2026-03-16, 02:38
Medlem
WhereIsRussias avatar
Gozzi sa i Dialogiskt att Felicia har en kronisk njursjukdom borde hon verkligen festa så mycket som hon gör då?
Citera
2026-03-16, 10:49
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Håller med. För att få vara med i Mello-gänget ska man ha "rätt" åsikter.
Precis, och det behöver ju inte ens vara Felicias egna åsikter. Utan hon säger vad hon tror är "rätt".
Citera
2026-03-16, 11:05
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Precis, och det behöver ju inte ens vara Felicias egna åsikter. Utan hon säger vad hon tror är "rätt".
Att säga något för att det är 'rätt' är ta mig fan värre än att ha egna åsikter som kanske kommer uppfattas som sunkiga.
Citera
2026-03-16, 11:09
Medlem
DraconianTimess avatar
Man kan kalla henne dum etc. Men vad det egentligen handlar om är att hon ger sig in på ett område där hon inte hör hemma.

När min bil går sönder så går jag fan inte till bagaren för att fixa den.
Samma sak gäller här.

Felicia är sångerska och skall stå på scen och sjunga. Hon skall inte ge sig in i utrikespolitiska frågor och man har heller ingen anledning att lyssa på hennes uttalanden om Israel.
Citera
2026-03-17, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
dyster livssyn du har, men i sak har du väl rätt. hennes karriär lär gå nedåt nu så det blir väl antingen influencer eller onlyfans.
Jag bara undrar vad ni tycker nu om att hon inte kommer kunna överleva som artist??
Hon är mer spelad nu än vad RG kunnat drömma om….
Citera
2026-03-17, 00:59
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Man kan kalla henne dum etc. Men vad det egentligen handlar om är att hon ger sig in på ett område där hon inte hör hemma.

När min bil går sönder så går jag fan inte till bagaren för att fixa den.
Samma sak gäller här.

Felicia är sångerska och skall stå på scen och sjunga. Hon skall inte ge sig in i utrikespolitiska frågor och man har heller ingen anledning att lyssa på hennes uttalanden om Israel.

Varför ska man lyssna på dina åsikter då, till skillnad från Felicias? Hur har du förtjänat att få din röst hörd?

Jag tycker varje unik människa har rätt att uttrycka sin åsikt. Felicia är till skillnad från dig en riktig människa, och inte ett anonymt konto. Så kanske dags att inse din position nu och knipa igen ditt efterblivna kakhål?
Citera
2026-03-17, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Du vet inte vad du talar om. Du hade passat bra som nazistisk medlem i Tyskland på 1930-talet.

Otroligt svagt argument med tanke att det var fullt normalt.

När dammet lagt sig i denna fråga kommer folk säga samma sak om Israel.

Felicia har 100% rätt och det vet du med innerst inne.
Citera
2026-03-23, 07:22
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon ser ut att ha syrianska drag tycker jag.
Pökade hon och Rasmus ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in