2026-03-06, 11:56
Medlem
Frej Larsson?

+ Har nyligen varit och spelat in Skavlan i Stockholm
+ Har en pung
+ Mycket sannolikt att han skulle kunna säga "Det är mitt röka"

- Verkar ha befunnit sig i Malmö under en längre tid

Skitsamma, avkriminalisera rökat så slipper vi kasta pengar i sjön på talliga tullisar.
Citera
2026-03-06, 11:57
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaminbrist
Frej Larsson?

+ Har nyligen varit och spelat in Skavlan i Stockholm
+ Har en pung
+ Mycket sannolikt att han skulle kunna säga "Det är mitt röka"

- Verkar ha befunnit sig i Malmö under en längre tid

Skitsamma, avkriminalisera rökat så slipper vi kasta pengar i sjön på talliga tullisar.

Snubben hade ju varit i Spanien
Citera
2026-03-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Snubben hade ju varit i Spanien

Snubben har varit i Spanien, korrekt. Och flugit till Arlanda. Vilket är den mest trafikerade flygplatsen i närheten av Stockholm.
Citera
2026-03-06, 12:02
Medlem
busy-signals avatar
Ser framför mig en artist på autismspektret som får en panikattack av bara tanken på att kanske inte få sin lilla puff till läggdags.
Citera
2026-03-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
I så fall *dam *llskog, bor med känd influencer och lever sitt liv på nätet som visar att de precis flyttat till ny lägenhet i Stockholm inklusive adress och de ska precis ha barn och har köpt en pudel ihop så en inte helt lyckad combo och den här tråden kan bli lång om det finns många haters. Har själv aldrig hört talas om dem men jag är nog inte målgruppen. Men man ska inte leva sitt liv på nätet om man vill ha ett lugnt liv.

Stackars hund !
Citera
2026-03-06, 12:18
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Men förhelvete, det är ju bilder under artiklarna i Exp. När anv postade sin utmärkta teori råkade det vara en bild av ZL under. Nu är det säkert nån annan, in med er och kolla artikeln. Och hur många måste påpeka att ZL inte har en pung? Läser ni inte tråden ´?

Edit: Fn. är det Adam Woods, vem det nu är

Vem fan är Adam Woods?
Smart kille låter det som då han tydligen bara måste förstöra karriären så fort som möjligt och då givetvis med tabletter och röka.
Hans mamma är säkert jättestolt👍
Citera
2026-03-06, 12:24
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vem fan är Adam Woods?
Smart kille låter det som då han tydligen bara måste förstöra karriären så fort som möjligt och då givetvis med tabletter och röka.
Hans mamma är säkert jättestolt👍
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adam_Woods
Citera
2026-03-06, 12:29
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Men förhelvete, det är ju bilder under artiklarna i Exp. När anv postade sin utmärkta teori råkade det vara en bild av ZL under. Nu är det säkert nån annan, in med er och kolla artikeln. Och hur många måste påpeka att ZL inte har en pung? Läser ni inte tråden ´?

Edit: Fn. är det Adam Woods, vem det nu är

Citerar mig själv då jag var otydlig. Det är alltså vare sig ZL eller AW som åkt dit, min edit avsåg att de bytt bild under artikeln igen.

Skönt ändå att ingen (mig själv inkluderad) tycks veta vem denna Woods är. Det finns hopp om mänskligheten! 👍
Citera
2026-03-06, 12:33
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adam_Woods

Han har släppt fyra singlar och varit med i mello, inte konstigt att man inte vet vem fan det är då.
Citera
2026-03-06, 12:34
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaminbrist
Snubben har varit i Spanien, korrekt. Och flugit till Arlanda. Vilket är den mest trafikerade flygplatsen i närheten av Stockholm.

Haha, herregud... läste bara Skavlan och fick det på nåt sätt till att killen varit i Oslo och sen landat i Sthlm. My bad, ber om ursäkt
Citera
2026-03-06, 12:40
Medlem
scoremaxs avatar
Med tanke på hur många brott som aldrig kommer till allmänhetens kännedom, så är jag jävligt nyfiken på hur alla dessa 4-delskändisar så ofta lyckas få sina hyss läckta.
Citera
2026-03-06, 12:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Med tanke på hur många brott som aldrig kommer till allmänhetens kännedom, så är jag jävligt nyfiken på hur alla dessa 4-delskändisar så ofta lyckas få sina hyss läckta.

Men tror du inte beror på då att dessa kändisar och artister har en stil, uppsyn och diverse attribut som bara skriker knarkare om dem då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in