2026-03-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Jag har slitit i tråden ganska frekvent, långt innan 746.

Efter som du är så frekvent här är alla som gråter oskyldiga?

Vad tycker du om det? Efter som du uttryckligen försvarat denna gädda med säga att han är oskyldig och allt går att höra i ”samtalet”?

Om nu hans ord är lika trovärdigt är inte hans text lika i 3 månader?!? Lika trovärdigt?

Vad har du och säga om det? Frågar bara efter jag sett vad du skrivit i denna tråden. Så vill höra din åsikt.

Citera
2026-03-09, 23:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cappucino
Som han tänker själv = Att nån har skrivit i chatten som de vore han. Vem går på det?
Absolut ingen enda normal människa går på det där. En sådan patetisk förklaring är i nivå med när Alfons Åberg skyller på Mållgan.
Citera
2026-03-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Berätta varför du så engagerat försöker rentvå
746?

Citat:
Hur lång är #746?
Här eller Där?

#746 har slitit långt före december -25, det var bara då han gick i den ena fiskarens nät. Men verksam med sina mörka föresatser har varat betydligt längre, de är inte plötsligt uppkomna.
Citera
2026-03-10, 01:15
Medlem
En genuine fråga hur tänker gäddorna efter det har blivit tagna?

Nu har 1 gädda anmält Sara Nilsson till förtal och har vunnit fallet.

En gädda som jag har kände som hamnade där och istället för att göra en anmälan emot Sara Nilsson så tänkte gäddan anmäla mig för att han trodde att jag gjorde någon TikTok konto på honom. Kollade igenom tiktok kontot innan jag kontakde personen för att ta ner kontot och kontot använde bara material från Dumpen sida....

Sedan läste jag på en Reddit tråd där man diskuterade vad som hände med gäddorna efteråt och det var vissa som skyddade gäddorna genuint börjar människor sympatisera med gäddorna???
Citera
2026-03-10, 06:27
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Efter som du är så frekvent här är alla som gråter oskyldiga?

Vad tycker du om det? Efter som du uttryckligen försvarat denna gädda med säga att han är oskyldig och allt går att höra i ”samtalet”?

Om nu hans ord är lika trovärdigt är inte hans text lika i 3 månader?!? Lika trovärdigt?

Vad har du och säga om det? Frågar bara efter jag sett vad du skrivit i denna tråden. Så vill höra din åsikt.

Vet inte vem 462 är
Citera
2026-03-10, 07:03
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cappucino
Som han tänker själv = Att nån har skrivit i chatten som de vore han. Vem går på det?
Det är ju mycket bättre att stå för det man gjort och göra något åt det. Oftast är det ju bara dom skyldiga som håller på försvara sig (mänskligt beteende), att tjafsa emot visar snarare hur seriös man var.

Tvungen att friska upp minnet, 4 & 7 åring. Ja fyfan, det är ju inget man gärna håller vid liv. Ju mer det tjafsas emot desto mer fastnar det i minnet hos folk. Är väl därför få gäddor vill stämma och åter få rampljuset på sig.

Men, kan inte vara så lätt att gå under jorden med födelsemärke i ansiktet sådär, sen som jag förstår det jobba(de) på sjukhuset.

Vet du vad han har för sig eller hur det går för #747?
Citera
2026-03-10, 08:20
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Kungsgäddan #505 är också en stor publikfavorit som det är lätt att tycka om.

Ja om man gillar avdankade zz top liknande miffon.
Citera
2026-03-10, 08:43
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Det är ju mycket bättre att stå för det man gjort och göra något åt det. Oftast är det ju bara dom skyldiga som håller på försvara sig (mänskligt beteende), att tjafsa emot visar snarare hur seriös man var.

Tvungen att friska upp minnet, 4 & 7 åring. Ja fyfan, det är ju inget man gärna håller vid liv. Ju mer det tjafsas emot desto mer fastnar det i minnet hos folk. Är väl därför få gäddor vill stämma och åter få rampljuset på sig.

Men, kan inte vara så lätt att gå under jorden med födelsemärke i ansiktet sådär, sen som jag förstår det jobba(de) på sjukhuset.

Vet du vad han har för sig eller hur det går för #747?

Intrycket jag fick av 747 med tanke på hur många vänner han hade på Facebook.var att det är en sån översocial människa som känner allt och alla, och sitter längst fram i bussen och pratar med chauffören. Nu är han ju i alla fall lika bränd som ett boskap.
Citera
2026-03-10, 09:11
Medlem
Jag kan lugna er alla med att polisen varit där och tagit alla vapen!!!
De har för övrigt varit där minst 4 ggr senaste 10 dagarna enligt grannarna. Svårt att missa när de är i byn, det händer inte jätteofta...
Det är såååå känt nu i hela byn och Mullsjö, nu får vi typ "hoppas" (vill absolut inte att de ska ha hänt något, men ni fattar att jag lever i verkligheten...) de hittar något så han åker in så vi slipper fanskapet i byn och ute bland folk!
Citera
2026-03-10, 09:14
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godishalsband
Jag kan lugna er alla med att polisen varit där och tagit alla vapen!!!
De har för övrigt varit där minst 4 ggr senaste 10 dagarna enligt grannarna. Svårt att missa när de är i byn, det händer inte jätteofta...
Det är såååå känt nu i hela byn och Mullsjö, nu får vi typ "hoppas" (vill absolut inte att de ska ha hänt något, men ni fattar att jag lever i verkligheten...) de hittar något så han åker in så vi slipper fanskapet i byn och ute bland folk!
tack för info!
Citera
2026-03-10, 09:52
Medlem
Citat:

Fast det har du ju inte. Snabb koll, 34 inlägg angående #746, detta alltså på bara 10 dagar. 13 inlägg i denna tråd om andra gäddor mellan 2024 och februari i år. I alla fall inlägg som inte tagits bort. Jag skulle snarare kalla det infrekvent.

Så frågan är ju fortfarande rimlig, varför så intresserad av #746?
Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-03-10 kl. 10:12.
Citera
2026-03-10, 10:48
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Fast det har du ju inte. Snabb koll, 34 inlägg angående #746, detta alltså på bara 10 dagar. 13 inlägg i denna tråd om andra gäddor mellan 2024 och februari i år. I alla fall inlägg som inte tagits bort. Jag skulle snarare kalla det infrekvent.

Så frågan är ju fortfarande rimlig, varför så intresserad av #746?
Svaret på frågan har redan besvarats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in