.
Tyvärr kommer det inte att fungera mellan dem, Bianca kommer att bli extremt ensam om hon flyttar så långt från sin familj och jag tror hon behöver stöd av sin mamma om hon får barn även om det finns pengar till både kock, nanny och assistenter så har dessa personer betalt för service och det innebär inte att de kommer att ta hand om Bianca och eventuella barn på bästa sätt.
Äkta kärlek är att känna pirret och passionen, lysa upp när man tänker på sin kärlek och tryggheten ska vara att man kan lita på personen så tyvärr försöker hon tvinga sig själv att tro att det är så det ska vara.
Trygghet har hon hemma hos familjen.
Sedan vet man ju inte om det är sant att han vill att hon ska flytta till honom för jag hörde att han dumpade henne och det var därför hon åkte till Kenya och inte Maldiverna, snart kommer det väl att de gjorde slut för att det inte gick att lösa när de bor så långt ifrån varandra.