2026-01-20, 22:03
Medlem
tangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Låter riktigt najs , är det sir vääs? Vet inte om han kör med DHA , men har för mig att han nämnt det i äldre låtar . Hade varit riktigt fett i sånna fall.
Lyssna på hans senaste låt som släpptes för några månader sedan.
Från noll till hundra
Citera
2026-02-21, 08:13
Medlem
Hej på er.
Jag hoppas att någon minns och kan bekräfta eller till och med har bilder.
Någon som kommer ihåg 2 målare som skrev Trans och Hero? Jag gillade deras grejer har jag för mig. Det måste vara över 20 år sedan jag såg målningarna.

En annan fråga, fanns det inte ens graffsida från Göteborg som hette något med ……….-Madness? Ett annat ord först alltså.

Det var roligt att se att GBGGraff har ett arkiv som sträcker sig långt tillbaka, vill dom ha bilder inskickade?
Citera
2026-02-23, 19:24
Medlem
cestlaguerres avatar
Hej jag skulle vilja ställa en fråga varför inte vagnarna körs det är ju spelis ut och kötta änna !!!!!!!!
Citera
2026-02-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cestlaguerre
Hej jag skulle vilja ställa en fråga varför inte vagnarna körs det är ju spelis ut och kötta änna !!!!!!!!
De buffas direkt, de körs lite men inte alls mycket. Ingen idé att köra det.
Citera
2026-02-27, 13:30
Medlem
manontheroofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Os-guld2026
Hej på er.
Någon som kommer ihåg 2 målare som skrev Trans och Hero? Jag gillade deras grejer har jag för mig. Det måste vara över 20 år sedan jag såg målningarna.

En annan fråga, fanns det inte ens graffsida från Göteborg som hette något med ……….-Madness? Ett annat ord först alltså.

Det var roligt att se att GBGGraff har ett arkiv som sträcker sig långt tillbaka, vill dom ha bilder inskickade?

Trans å Hero var nog tidigare än 20 årsen men Trans blev sen ett annat namn och med i IGS. Har inte kört något på väldigt många år
Citera
2026-03-02, 09:59
Medlem
Citat:
Hej på er.
Hittade tre bilder i arkivet från Frölunda runt 2007: https://imgur.com/a/Tbsxlsn

Citat:
Känner inte igen någon webbsida som hette något med Madness, men det fanns väl ett graffmagasin i Göteborg som hette Madness om jag minns rätt. Och några grafffilmer som heter Communter Madness (Finns på Youtube).

Citat:
Ja, tack!
Citera
2026-03-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponk
Hittade tre bilder i arkivet från Frölunda runt 2007: https://imgur.com/a/Tbsxlsn

Känner inte igen någon webbsida som hette något med Madness, men det fanns väl ett graffmagasin i Göteborg som hette Madness om jag minns rätt. Och några grafffilmer som heter Communter Madness (Finns på Youtube).

Ja, tack!

Stort tack för svar gubbar.
Det kändes underbart att kastas tillbaks i tiden men 2007? Jag ser inte riktigt om dom är signade med årtal men dom känns tidigare…. Runt millenieskiftet?
Jag kom på vad sidan hette, Midget Madness, men hade en annan hemadress / URL har jag för mig.
Detta var innan GBGgraff började som blogg.

Tidningen du nämnde var nog innan min tid.
Citera
2026-03-03, 19:37
Medlem
manontheroofs avatar
Citat:
Stort tack för svar gubbar.
Det kändes underbart att kastas tillbaks i tiden men 2007? Jag ser inte riktigt om dom är signade med årtal men dom känns tidigare…. Runt millenieskiftet?
Jag kom på vad sidan hette, Midget Madness, men hade en annan hemadress / URL har jag för mig.
Detta var innan GBGgraff började som blogg.

Tidningen du nämnde var nog innan min tid.

2001 e det signat på 2 pieces. Trans körde ett par år efter det innan han la av. Hero e jag osäker på
Men tror han la av innan
Citera
2026-03-04, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manontheroof
2001 e det signat på 2 pieces. Trans körde ett par år efter det innan han la av. Hero e jag osäker på
Men tror han la av innan
Det har du nog rätt i ja! Borde jag tänkt på själv, det stämmer bättre i tiden när korten borde vara tagna.
Citera
2026-03-06, 10:33
Medlem
tangos avatar
Skiss kväll på MIR idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in