2026-03-08, 17:02
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Fan vad jag stör mig på att folk (under medel IQ) kommer att tro att dom verkligen kan spåra på det viset via kameror, bankomatuttag, mobil m.m. En TV produktion alltså.

Och varför tror "fångarna" att vanliga poliser jagar dom? Montazamibrudarna verkar vara ÖVERDRIVET korkade.

Detta känns fejk, manus och påhitt. Och Aschberg...suck....
Citera
2026-03-08, 20:07
Medlem
R33GTRs avatar
Så Kanal 5 har tillgång till ALLA kameror i samhället i hela Sverige? Skulle inte tro det
Citera
2026-03-08, 20:09
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Aschberg?

Nej tack. Vem vill se den gamle gubben på TV förresten?
Helt enig allt med Arsleberg ska bojkottas.
Citera
2026-03-08, 20:15
Medlem
Jag kollar på det just nu, älskar sådant här. Glömmer aldrig rymmarna som gick på 90 talet där dom stod i telefonkiosker.

Vad som drar ned det hela är att dom använder sig av en välkänd kommunist som samarbetar med våldsamma dömda kriminella från afa. Farfar Ola, den röda bankiren.
Citera
2026-03-08, 20:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag kollar på det just nu, älskar sådant här. Glömmer aldrig rymmarna som gick på 90 talet där dom stod i telefonkiosker.

Vad som drar ned det hela är att dom använder sig av en välkänd kommunist som samarbetar med våldsamma dömda kriminella från afa. Farfar Ola, den röda bankiren.

Hjalle och Heavy
Citera
2026-03-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hjalle och Heavy

Exakt, dom släppte väl någon bra låt har jag för mig.
Citera
2026-03-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Så Kanal 5 har tillgång till ALLA kameror i samhället i hela Sverige? Skulle inte tro det

Dom har tillgång till alla kamerorna i real tid, vilket är väldigt intressant att veta.
Lite sjukt att allmänheten genom ett tv-program på kanal5 får denna information.
Inte första gången heller, svt hade ett sådant program också. Dom hade tillgång till allt.
Citera
2026-03-08, 20:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Exakt, dom släppte väl någon bra låt har jag för mig.

Gjorde dom säkert inget minne av det dock. Var ju ett tag sen....
Citera
2026-03-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Gjorde dom säkert inget minne av det dock. Var ju ett tag sen....

Lyssna på denna, dom sjunger om Lasse Kroner som jagar dom. Refrängen är rätt bra. https://music.youtube.com/watch?v=LZPOpk_jWOc
Citera
2026-03-08, 20:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Lyssna på denna, dom sjunger om Lasse Kroner som jagar dom. Refrängen är rätt bra. https://music.youtube.com/watch?v=LZPOpk_jWOc

Svänger ju! Härligt att se gamla fyran symbolen, Lasse ser yngre ut nu än vad han gör där
Citera
2026-03-08, 21:53
Medlem
cammos avatar
Citat:
Dom har tillgång till alla kamerorna i real tid, vilket är väldigt intressant att veta.
Lite sjukt att allmänheten genom ett tv-program på kanal5 får denna information.
Inte första gången heller, svt hade ett sådant program också. Dom hade tillgång till allt.

NEJ, det har dom inte, allt är fejk.
Citera
2026-03-09, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
NEJ, det har dom inte, allt är fejk.

Hur vet du det? Tror du inte tekniken har kommit längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in