2026-03-02, 16:16
Medlem
upplysas avatar
Stämningsansökan
Hälsinglands tingsrätt
B 1401-25
Hälsinglands TR B 1401-25 Ab13 Stämningsansökan
Hälsinglands TR B 1401-25 Ab9 Stämningsansökan
Citera
2026-03-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Stämningsansökan
Hälsinglands tingsrätt
B 1401-25
Hälsinglands TR B 1401-25 Ab13 Stämningsansökan
Hälsinglands TR B 1401-25 Ab9 Stämningsansökan

Synd att man inte ser vem den utsatte är på filmen där han skiter på en kille, så han kan bli dömd för det!! Jävla äckel!! Vilken bra förebild han är för sin son, stackars unge!
Citera
2026-03-02, 22:35
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelkrasch
Synd att man inte ser vem den utsatte är på filmen där han skiter på en kille, så han kan bli dömd för det!! Jävla äckel!! Vilken bra förebild han är för sin son, stackars unge!

Skiter som i bajsar? Trodde det handlade om att L*na pruttade. Vet inte om det var du som skrev att det var synd om sonen, men hur är mamman? Jag har kopplat ihop det med att jag sett ett klipp på en annan kille sätta på henne bakifrån som kommer från hennes onlyfans. Han finns i en annan tråd här på forumet to* hellber*.
Citera
2026-03-03, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Skiter som i bajsar? Trodde det handlade om att L*na pruttade. Vet inte om det var du som skrev att det var synd om sonen, men hur är mamman? Jag har kopplat ihop det med att jag sett ett klipp på en annan kille sätta på henne bakifrån som kommer från hennes onlyfans. Han finns i en annan tråd här på forumet to* hellber*.

Ja, skiter som att bajsa
Citera
2026-03-03, 13:31
Medlem
Citat:
Det finns också en film där grismasken filmar sig själv när han bajsar på en kille som ligger utslagen i en soffa. Har fått till mig att polisen kan starta en utredning även fast det inte finns en polisanmälan. Tror dock allt detta är toppen på ett isberg som grismasken hittat på.
Citera
2026-03-03, 17:41
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudik-svall
Det finns också en film där grismasken filmar sig själv när han bajsar på en kille som ligger utslagen i en soffa. Har fått till mig att polisen kan starta en utredning även fast det inte finns en polisanmälan. Tror dock allt detta är toppen på ett isberg som grismasken hittat på.

Vidrigt minst sagt! Efterforskat lite mer idag, hans far är/har varit pilot och ägde en herrgård i Näsviken. Han har några bröder.
Hittar inte j0nathan på sociala medier?
Citera
2026-03-03, 20:44
Medlem
Citat:
Vidrigt minst sagt! Efterforskat lite mer idag, hans far är/har varit pilot och ägde en herrgård i Näsviken. Han har några bröder.
Hittar inte j0nathan på sociala medier?

Han har haft både Facebook och Instagram tidigare, startade upp Facebook för några månader sedan igen, men är väl för skitnödig nu när detta kommit upp till ytan!
Citera
2026-03-06, 18:49
Medlem
Sitter nog och trycker i sin lägenhet nu, och super i vanlig ordning. Har fått till mig att han är en otroligt manipulativ person som ej går att lita på. Som nån sa tidigare i tråden så är han en riktig ögontjänare.
Vet till hundra procent att sin förra lägenhet blev han vräkt ifrån pga alla fester/ efterfester.
Citera
2026-03-09, 07:39
Medlem
skillad-banans avatar
Pratade med en bekant från Hudiksvall om jonath*n, när barnet var mindre la han upp bilder på Snapchat på alkohol och texten ”vabb”. Så hans son var tydligen sjuk medans han själv tog det som ett tillfälle att dricka. Hon hade sparat en del som hon skulle skicka till mig, så kan jag lägga ut här i tråden.
Citera
2026-03-10, 05:46
Medlem
Citat:
Pratade med en bekant från Hudiksvall om jonath*n, när barnet var mindre la han upp bilder på Snapchat på alkohol och texten ”vabb”. Så hans son var tydligen sjuk medans han själv tog det som ett tillfälle att dricka. Hon hade sparat en del som hon skulle skicka till mig, så kan jag lägga ut här i tråden.

Att han vabbar för att sitta och supa har han nog inte slutat med, stackars barn!
Citera
2026-03-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelkrasch
Att han vabbar för att sitta och supa har han nog inte slutat med, stackars barn!
Nä att han slutat supa är nog knappast troligt. Borde bli bannlyst nu inom kommunen kan man hoppas.
Citera
2026-03-12, 10:52
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudik-svall
Nä att han slutat supa är nog knappast troligt. Borde bli bannlyst nu inom kommunen kan man hoppas.

Hört något mer vad hanh gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in