Det kommer förhoppningsvis kännas mindre skit om ett par veckor!
Det kommer förhoppningsvis kännas mindre skit om ett par veckor!

Ja precis - man vill hitta tillbaka till den där människan man en gång var, som inte behövde spel (eller alkohol, i mitt fall) för att vara glad. 
, Jag har haft det sugit kring detta ämne i nästan hela mitt vuxna liv. Det som gör ondast är att min umgängeskrets, familj och släkt är alla ordningsamma och alla lever under goda ekonomiska förutsättningar. Spel, missbruk och droger förekommer inte i huvudtaget. Nån avlägsen farbror kanske dricker lite för mycket och är osams med frugan på helgerna. Sen kommer jag. Knarkande spelmissbrukare som ljuger mer än vad han talar sanning. Känns sjukt jobbigt att min dröm om att få köpa en fin villa aldrig kommer ske, och just nu och sen dom sista 18 månaderna har jag ingen bank eller bankkonto. 2 banker i rad har tagit in mig som kund bara för dom måste enligt europeisk lag, men dom båda har sagt upp mig som kund samma dag, det verkar som att lagen som tillträdde är helt verkningslös eftersom bankerna uppenbarligen har satt detta i system.
, Jag har haft det sugit kring detta ämne i nästan hela mitt vuxna liv. Det som gör ondast är att min umgängeskrets, familj och släkt är alla ordningsamma och alla lever under goda ekonomiska förutsättningar. Spel, missbruk och droger förekommer inte i huvudtaget. Nån avlägsen farbror kanske dricker lite för mycket och är osams med frugan på helgerna. Sen kommer jag. Knarkande spelmissbrukare som ljuger mer än vad han talar sanning. Känns sjukt jobbigt att min dröm om att få köpa en fin villa aldrig kommer ske, och just nu och sen dom sista 18 månaderna har jag ingen bank eller bankkonto. 2 banker i rad har tagit in mig som kund bara för dom måste enligt europeisk lag, men dom båda har sagt upp mig som kund samma dag, det verkar som att lagen som tillträdde är helt verkningslös eftersom bankerna uppenbarligen har satt detta i system.
, Jag har haft det sugit kring detta ämne i nästan hela mitt vuxna liv. Det som gör ondast är att min umgängeskrets, familj och släkt är alla ordningsamma och alla lever under goda ekonomiska förutsättningar. Spel, missbruk och droger förekommer inte i huvudtaget. Nån avlägsen farbror kanske dricker lite för mycket och är osams med frugan på helgerna. Sen kommer jag. Knarkande spelmissbrukare som ljuger mer än vad han talar sanning. Känns sjukt jobbigt att min dröm om att få köpa en fin villa aldrig kommer ske, och just nu och sen dom sista 18 månaderna har jag ingen bank eller bankkonto. 2 banker i rad har tagit in mig som kund bara för dom måste enligt europeisk lag, men dom båda har sagt upp mig som kund samma dag, det verkar som att lagen som tillträdde är helt verkningslös eftersom bankerna uppenbarligen har satt detta i system. Du måste vara medlem för att kunna kommentera