Resultat: Vem hoppas du vinner Melodifestivalen 2026?
Iconic - A-Teens
7,48%
8 röster
Dooset Daram - Meira Omar
0%
0 röster
Delulu - Lilla Al-Fadji
11,21%
12 röster
Ain't Today - Saga Ludvigsson
4,67%
5 röster
Hollow - Smash Into Pieces
4,67%
5 röster
Eternity - Cimberly
7,48%
8 röster
Viva L'Amor - Medina
3,74%
4 röster
Half of Me – Greczula
8,41%
9 röster
Honey Honey – Robin Bengtsson
0%
0 röster
My System – Felicia
39,25%
42 röster
Waste Your Love – Sanna Nielsen
0,93%
1 röster
Rakt in i elden – Brandsta City Släckers
12,15%
13 röster
2026-03-07, 21:23
  #3709
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Tur att sista låten var på svenska iallafall.

Varför är det tur? Svenska vinner internationellt?
Citera
2026-03-07, 21:23
  #3710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Välkommen, första dagen på internet?

haha rolig.
Citera
2026-03-07, 21:23
  #3711
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Nu börjar trams-mellanakten. Sååååå tröttsamt
Citera
2026-03-07, 21:23
  #3712
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxen90
Sanna Nielsen har nog aldrig varit kåtare. Det syns
Ja det var länge sen Sanna var så där kåt.
https://usercontent.one/wp/www.storaord.se/wp-content/uploads/2014/05/sanna.png?media=1750149609
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3713
Medlem
SlutaGrinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Brandsta är sämst. Jag ber om ursäkt till alla andra. Vi kan skicka vad som helst utom detta. Bögar, araber, feta lår, precis, vad som helst.
Hade hellre sett att vi lämnar walk over än stt skicka en bög, arab eller en tjockis. Brandsta har i alla fall en intressant story och image.
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3714
Medlem
PornKings avatar
Haha de biter ifrån mot oss Flashbackare nu!
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3715
Medlem
Vad är detta för kriminell?
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasilTheBat-Lord
Där huvudspråket är danska, dessutom.


Hey om danskarna vill invadera Skåne igen så kommer du till undsättning
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3717
Medlem
Jaha, så ser ska vara martyrer nu. Det är jobbigt att vara programledare stackarna
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3718
Medlem
Låter som andens låt i alladinfilmen
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3719
Medlem
Pinsamt att bjuda in en kriminell gangsterrappare.
Citera
2026-03-07, 21:24
  #3720
Medlem
sojapojkes avatar
Men vafan är det här för skit? Ta in den feta bögen från förra året som var 100x gånger roligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in