2026-03-08, 12:39
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Alla som brukar knark är knarkare.
Att nyttja en substans som inte är laglig är att missbruka.
Alla knarkare är således missbrukare.

Det är inte så missbruk fungerar, du vet hur korkad du låter, spela inte dum för du har fel.
Citera
2026-03-08, 12:41
Medlem
Citat:
Sluta knarka istället. Finns det ingen vuxen som kan prata allvar med dig?

Så du kan inte svara på enkla frågor utan att ramla ned i sandlådan. Jag känner mig ganska nöjd.
Citera
2026-03-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Det är inte så missbruk fungerar, du vet hur korkad du låter, spela inte dum för du har fel.
Nej bara knarkare som är av annan åsikt. Synd för det drabbar dem mest själva, även om det drabbar alla oss andra också med detta otyg.
Citera
2026-03-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Så du kan inte svara på enkla frågor utan att ramla ned i sandlådan. Jag känner mig ganska nöjd.
Känn dig nöjd du. Men var försiktig.
Citera
2026-03-08, 12:52
Medlem
Citat:
Känn dig nöjd du. Men var försiktig.

Tack för rådet. Vad det nu skulle betyda. Har du gått på undersökning för demens? Börjar nog bli dags. Du är ju i den åldern.
Citera
2026-03-08, 12:54
Medlem
Citat:
Tack för rådet. Vad det nu skulle betyda. Har du gått på undersökning för demens? Börjar nog bli dags. Du är ju i den åldern.
Nej det har jag aldrig gjort. Det betyder att du bör genast sluta knarka. Jag har aldrig sett någon som det gått bra för om man har en drogglorifierande attityd. Slutar på samma vis för allihop.
Citera
2026-03-08, 12:55
Medlem
Citat:
Nej det har jag aldrig gjort. Det betyder att du bör genast sluta knarka. Jag har aldrig sett någon som det gått bra för om man har en drogglorifierande attityd. Slutar på samma vis för allihop.

Det kanske du borde. Ditt svammel påminner mig om hur en släkting brukade låta kort innan demensen började gå för långt.
Citera
2026-03-08, 13:09
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Nej bara knarkare som är av annan åsikt. Synd för det drabbar dem mest själva, även om det drabbar alla oss andra också med detta otyg.

En medicinsk term kan inte ha några åsikter.
Alkohol har förstört mer än droger så argumentet håller inte.

Jag tror vi är ganska ense om vad lagen säger, däremot så har argumentet inget att göra med hur en person verkar på sitt arbete fortfarande.
Hycklare.
Citera
2026-03-08, 13:09
Medlem
Citat:
Det kanske du borde. Ditt svammel påminner mig om hur en släkting brukade låta kort innan demensen började gå för långt.
Ser inget behov av det. Har en helt oförstörd hjärna. Man måste vara rädd om sig.
Citera
2026-03-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
En medicinsk term kan inte ha några åsikter.
Alkohol har förstört mer än droger så argumentet håller inte.

Jag tror vi är ganska ense om vad lagen säger, däremot så har argumentet inget att göra med hur en person verkar på sitt arbete fortfarande.
Hycklare.
Visar man positivt på drogtest har man inget i ett fordon att göra. Är man så dum så man knarkar när man har ett jobb där man vet att det sker drogtester så har man valt själv.
Jättebra att såna människor sållas bort.
Citera
2026-03-08, 13:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umarell
Vem fan tror på att han har fått i sig amfetamin av misstag?

Ingen tror på det förutom extremt naiva människor.
Citera
2026-03-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ser inget behov av det. Har en helt oförstörd hjärna. Man måste vara rädd om sig.

Med tanke på ditt svammel så kan jag konstatera att du är en man i övre medelåldern, närmare 65 än 45, hjärntvättad av sosse propaganda, låg utbildad och med förstadierna för demens. Alternativt trollar du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in