" Han skrev till våra fiktiva barn om sin önskan att bli mekaniskt kastrerad och skickade bild på tänger som är gjorda för ändamålet"
Återigen peddomamma med småbarn. Nu börjar det defintivt bli en trend.
Tydligen behöver dom hjälp med ID, är det något vi löser?
Ännu en totalstörd jävel i gäddcon 1-klassen - små barn, gillar att titta på övergreppsmaterial på 3-åringar och vill bli mekaniskt kastrerad. Naturligtvis verkar dåren vilja ha med en hund i det hela också. Vad kommer härnäst, undrar man? Det är bara att hoppas att någon här i tråden kan bidra med ID på fanskapet. #748
" Han skrev till våra fiktiva barn om sin önskan att bli mekaniskt kastrerad och skickade bild på tänger som är gjorda för ändamålet"
Återigen peddomamma med småbarn. Nu börjar det defintivt bli en trend.
Tydligen behöver dom hjälp med ID, är det något vi löser?
Nu blev jag lite besviken, trodde vi hade en självmedveten pedofil här som ville göra världen en tjänst och på riktigt kastrera sig själv.
Men det verkade mer handla om hans ex som leksamt drog fram en sån och skojade till det lite. Han verkar var smått cuck för att bli undergiven, men peddo-mamma med småbarn skulle han allt ha.
Ännu en totalstörd jävel i gäddcon 1-klassen - små barn, gillar att titta på övergreppsmaterial på 3-åringar och vill bli mekaniskt kastrerad. Naturligtvis verkar dåren vilja ha med en hund i det hela också. Vad kommer härnäst, undrar man? Det är bara att hoppas att någon här i tråden kan bidra med ID på fanskapet. #748
Fast lite slack kan väl #748 ändå få? Han vill ju faktiskt få snoppen avskuren, något det ofta talas om härinne?
Jisses blir nästan mållös över hur sjuka människor det finns, även om jag borde veta bättre. Drömmer om att bli kastrerad samt djur och barn. Kändes dock som att han mest var intresserad av att bollarna skulle få ett kok stryk.
När du upprepade gånger uppmanar till att läsa loggen, när du bedyrar personens oskuld.
Du kanske inte har läst loggen? men endå vet du precis hur den här personen tänker? Förvirrande att veta utan att vara insatt
När du upprepade gånger uppmanar till att läsa loggen, när du bedyrar personens oskuld.
Du kanske inte har läst loggen? men endå vet du precis hur den här personen tänker? Förvirrande att veta utan att vara insatt
Samt ytterligare en annan trend som visade sig direkt: "Har du hund?"
Det där med pedofili och hund verkar gå hand i hand vilket vi sett nu flera gånger.
Som tonåring utsattes jag för en typ 1 gädda. Han berättade om hur han sugit av sin hund, hade grov barnporr på sin dator (han visade mig) och berättade om en 12 åring som han våldtagit. Så, ja, det verkar onekligen så.