2026-03-10, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Så gött slippa se den horungen springa runt o spela allan i några år

Linnéa är tyvärr fortfarande ute ju 😒
Citera
2026-03-10, 12:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Det där med att få frikort som gravid gick inte så bra. De får inte träffa varandra i häktet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/k0w38v/christofer-chrippa-lundstrom-far-avslag-far-inte-traffa-sin-gravida-fru-i-haktet

Hon kommer inse efter fredag att det inte fanns några fördelar med att vara gravid. Sen blir det ett besök på kliniken misstänker jag.
Citera
2026-03-10, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Rimligsnowflake skriver att det var pappa Tomas som körde flickan till Jacke.

Det är vad som sägs i chatten.
Men KAN det vara så att soc begär dit polis, som ska se till att barnet tas från platsen. För barnets skull så får hon åka med sin farfar och faster till sin farbror. Det vore väl ändå det mest lämpliga.
Men fine, om du vill hårklyva om annat, fortsätt. Du ska väl ha nåt att syssla med inför fredag.

Och jag omformulerar mig. Varför TROR du, om du får spekulera, att Chrippa ljög om att Linnea inte var i lägenheten eller att de träffats?
Du har ju åsikter och spekulationer om det mesta, kom igen nu.
Citera
2026-03-10, 12:20
Avstängd
Citat:
Rimligsnowflake skriver att det var pappa Tomas som körde flickan till Jacke.

Men för fan! Ja Thomas körde henne dit men polis var vid lägenheten och assisterade. Spelar det nån jävla roll eller?

Eller är Chrippa en jävla beta som låter pappa körde sitt barn till Jacke för stora elaka Jocke säger det?

Ska du köra konspirationsteorier så försök ha lite logik ändå
Citera
2026-03-10, 12:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Det är vad som sägs i chatten.
Men KAN det vara så att soc begär dit polis, som ska se till att barnet tas från platsen. För barnets skull så får hon åka med sin farfar och faster till sin farbror. Det vore väl ändå det mest lämpliga.
Men fine, om du vill hårklyva om annat, fortsätt. Du ska väl ha nåt att syssla med inför fredag.

Och jag omformulerar mig. Varför TROR du, om du får spekulera, att Chrippa ljög om att Linnea inte var i lägenheten eller att de träffats?
Du har ju åsikter och spekulationer om det mesta, kom igen nu.

Polis var där och assisterande men agerar inte taxi men det fattar inte AbsAbs. Du hade inte fel.
Citera
2026-03-10, 12:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon kommer inse efter fredag att det inte fanns några fördelar med att vara gravid. Sen blir det ett besök på kliniken misstänker jag.

Blir missfall på lördag nog.
Citera
2026-03-10, 12:30
Medlem
Är det ens bekräftat att hon ät gravid? Eller är drt någpt hon hittar på igen ?
Citera
2026-03-10, 12:35
Medlem
Citat:
Polisen brukar inte assistera utan beslut.

Men Jocke ringde ju dit dem och ljög sen om att han gick in på soc och polisens uppdrag.

Vilken jävla pajas han är.

Varför tillät isf Chrippa att barnet kördes därifrån till Jacke? Vad tror du?
Tror du polis och soc gör som J säger bara helt random?
Citera
2026-03-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vilket svek mot flickan. Tänk när hon är stor nog att förstå själv och inser att hennes egen pappa struntade i hennes upplevelser och utsatte henne för sin förövare. Skönt att hon får proffitionell hjälp redan som liten så kanske hon slipper för mycket trauma som vuxen.

Jättebra att hon nu får träffa en barnpsykolog det tror jag kan hjälpa inför framtiden.
Citera
2026-03-10, 12:40
Avstängd
Citat:
Varför tillät isf Chrippa att barnet kördes därifrån till Jacke? Vad tror du?
Tror du polis och soc gör som J säger bara helt random?

Vad Chrippa tänkte och tänker vet bara han.

Jag skriver inte att Jocke får soc och polisen att göra som han vill.

Han ringde dit polisen som inte gjorde något - sedan påstår han att han fått i uppdrag av soc och polis att gå in i lägenheten.

Polisen ger inte en civilist i uppdrag att gå in i en bostad. Aldrig!
Citera
2026-03-10, 12:40
Medlem
Citat:
Varför ljög Chrippa flera gånger om att Linnea inte var i lägenheten eller att de träffats?
Varför gömde sig Linnea för att bli insmugglad i lght?
Varför hämtades barnet av pappa T och syrran för att skjutsas till Jacke, där Julia befann sig?

Edit: tar bort barnets namn

Just ja var det då hon fick ligga i bakluckan i bilen? eller var det en annat tillfälle?
Citera
2026-03-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Just ja var det då hon fick ligga i bakluckan i bilen? eller var det en annat tillfälle?

Yes det stämmer.

Bakluckan a.k.a Linnea. Bättre smeknamn än hinken jag tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in