2026-03-08, 18:55
Medlem

Ännu en pedofil som söker pedofilmamma. Denna gädda var allt annat än diskret. Han gick rak på sak. Ovanligt grova loggar, mycket prat om att "förstöra barns underliv" hit och dit. En riktigt sjuk jävel.

Citat:
"Vad kan din dotter då? Vad är hennes kunskaper inom de sexuella livet?"
"Kan man få se video/bild bevis?"
"Om jag skicka barn porr tror du mig då att jag är inte jävla polis?

https://dumpen.se/storage/2026/03/54cc9b5d-709x1536.webp

Citat:
"Vill lär din dotter hur en riktig man knullar henne och ska visa först när jag knullar dig hur hon ska göra sen med mig"

https://dumpen.se/storage/2026/03/9a407fbe-709x1536.webp

När det kommer till pedofiler som Dumpen fångar så är standard att man har begått tidigare övergrepp på barn. Denna gädda var inget undantag.

Citat:
Har tidigare erfarenhet har knullat unga tjejer 2st en 11år och en 12år förstörde deras snippa.
https://dumpen.se/storage/2026/03/8536fb46-709x1536.webp

Att han skriver som en kratta och bilden nedan får en att tro att personen har påbrå från icke skidåkande nation.
Bild1 https://dumpen.se/storage/2026/03/8380a8a6.webp
Bild2 https://dumpen.se/storage/2026/03/0bb685cd-709x1536.webp

Snyggt att polisen grep honom direkt på plats!
Senast redigerad av korvstofft 2026-03-08 kl. 19:23.
Citera
2026-03-08, 19:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
#749 fortsätter att förvåna när man ögnar igenom loggen. Många gäddor har vi sett som i princip har en kravlista inför träffen. Barnen ska vara klädda enligt gäddornas önskemål, köpa bussbiljetter själva, ha med kondomer osv. Oftast visar gäddorna heller ingen som helst vilja till motprestation. #749 har en något avvikande approach till det hela. Han föreslår visserligen i sann gäddanda att mamman ska köpa med sej kondomer, godis och snacks till träffen, men frågar dessutom om hon vill köpa en present till honom. Det är rätt annorlunda.
Citera
2026-03-08, 19:17
Medlem
Bandoliers avatar
# 746
Han måste väl hamna på någon slags fem-i-topp över självförnedring på Dumpen?

Kaxig som fasen när han är anonym men ringer och gråter när han blivit avslöjad.

En del gäddor faller i glömska och det finns till och med några som aldrig blev outade.
Men #746 ringer och förödmjukar sig på ett så underhållande sätt att han etsar sig fast i minnet på oss.
Citera
2026-03-08, 19:19
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
# 746

Kaxig som fasen när han är anonym men ringer och gråter när han blivit avslöjad.

En del gäddor faller i glömska och det finns till och med några som aldrig blev outade.
Men #746 ringer och förödmjukar sig på ett så underhållande sätt att han etsar sig fast i minnet på oss.
Stämmer så bra. Utan samtal hade han nog varit makulerad i dom flestas minne nu, utom dom i byn osv.
Minnet behöver något som sticker ut, annars är vårat minne rätt värdelöst. Så en "tråkig" gädda är historia relativt snabbt.

Annars kan man göra en 342 och friska upp minnet ordentligt och mer permanent.
Senast redigerad av rallykalle69 2026-03-08 kl. 19:22.
Citera
2026-03-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Någon som har en uppdatering på #622 Vandraren Lund som egentligen är från Landskrona.

Bor i liten hyresetta - saknar bil - och Dumpen på detta.

Vinnarskalle, NOT.

Landskrona ska vara en tuff stad har jag hört. Kan inte vara lätt att vara offentlig peddo med inriktning små barn i den gangsterstaden ..

Jag har dåliga skills, hittar inte honom. Kan du ge mig en hint?
Citera
2026-03-08, 19:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
# 746

Ja, han är makalöst obegåvad som gör på det viset och faktiskt på allvar tror att han ska kunna snacka (och snyfta) sej ur situationen, men det kan säkert förklaras av hans personlighet. En psykiater hade nog skrivit "grandios självbild" i hans patientjournal.
Citera
2026-03-08, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uu17
Jag har dåliga skills, hittar inte honom. Kan du ge mig en hint?
Det blir nog svårt eftersom MrTyger som du citerar har avslutat sitt konto här.
Citera
2026-03-08, 19:31
Medlem
#749, en riktigt otäck lirare. Aggressiv och hetsig som få, verkar ha kommunikationsproblem och loggläsning ger en rad anledningar att föreställa sig all möjlig tragik kring honom. 22, 23, 25 år eller vad han nu är, och hävdar att mamma håller honom hårt - lika illa om det är sant som om det inte är det för vad gör att han inte får röra sig fritt? Fotboja?

Extra skrämmande, denna gädda.
Citera
2026-03-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Det blir nog svårt eftersom MrTyger som du citerar har avslutat sitt konto här.

Åh fan. Har dåliga fb-skills, tack för info!
Citera
2026-03-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
#749, en riktigt otäck lirare. Aggressiv och hetsig som få, verkar ha kommunikationsproblem och loggläsning ger en rad anledningar att föreställa sig all möjlig tragik kring honom. 22, 23, 25 år eller vad han nu är, och hävdar att mamma håller honom hårt - lika illa om det är sant som om det inte är det för vad gör att han inte får röra sig fritt? Fotboja?

Extra skrämmande, denna gädda.

Personer som #749 är helt bakom all räddning. Det enda man kan göra med dessa personer är att institutionalisera dom. Lås in dom i boxen och kasta nycklarna.

Han tycks vara invandrare. Då är han ett perfekt exemplar att deportera. Då blir han inte längre Sveriges problem.
Citera
2026-03-08, 19:40
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Personer som #749 är helt bakom all räddning. Det enda man kan göra med dessa personer är att institutionalisera dom. Lås in dom i boxen och kasta nycklarna.

Han tycks vara invandrare. Då är han ett perfekt exemplar att deportera. Då blir han inte längre Sveriges problem.
Ja, vet inte var jag ska börja. Gäddorna är väldigt breda i kategorierna (gäddcon 1-5). Men, till saken, denna varelse vill ju förstöra underlivet på barnen.

Vettefan vad han lider av då, då är det ju inte bara sexuellt tänker jag? Denna kan nog ha allt möjligt i ryggsäcken, skada djur kan jag nästan garantera.
Citera
2026-03-08, 20:06
Medlem
Blessed81s avatar
https://dumpen.se/2025/03/02/sameli-vimmerby-573/

Någon som har någon info om följande person? ska tydligen ha initialerna EB och varit med i brödraskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in