Citat:
Ursprungligen postat av
insekterna
Nej, det har jag och flera andra också märkt. Tror knappt jag orkar med diskussionen om det är rimligt eller inte att C kallar V för pappa fler gånger.
N har sagt flera gånger i podden att C började kalla V för pappa naturligt eftersom att han var en vuxen man i deras närvaro men det spelar ingen roll. Hur många förklaringar ska bon behöva ge? Ingen här kommer ge sig förrän N har går ut och säger att hon tvingat C kalla V för pappa enbart för att provocera, för det är det man vill höra.
Varje gång diskussionen dör dyker den upp igen efter en kort tid och folk är, helt sjukt nog, lika chockade varje gång. Samma visa. Vid det här laget hade man ju kunnat tänka sig att chockfaktorn skulle lagt sig. Undra hur många av Ns stora kritiker som hade vågat säga alla de här sakerna de skriver om henne, så ofta som de gör det, om de inte hade fått vara anonyma.
Hahahha ja det kan man verkligen undra. Har skrivit innan att när jag läste genom tråden så kändes det som en riktigt dålig teaterpjäs typ som någon som går på högstadiet skrivit. Spelar ingen roll vad som händer eller vad som kommer fram, alla kommer alltid fram till frågan som är ”hur vet du att Andreas inte har kämpat?”. Liksom förlåt men alla dokument och hela den här processen talar sitt tydliga språk. Han har säkert mått jättedåligt och det har jag respekt för men han har faaaaan inte kämpat för att få komma i kontakt med sitt barn??
Dom tre ämnena som ALLTID återkommer var tredje sida är typ
1 ”Nicci har TVINGAT Chiara att kalla Viktor för pappa”
2 ”Det är synd om Andreas för han har fått sina RÄTTIGHETER tagna ifrån sig och han har faktiskt KÄMPAT” 😂 Vilket säger allt om hur mycket man egentligen skiter i Chiara och bara bryr sig om ANDREAS, inte att det ska bli så bra som möjligt för Chiara
3 ”Nicci är en dålig mamma som var borta för många dagar/nätter när Chiara var mindre och hon får för mycket hjälp från Jeanette”