Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Nej. GS existerar och det är mer än bekräftat i alla Epstein-filer. GS är psykologisk krigföring vilket innebär att GS-måltavlor skadas och det manifesteras såsom PTSD, oro och depression. Det du skriver om är manipulation och endast är du här att förneka en uppenbar brott mot mänskliga rättigheter och oetiska/amoraliska experiment, operationer och forskning som bevisligen har skett i historian. Du är en s.k. GS-förövare per definition här för att förneka och provocera. Med lite tur kommer GS att avslöjas i år men som jag skrev förra året: inom två år är GS avslöjat. Epstein-filerna har bekräftat GS flera gånger om. Det är ingen hemlighet längre men objekt för undersökning, förundersökning och rapportering.
Du kommer att skämmas i att vara på fel sida av denna bedrägeri som leder till mental ohälsa och självmord bland utsatta. Fy skäms på dig och alla ni som deltar!
Epstein i all ära

Grejen är att det förmodligen var så som du säger att det var en grupp judar som sponsrade liberal vänstern och även gang stalking.
Men nu är det så att deras kära vänster har gått och blivit jävligt antisemitiska och därför ska dom bytas ut till något annat vilket inte är så lätt och det kommer att ta många år innan man har lyckats byta ut antisemitiska liberal vänstern till någon annan politisk inriktning
Jag menar det här borde dom ha tänkt på från första början att även vänstern kan bli antisemitiska.
Jag har hört videor som dom har gjort på X då stod det helt klart att det förmodligen ochså är en grupp som ligger bakom Trumps framgångar.
Det som kanske intresserar mig mest i den här situationen är att om gang stalking kommer att försvinna åtminstone för en tid och kanske till och med ställa de här gängen och de som organiserar detta inför rätta?
Det som står helt klart är att dom inte kommer att tillåta att den antisemitiska feminist vänstern och liberal vänstern att fortsätta att existera i den nuvarande formen. Kanske det ochså blir frågan om att rensa bort vänstern så då ligger dom jävligt risigt till.
Frågan är då om vad liberal vänstern kommer att ersättas med och kommer även dom att börja med någon form av gang stalking!?