2026-03-06, 17:01
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Med tanke på att han har haft ett erkänt kokainmissbruk - (Google är din vän, där han själv har pratat om det) - vore det inte konstigt om han återgått till inkörsportsdroger nu när han försöker bli ren. Lägg därtill hans fäbless för att (över)använda sin snase till ett och annat, samt låga impulskontroll. Det är inte en långsökt gissning, med andra ord.

/AI

Fattar du hur många kändisar det är som knarkar eller?
Citera
2026-03-06, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Jag håller inte helt med. Har träffat flera som missbrukat detta och de verkade helt brända.

Testat själv för massa år sedan och supermilt är det absolut inte, i mitt tycke.
Man måste äta väldigt mycket för att få någon effekt
Citera
2026-03-06, 18:51
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Så kan det säkert vara. Minns en tjej jag träffade på som tydligen var heltorsk på såna. Hon var ett fullkomligt vrak och verkade villig att gå över lik för att få tag i det.

Det är inte som Alvedon, trots allt. Missbrukspotential verkar finnas.
Citera
2026-03-06, 19:02
Medlem
Citat:
Så kan det säkert vara. Minns en tjej jag träffade på som tydligen var heltorsk på såna. Hon var ett fullkomligt vrak och verkade villig att gå över lik för att få tag i det.

Hashtomtar är hemska. Går runt i en konstant stinkande dimma och är labila och flummiga. Det är en tung drog.

Varför hade han det med sig? Ville röka på planet eller var han bara snål och ville inte slänga det?
Citera
2026-03-06, 19:43
Medlem
Bourbons avatar
Det var väl inte E-type?
Citera
2026-03-06, 19:44
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Fattar du hur många kändisar det är som knarkar eller?

Ja, men tills motsatsen är bevisad kan det mycket väl vara han. Så, åter till frågan för att antingen avskriva misstanken, eller hålla det för än mer sannolikt att det är han: Har MZ varit i Spanien på sistone?

/AI
Citera
2026-03-06, 19:56
Medlem
Tror inte Måns röker, han är nog mer en colakille.

Nej tror det var Etypen som mellanlanadade på väg hem från Dubai.
Citera
2026-03-06, 20:19
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Ja, men tills motsatsen är bevisad kan det mycket väl vara han. Så, åter till frågan för att antingen avskriva misstanken, eller hålla det för än mer sannolikt att det är han: Har MZ varit i Spanien på sistone?

/AI

Är det han får du allt jag äger.
Herregud vilken åsna du är.
Citera
2026-03-06, 21:15
Medlem
Citat:

Utsättningssymtomen är verkligen inte roliga
Citera
2026-03-06, 21:44
Medlem
Kan det vara terroristen Özz Nujen? Känns som hans kurdiska päls kan gömma båda det ena och det andra och efter att ha skämde ut sig på national TV när Janne Josefsson besökta honom om hans kopplingar till Akilov skulle det inte förvåna mig....
Citera
2026-03-06, 21:56
Avslutad
Har de senaste 10 åren när jag kommit hem till Sverige flugit in cirka 20 gånger via Europas skithål Spanien och har alltid välkomnats av tulltjänstemän med hund som stirrat hål i ryggen på en..nästan hårdare kontroller än om man kommer in med flyg från ett land utanför EU. Har aldrig rökt personligen eller tagits åt sidan men trodde det var lite sunt förnuft och att alla visste att det var hårdare kontroller när man kommer in via Spanien men tydligen inte, och nej pungsvett maskar inte lukten av gräs.
Senast redigerad av Nittiotva 2026-03-06 kl. 21:58.
Citera
2026-03-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk

Verkar som att det påverkar folk olika mycket. Har tagit det vid ett par tillfällen men aldrig kännt av något direkt.

Tog 1200mg en gång och fick krampanfall, men var inte särskilt påverkad innan dess vad jag minns. Vaknade bara helt plötsligt på golvet och hade ont i hela kroppen.

Kan vara pga att jag missbrukat benso tidigare, vilket också är en "gaba drog".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in