Resultat: Vem hoppas du vinner Melodifestivalen 2026?
Iconic - A-Teens
7,48%
8 röster
Dooset Daram - Meira Omar
0%
0 röster
Delulu - Lilla Al-Fadji
11,21%
12 röster
Ain't Today - Saga Ludvigsson
4,67%
5 röster
Hollow - Smash Into Pieces
4,67%
5 röster
Eternity - Cimberly
7,48%
8 röster
Viva L'Amor - Medina
3,74%
4 röster
Half of Me – Greczula
8,41%
9 röster
Honey Honey – Robin Bengtsson
0%
0 röster
My System – Felicia
39,25%
42 röster
Waste Your Love – Sanna Nielsen
0,93%
1 röster
Rakt in i elden – Brandsta City Släckers
12,15%
13 röster
2026-03-07, 21:20
  #3685
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Brandsta är pinsamt dåliga.

Castat för husvagnsBerta som Campar på Böda strand..

Sen 3 låtar till blattarna... Bling Bling till bögarna. Hårdrock med mask till barnen...
Citera
2026-03-07, 21:20
  #3686
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaajj2.0
Har trådar på flashback alltid sett ut så här? 90% av alla inlägg här är antingen sjukt negativa eller rent av vidriga. Chilla lite…

Välkommen, första dagen på internet?
Citera
2026-03-07, 21:20
  #3687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Ja som sagt, vem vet i dessa tider. Håll dig till Brandsta City Släckers du om du är homofob.

Nä skämt åsido, sicket skit no 12 Brandsta stick o brinn.

-5 av 5 möjliga.

De hade nog en one hit wonder med Kom och ta mig där för 20 år sen. Svårt att upprepa.
Citera
2026-03-07, 21:20
  #3688
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Brandsta-Glenn och Robin Bengtsson är högvilt hos 60+ kåtkärringarna
Citera
2026-03-07, 21:20
  #3689
Medlem
Tur att sista låten var på svenska iallafall.
Citera
2026-03-07, 21:20
  #3690
Medlem
Luismis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaajj2.0
Har trådar på flashback alltid sett ut så här? 90% av alla inlägg här är antingen sjukt negativa eller rent av vidriga. Chilla lite…

Nja, för en handfull år sen var det lite lättsammare vill jag minnas. Ovanligt trist i år.

Edit: I mellotråden alltså.
Citera
2026-03-07, 21:21
  #3691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Brandsta City spelar redig gammal Gubbrock. Gitarrerna fungerar som rullatorer åt dom på scen.

Jag menade smashing to pieces
Citera
2026-03-07, 21:21
  #3692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Välkommen, första dagen på internet?

Det är väl permis..
Citera
2026-03-07, 21:21
  #3693
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaajj2.0
Har trådar på flashback alltid sett ut så här? 90% av alla inlägg här är antingen sjukt negativa eller rent av vidriga. Chilla lite…

Ja, det låter Flashback alltid.
Citera
2026-03-07, 21:21
  #3694
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darthvader45
Sexiga ben på den där milfen.
Men han Grekula, vicken bringa. Han säljer bra.
Citera
2026-03-07, 21:21
  #3695
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaajj2.0
Har trådar på flashback alltid sett ut så här? 90% av alla inlägg här är antingen sjukt negativa eller rent av vidriga. Chilla lite…

Chilla själv mannen, är det bara barnprogram och blattemusik finns det inget beröm att ge.
Citera
2026-03-07, 21:21
  #3696
Medlem
boll-svantes avatar
Efter att ha hört alla nu, så anser jag att Lilla Al Fadji borde vinna. Den var mest catchy, och fastnar efter första lyssningen - vilket väl får anses viktigt för ett Eurovisionbidrag. Det enda som var bra i Felicias låt var syntslingan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in