2026-03-08, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinthepark
Våra ninjas följer protokollet!

https://gangstalkingmindcontrolcults.com/manual-for-organized-gang-stalking-operations-and-fbis-cointelpro-operation-gladio-nato-stay-behind- armies-and-ongoing-global-u-s-military-civil-military-psy-war-operations/

Jo det har varit mycket prat bland targeted individuals om att gang stalking nätverket är någon form av stay behind nätverk som ska fungera och vara mer eller mindre som en militant motståndsgrupp.

Grejen är bara den att det som motiverade stay behind nätverkets existens var Sovjetunionen och efter kollapsen så borde inte det finnas någon motivering till att sådant nätverk ska existera.

Men kanske stay behind har fortsatt att existera i hemlighet efter kalla kriget?

Men som många targeted individuals har fått erfara så tycks det finnas ett nätverk bakom gang stalking om det är någon form av stay behind eller något nytt vet vi inte enda som vi vet med säkerhet är att det här nätverket existerar och finansieras av någon.
Citera
2026-03-08, 21:06
Medlem
Uppgifter om gang stalking nätverkens medlemmars utbredning i Skåne.

Ekonomiska föreningar
1 139
Bostadsrättsföreningar
4 314
Ideella föreningar
18 205
Samfälligheter
3 535
Registrerade trossamfund
230
Familjestifteser
87
Övriga stiftelser och fonder
3 236

Vidare står det att de medfinansieras av europeiska unionen.

Sedan 2010 finns samverkansform genom Idéburna Offentliga Partnerskap (IOP) där idéburna och offentliga organisationer går samman i ett partnerskap för att gemensamt hitta lösningar på samhällsproblem.
Citera
2026-03-09, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Uppgifter om gang stalking nätverkens medlemmars utbredning i Skåne.

Ekonomiska föreningar
1 139
Bostadsrättsföreningar
4 314
Ideella föreningar
18 205
Samfälligheter
3 535
Registrerade trossamfund
230
Familjestifteser
87
Övriga stiftelser och fonder
3 236

Vidare står det att de medfinansieras av europeiska unionen.

Sedan 2010 finns samverkansform genom Idéburna Offentliga Partnerskap (IOP) där idéburna och offentliga organisationer går samman i ett partnerskap för att gemensamt hitta lösningar på samhällsproblem.

Jo just precis dessa gang stalking föreningar trossamfund och myndigheter pratar ofta om att lösa samhällsproblem.

Vad det här innebär i praktiken är att dom med olika medel försöker dölja de problem som gang stalking nätverket har orsakat från första början.

Jag menar det är som att såga av handen på någon och sedan försöka dölja det genom att limma fast handen tillbaka och dölja det hela med hjälp av plåster och hoppas att den växer ihop av sig själv vilket vi alla vet att det kommer inte att lyckas.

Detta gör dom samtidigt som dom aktivt försöker dölja vad som orsakat problemet från första början samtidigt som dom försöker få alla att tro att det är targeted individuals som har orsakat alla problem som dom har själva.
Citera
2026-03-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har hört om fysiska konfrontation från många GS-vittnesmål där GS-förövare har blivit motiverade att agera hotfullt och aggressivt. Ett exempel där GS-måltavlan nästan blev överkörd med en bil körd av en uppenbar GS-förövare: https://youtu.be/CcaFh1Q7eyg

Denna bedrägeri går lika mycket ut på att manipulera allmänheten i att agera mot en person som att manipulera personen och dennes miljö samt perception. Det är like mycket som social kontroll som psykologisk kontroll. GS-förövare tror att målet är att provocera en reaktion och denne reaktion ska "undersökas". Bedrägeri ligger i att det här sker i många år under falska premisser som GS-gruppen skapar och hjärntvättar vänner och familj om. Det som skapas är ett hemligt påverkansnätverk runt GS-måltavlan vilket används genom proxy av GS-handlars för att utverka olika former av inflytande, påverkan och även kontroll. Målet är kontroll via trauma och perceptionskontroll som är vanligt exempelvis kulter men det här sker med statens vetskap under bedrägeri.

Sedan finns det gatekeepers i alla forum som används för att manipulera GS-måltavlor online i att reagera negativt och att skapa falska tron om vad som sker mot dem. Dessa är här för att vidare utverka psykologiska skador genom att förneka och förlöjliga. De vill att vi ska acceptera en av de många narrativ som används för att "förklara" GS men det är i grunden fällor. De vill inte att vi ska ifrågasätta och lära oss att de utför olaglig, oetisk och amoralisk kontroll. GS-förövare tror sig spela olika roller som GS-auktoriteten ger dem för ett falsk syfte. Om de kan totalt ha inflytande av vår perception kan de i hög grad styra vilka beslut vi tar.

Dom har betalt för att agera på ett visst sätt för att targeted individual ska leva i en falsk verklighet typ ensam utstött alla är emot dig osv. Det hela är ett enda stort skådespel och det funkar på sådant sätt att det är en flytande låda som alltid är runt targeted individual vart han/hon flyttar eller rör sig.
Citera
2026-03-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Nej. GS existerar och det är mer än bekräftat i alla Epstein-filer. GS är psykologisk krigföring vilket innebär att GS-måltavlor skadas och det manifesteras såsom PTSD, oro och depression. Det du skriver om är manipulation och endast är du här att förneka en uppenbar brott mot mänskliga rättigheter och oetiska/amoraliska experiment, operationer och forskning som bevisligen har skett i historian. Du är en s.k. GS-förövare per definition här för att förneka och provocera. Med lite tur kommer GS att avslöjas i år men som jag skrev förra året: inom två år är GS avslöjat. Epstein-filerna har bekräftat GS flera gånger om. Det är ingen hemlighet längre men objekt för undersökning, förundersökning och rapportering.

Du kommer att skämmas i att vara på fel sida av denna bedrägeri som leder till mental ohälsa och självmord bland utsatta. Fy skäms på dig och alla ni som deltar!

Epstein i all ära Grejen är att det förmodligen var så som du säger att det var en grupp judar som sponsrade liberal vänstern och även gang stalking.

Men nu är det så att deras kära vänster har gått och blivit jävligt antisemitiska och därför ska dom bytas ut till något annat vilket inte är så lätt och det kommer att ta många år innan man har lyckats byta ut antisemitiska liberal vänstern till någon annan politisk inriktning

Jag menar det här borde dom ha tänkt på från första början att även vänstern kan bli antisemitiska.

Jag har hört videor som dom har gjort på X då stod det helt klart att det förmodligen ochså är en grupp som ligger bakom Trumps framgångar.

Det som kanske intresserar mig mest i den här situationen är att om gang stalking kommer att försvinna åtminstone för en tid och kanske till och med ställa de här gängen och de som organiserar detta inför rätta?

Det som står helt klart är att dom inte kommer att tillåta att den antisemitiska feminist vänstern och liberal vänstern att fortsätta att existera i den nuvarande formen. Kanske det ochså blir frågan om att rensa bort vänstern så då ligger dom jävligt risigt till.

Frågan är då om vad liberal vänstern kommer att ersättas med och kommer även dom att börja med någon form av gang stalking!?
Citera
2026-03-24, 17:27
Medlem
Vad säger ni om att avliva gang stalkers? Att sitta och filosofierna om varför de gör något är väl bara efterblivet.

Borde inte vara svårt få fram fullständiga namn då allt som krävs är deras egen app och för det krävs väl en tillfångata en av dem. Några elektroder i testiklarna borde väl vara tillräcklig för chefens namn?
Senast redigerad av Signalspaning 2026-03-24 kl. 17:31.
Citera
2026-03-24, 18:26
Medlem
Citat:
Vad säger ni om att avliva gang stalkers? Att sitta och filosofierna om varför de gör något är väl bara efterblivet.

Borde inte vara svårt få fram fullständiga namn då allt som krävs är deras egen app och för det krävs väl en tillfångata en av dem. Några elektroder i testiklarna borde väl vara tillräcklig för chefens namn?
Rekommenderas ej. Då skulle alla vänsterpartister, slumpmässiga människor på gatan och i affären, närstående, CIA, alla med kopplingar till Epstein ryka. Skulle bli en jävla killing spree.
Citera
2026-03-24, 21:21
Medlem
Citat:
Vad säger ni om att avliva gang stalkers? ...

Jag tycker nog att det är bättre att låsa in och droga ned våldsbenägna psykopater. När ni börjar fundera på att "avliva" oskyldiga människor är ni ett hot mot samhället och bör behandlas därefter.
Citera
2026-03-24, 21:55
Medlem
Citat:

Ingen bra idé eftersom det här är väldigt organiserat dom använder sig alltså inte bara gatu stalking utan dom har även folk som ska övervaka och använda vad många targeted individuals beskriver som elektroniska vapen.

Just fick jag akut ryggvärk när jag satt på en stol så jag flyttade på mig några meter bort och då blev ryggvärken betydligt lindrigare så dom hade alltså riktat någonting mot platsen exakt där jag satt.

Och orsaken tror jag var att jag ganska nyligen hade ifrågasatt en liberal vänster politiker på facebook dom gillar inte att bli ifrågasatt med andra ord.

Du måste alltså bevisa i en rättegång att du blir utsatt av en större grupp finns inget annat sätt att hantera det här.
Citera
2026-03-25, 17:23
Medlem
Klart jag visste att ni var fittor och ynkryggar som kommer med dåliga ursäkter men man hade ändå hoppats man hittar nålen i en höstack.
Citera
2026-03-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jag tycker nog att det är bättre att låsa in och droga ned våldsbenägna psykopater. När ni börjar fundera på att "avliva" oskyldiga människor är ni ett hot mot samhället och bör behandlas därefter.

Nej det ska ske med lagliga medel men å andra sidan så är det ju det gang stalkers gör avliva eller skapa fysisk och psykisk ohälsa för att på sikt förkorta livslängden på folk.

Oskyldliga är dom absolut inte men dom måste ställas inför rätta och därefter bli dömda för sina brott.
Citera
2026-03-26, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Nej det ska ske med lagliga medel men å andra sidan så är det ju det gang stalkers gör avliva eller skapa fysisk och psykisk ohälsa för att på sikt förkorta livslängden på folk.

Oskyldliga är dom absolut inte men dom måste ställas inför rätta och därefter bli dömda för sina brott.
Kommer aldrig att ske eftersom det handlar om en psykisk åkomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in