2026-03-08, 04:32
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hur går det för Rask?

Har han förbättrat sitt liv och sina utsikter?

Nej
Citera
2026-03-08, 05:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nej

Sluta vara en negativ nolla! Rask har säkerligen gjort många bra saker sedan jag var här sist.

Typ, inte tokrunka.
Citera
2026-03-08, 07:54
Medlem
GonerStoners avatar
Jag minns när diagnosbaronen skallade sin mobil och ville skrämma HoffaKaos.
Det var så sjukt underhållande. Då var han i och för sig en fet gris.
Nu ser han ut som om han vore sjuk i cancer.
Baronen är så gravt patetisk.
Citera
2026-03-08, 08:44
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Sluta vara en negativ nolla! Rask har säkerligen gjort många bra saker sedan jag var här sist.

Typ, inte tokrunka.
Tokrunket är en del av baronen som inte går att bli kvitt. Men han har nog inte hunnit förtala en helt ny människa! Det får man se som framsteg
Citera
2026-03-08, 08:54
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tokrunket är en del av baronen som inte går att bli kvitt. Men han har nog inte hunnit förtala en helt ny människa! Det får man se som framsteg

Okej, den maniska onanin går inte att hjälpas, men han lär ha förbättrat sin ekonomiska situation!
Citera
2026-03-08, 08:58
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Okej, den maniska onanin går inte att hjälpas, men han lär ha förbättrat sin ekonomiska situation!
Njaaa, medvikt la ut en short häromdan där det framgår att krono planerar utmätning av föremål då skulden till jewels ökar!
Citera
2026-03-08, 09:02
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Roade mig med att läsa kommentarer för att se om någon stjärna så som metalgirl vart inne och dragit lans för Rask!

Det va det inte men hon som vart medåtalad har kommenterat massa skrattgubbar. Undrar om kärringen kommer tycka det är lika roligt när hennes egna del kommer va det fyran eller femman?
Citera
2026-03-08, 10:06
Medlem
moralhoras avatar
Har Carl Fredrik Alexander Rask dött än?
Citera
2026-03-08, 10:32
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Ja, han svingar inte runt hejvilt utan har blivit bättre på att koncentrera sig på att förtala samma personer mer konsekvent. Lika förbaskat vidrigt och olagligt men framsteg om man tänker på de som nu inte blir förtalade.
Citera
2026-03-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Fast det där stämmer ju inte.

Aha, så det enda du kan komma med är "han misshandlade mig och hon misshandlade mig", precis som alla efterblivna dårhushjon som följer Rask.

Vem bryr sig? Det var två lögner som de har tagit ansvar för, rett ut, bett om ursäkt för och förlåtit varandra för. Det är också gifta idag.

Lögner i närtid som man INTE tar ansvar för som t.ex. Rask, Anjo och Jockboi uttalar är värre.

Sen att Chrippa drev med alla för att reta upp dem genom att säga att dokumentären skulle handla om honom är ju knappast lögn, det var ju bara skitkul

Så återigen, du har inget att komma med.

Hur gör han då? Vilket beteende är som alla vänsterextrema? Ge tre exempel.

Nej, lyssna på podden igen och kontexten och återkom. Du har fel.

Du har fel, de är inte stalkers och skilleras fick inte kalla handen av Anjo. Jag vet inte vad mer jag ska säga.

Säg att det är en åsikt då, säg inte som att det är en absolut sanning. Du säger att "målet är" utan bevis och så gör man inte. Säg istället "jag TROR att målet är". Du är så jävla dum.

Lär dig stava.

Skiter i o diskutera med med dig...du är helt rubbad...totalt hjärndöd...sök hjälp! Du har seriöst suttit o pushat Skilleras livestreams...skämmes människa skämmes som Rask hade sagt. Du är inte seriös elr visar respekt en otroligt låg och tråkig person...det måste du vara. Du förnekar rak fucking fakta o viftar bort det! Då kan man inte ha en diskussion...Btw gjorde ett stavfel igår som jag han rätta till innan du såg det. Stavade diskussion => diskution xD fan om du kan lära mig o stava är jag redo o betala i både pengar knark eller natura
Citera
2026-03-08, 11:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Har Carl Fredrik Alexander Rask dött än?
Kliar nog i fingrarna att göra en ANAALLYYYYYS på Linneas senaste video men jag tror inte han vågar. Eller så kommer den ikväll :S
Citera
2026-03-08, 11:43
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Hur går det för Rask?

Har han förbättrat sitt liv och sina utsikter?
Skulderna växer hos fogden... 8% ränta för att han vägrar förstå att Sekretess C ska ha sitt skadestånd.

https://www.youtube.com/shorts/VBjJf6XEurA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in