2026-03-07, 18:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Ironiskt.
Lev som du lär!

I det här fallet har Jocke vittnat om att han stöttar Julia ekonomiskt.

Det var känt innan rättegången men vittnesmålet bekräftade vad vi redan visste.
Citera
2026-03-07, 18:50
Medlem
Riktigt patetiskt att va så avundsjuk & bitter, hahahha fyfan

Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs

Citera
2026-03-07, 18:57
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Sen TROR du att du vet hur de ligger till och därmed anmäler. Myndigheterna har kanske redan full koll utan någon internetpolis som har för mycket fritid.
Citera
2026-03-07, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Riktigt patetiskt att va så avundsjuk & bitter, hahahha fyfan

Finns ingen att vara avundsjuk på i den här sörjan. En hög med WT's som förpestar sociala medier för andra.

Riktiga lolcows.
Citera
2026-03-07, 18:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Sen TROR du att du vet hur de ligger till och därmed anmäler. Myndigheterna har kanske redan full koll utan någon internetpolis som har för mycket fritid.

Så vad gör då ett extra litet tips?

Helt otroligt vad upprörda ni blir när det drabbar "fel sida".
Citera
2026-03-07, 19:03
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Så vad gör då ett extra litet tips?

Helt otroligt vad upprörda ni blir när det drabbar "fel sida".

Tycker uppenbarligen att det är löjligt och fel när vem som helst på internet anmäler någon för dom ”tror” något. Vem som än blir anmäld.
Citera
2026-03-07, 19:09
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
De är tacksamma för tips och i det här fallet så medföljer ett vittnesmål från Joakim Lundell.

Kan inte bli bättre
.

Då är du okej med att Chrippa och Linnea blir anmälda till både polis, soc och andra myndigheter alltså. Skönt att du inte är helt jävla tappad.
Citera
2026-03-07, 19:53
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Jag säger det igen ”LEV SOM DU LÄR!”
Myndigheterna har koll på det där, och bara för att någon hjälper ekonomiskt innebär inte det att det är fusk.

Innan du skriver, jag skiter fult ut i Julia,Chrippa eller Linnea..men jag finner det otroligt intressant hur slut i huvudet folk är i denna diskussion. Dig inkluderad

Uppfattat det som är att Jocke främst hjälper till med Chloe genom Julia med det hon behöver. Mat, kläder, dagisavgift. Knappast Julia som får en påse pengar utan vidare, inte ens J kan väl vara så blåögd. och om han är det hoppas jag Jonna har ork att sätta P för det.
Citera
2026-03-07, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Uppfattat det som är att Jocke främst hjälper till med Chloe genom Julia med det hon behöver. Mat, kläder, dagisavgift. Knappast Julia som får en påse pengar utan vidare, inte ens J kan väl vara så blåögd. och om han är det hoppas jag Jonna har ork att sätta P för det.

Exakt så jag uppfattat det med!
Citera
2026-03-07, 20:32
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är ett jävla tjat på lilla frun, om att hon inte blir mätt och att hon är trött. Är det vad det står att man ska vara i denna vecka, tro..
Ja hon läser rakt av från ett manus vecka för vecka, så djävulskt pinsamt.
”Mitt illamående försvann direkt när jag passerade v12” hahaha Herregud kan inte bli mer genomskinligt.
Citera
2026-03-07, 20:40
Avstängd
Citat:

Allt är för barnets skull men ett par st här hatar verkligen den ungen. Vidrigt.
Citera
2026-03-07, 21:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om hon går på socialbidrag ska det uppges till Socialtjänsten. Det är liksom precis sådana poster som Socialbidraget ska täcka och om någon annan betalar så räknas det som pengar in..

Dessutom är det givetvis Julia han hjälper. Det är Julia och inte barnet som är skyldig att stå för de posterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in