2026-03-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Fyfan vilken Hjärtlös empatilös idiot till åklagare.
HUR kan hon ge sig på den stackars fadern som snart är 70 år??
ALLA märker väll att stackars Thomas är lågbegåvad. Han har inte förstått att brott har begåtts överhuvudtaget för han har ju varit godtrogen o i klorna till Chrille. Han ville ju bara hjälpa sin älskade förstfödda son med pengar för att han skulle kunna upprätthålla sin ”livsstil” med sitt stora hjärta som han har.
Man ger sig fan inte på så gamla människor när de inte är skyldiga till riktiga brott som pedofili, våldtäkt, mord, tortyr osv.
För lite Swishande fram o tillbaka så ska han bli dömd? Det är fan inte ok. Tänk om det hade varit eran pappa? Totalt hjärtlöst.
Jag känner för dom oskyldiga, och Thomas är VERKLIGEN en av dom. Stackarn.

Är du seriös? Har du läst igenom Thomas meddelanden med Chrippa, där ser man att han vet exakt vad han sysslar med. Han må vara lågbegåvad, precis som Chrippa, men det gör honom inte mindre skyldig. Han vet precis vad han gör. Precis som Chrippa gör.
Citera
2026-03-09, 12:04
Avstängd
Citat:
Man vill ju bara ge han en kram o hålla hans hand. Stackaren. Han har en fin advokat iaf. Johan Ritzer en riktig stjärna ⭐️

Nää man vill bara slå till honom och säga åt honom att sluta vara en sån jävla crybaby. 36 år ffs 😆😆😆😆
Citera
2026-03-09, 12:06
Avstängd
Citat:
Folk som inte har normalt intellekt och har råkat begå brått som inte drabbar personer illa tycker jag inte man ska lägga energi på att straffa. Thomas har tyvärr riktigt lågt IQ så jag tycker det är så fruktansvärt fel att ge sig på dom dumma o svaga individerna som inte förstår bättre. Tycker du det är kul om han som 70-år ska sitta i fängelse?

Sådana ska inte ha inuminitet utan in på LSS boenden!
Citera
Medlem
Citat:
Folk som inte har normalt intellekt och har råkat begå brått som inte drabbar personer illa tycker jag inte man ska lägga energi på att straffa. Thomas har tyvärr riktigt lågt IQ så jag tycker det är så fruktansvärt fel att ge sig på dom dumma o svaga individerna som inte förstår bättre. Tycker du det är kul om han som 70-år ska sitta i fängelse?

Om han kan åka på resor med svarta pengar kan han sitta i fängelse också. Det är inte synd om honom. 70 år är ingen ålder!
Citera
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Är du seriös? Har du läst igenom Thomas meddelanden med Chrippa, där ser man att han vet exakt vad han sysslar med. Han må vara lågbegåvad, precis som Chrippa, men det gör honom inte mindre skyldig. Han vet precis vad han gör. Precis som Chrippa gör.
Jag har lyssnat på rättegången på Prime. Men har ej läst några SMS nej. Så du menar att Thomas är väl medveten?
Citera
2026-03-09, 12:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1

Thomas hämtade ju knark åt Christopher i Linköping han trodde "säkert" det var socker bara 😆😎
Citera
2026-03-09, 12:09
Avstängd
Citat:
Jag har lyssnat på rättegången på Prime. Men har ej läst några SMS nej. Så du menar att Thomas är väl medveten?
Ja han var väl medveten att pengar tvättades de spelar bara mangas under rättegången.
Citera
2026-03-09, 12:10
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Thomas hämtade ju knark åt Christopher i Linköping han trodde "säkert" det var socker bara 😆😎
Allvarligt?
Citera
2026-03-09, 12:16
Avstängd
Citat:
Allvarligt?

Japp i FUP. Finns i smsen. Är dock 20 000 sidor.

@Banal?
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-03-09 kl. 12:19.
Citera
2026-03-09, 12:28
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:

Ska du vara med i matchen så får du ju vara lite påläst och kritisk. Det framgår tydligt på den första rättegången att Chrippa tror att han ska undkomma straff, och att pappan vet om det men bara dunkar honom i ryggen. Det är inte ett skit synd om någon av dom. Så jävla frustrerande med chrippa-vurmarna som blundar för all skit han har gjort. Det är så tydligt att han spelar dum i rätten. Problemet är bara att han är dum på riktigt och inte fattar att åklagaren är låångt före honom på precis alla plan.
Citera
2026-03-09, 12:47
Avslutad
Citat:

Så det var sonen Christoffer som gav sig på en dum och svag individ, alltså hans pappa?

Vart ska vi dra gränsen rent IQ-mässigt när man inte ska få bli dömd för ett brott? Fattar du hur korkat det låter?
Citera
2026-03-09, 12:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Ska du vara med i matchen så får du ju vara lite påläst och kritisk. Det framgår tydligt på den första rättegången att Chrippa tror att han ska undkomma straff, och att pappan vet om det men bara dunkar honom i ryggen. Det är inte ett skit synd om någon av dom. Så jävla frustrerande med chrippa-vurmarna som blundar för all skit han har gjort. Det är så tydligt att han spelar dum i rätten. Problemet är bara att han är dum på riktigt och inte fattar att åklagaren är låångt före honom på precis alla plan.

Ja bara kolla förhöret I TR mot det I HR. I TR vet han ingenting men I HR vet han allt och golar ner varenda invånare på jorden nästan.

Jag tycker det är ironiskt att:

1. Han tror och antar så jävla mycket som är fel. Kan inte samma sak då gälla i dramat och I hans politiska åsikter?

2. Han vet fan ALLT om argenturerna, företagen, deras skostorlek, blodgrupper, Jocke, Anjo, Lisen, Rask och Danijals ekonomier och "fuskande" men när det kommer till sig själv vet "allvetaren" fan ingenting. Han antog, trodde och det är ALLA andras jävla fel.

Som du är inne på är det också väldigt förekommande att nån användare kommer in här och försvarar honom men har fan inte ens halva bilden, utan mer max 10 %. Man märker verkligen vilka användare som är med i matchen och inte.

Thomas skrev ju i sms att oavsett vad Chrippa gör kommer han att stötta honom. Thomas tyckte också det var bra att Chrippa dukade KF och var så stolt.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-03-09 kl. 12:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in