2026-03-05, 12:19
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är bra att du bidrar till folkbildningen och ger oss en visualisering av hur extremt störd #746 faktiskt är.
Ja, ser man på dumpens egna kommentarer, mrkoll osv. Så även om 747 är typ samma kategori som 746 så är 746 stabil i sin 1a plats som hatad.

I normala fall brukar ju fokus flyttas till senaste, men vette fan, tror 746 har säkrat den platsen på obestämd tid. Varken 747 eller rekorgäddan är i närheten av 746.
Citera
2026-03-05, 12:25
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Det är bra att du bidrar till folkbildningen och ger oss en visualisering av hur extremt störd #746 faktiskt är.

Ja pervers i hela huvudet är han. Måste ändå säga att jag är aningen förvånad att nästan varje ny pedofil dom drar upp även har intresse för djur. Är det vanligt att det går i hand i hand med pedofili, någon som vet?. Dumpen själva borde sätta ihop en lista över dom 30 värsta ärke pervona och skapa en egen undergrupp på hall of shame så dom blir extra exponerade, som det är nu försvinner dom lätt bland dom ca 700 andra. Det är ju trots allt skillnad på Gäddor och Gäddor.
Citera
2026-03-05, 12:28
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja pervers i hela huvudet är han. Måste ändå säga att jag är aningen förvånad att nästan varje ny pedofil dom drar upp även har intresse för djur. Är det vanligt att det går i hand i hand med pedofili, någon som vet?. Dumpen själva borde sätta ihop en lista över dom 30 värsta ärke pervona och skapa en egen undergrupp på hall of shame så dom blir extra exponerade, som det är nu försvinner dom lätt bland dom ca 700 andra. Det är ju trots allt skillnad på Gäddor och Gäddor.
Har också funderat på det. Det verkar till nästan 100% gå hand i hand med småbarn (som 746,747,721). Kan inte säga jag sett det mönstret på gäddor som chattar med 14/snart 15.

Alltså småbarn kontra tonåringar kan man väl säga. Eller gädcon 1 vs 4/5.
Citera
2026-03-05, 12:39
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, är väl så det ramlar under beroendeställning. Att han dessutom haft behandling i x år redan och han gör detta samtidigt är inte positivt.

Dumpens mål är givetvis att rädda barn, men även att männen ifråga skall skärpa till sig. Detta är ju inte bra på det viset, får hoppas sk behandling fungerar bättre vanligtvis.

Han har inte haft behandling, han har gått i ett tolvstegsprogram. Hur mycket man arbetar med de tolv stegen eller inte är upp till en själv. Den guidning man har är från sponsorer, och sponsorer är inte utbildade terapeuter utan bara medlemmar som själv tidigare gjort de tolv stegen. Det finns ingen som håller en ansvarig eller kräver att man lever upp till något. Kanske bra att ha en icke-dömande miljö när ens största offer är en själv, men när ens offer är barn bör man nog få mer press på sig att agera annorlunda. Min uppfattning av SLAA (hans tolvstegsprogram) är att det inte är särskilt konstruktivt för någon.

Han sa att han varit i vård några månader bara.
Citera
2026-03-05, 12:42
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yinyang915
Han har inte haft behandling, han har gått i ett tolvstegsprogram. Hur mycket man arbetar med de tolv stegen eller inte är upp till en själv. Den guidning man har är från sponsorer, och sponsorer är inte utbildade terapeuter utan bara medlemmar som själv tidigare gjort de tolv stegen. Det finns ingen som håller en ansvarig eller kräver att man lever upp till något. Kanske bra att ha en icke-dömande miljö när ens största offer är en själv, men när ens offer är barn bör man nog få mer press på sig att agera annorlunda. Min uppfattning av SLAA (hans tolvstegsprogram) är att det inte är särskilt konstruktivt för någon.

Han sa att han varit i vård några månader bara.
Ah. Ja, det finns väl olika grader av beroende (om man ser chatta som ett beroende / missbruk), kanske fungerar i "mildare" fall?

Om man tänker sig inlagd med 0 möjlighet till internet, att bryta vanor. Lite som att det är jävligt svårt att sluta vara alkoholist eller sluta röka gradvis - utan bryta rakt av pang boom.

Tänker att rektorgäddan borde vara mottaglig för det, tittar man istället på 746 och 747 så är det nog inget i världen som kan ändra det.
Citera
2026-03-05, 12:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det verkar vara så. Dumpen skriver ju det i texten angående någon gädda som jag tyvärr inte minns namnet på. Jag kan tänka mej att gäddorna går igång på själva maktutövandet över helt försvarslösa offer. Dit måste ju små barn och djur räknas. Det finns en gädda som jag heller inte minns numret på och det äcklet ville ju våldta en flicka med Downs syndrom. Om jag inte minns fel skrev han att han hade erfarenhet av sådant också. Han häktades senare. Vill minnas att han även drev en kennel. Ett flicka med Downs syndrom måste ju också räknas som alldeles försvarslös. Därför tror jag att man kan lägga till funktionsnedsatta på listan, inte bara småbarn och djur.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-03-05 kl. 13:40.
Citera
2026-03-05, 12:59
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, ser man på dumpens egna kommentarer, mrkoll osv. Så även om 747 är typ samma kategori som 746 så är 746 stabil i sin 1a plats som hatad.

I normala fall brukar ju fokus flyttas till senaste, men vette fan, tror 746 har säkrat den platsen på obestämd tid. Varken 747 eller rekorgäddan är i närheten av 746.
Nej, #746 måste nog betraktas som gäddcon 1+, en alldeles egen kategori. Som den narcissist han är borde han ju känna sej enormt stolt över att vara trådens mest avskydde. Toppa det, liksom.
Citera
2026-03-05, 13:18
Avslutad
Citat:
Det verkar vara så. Dumpen skriver ju det i texten angående någon gädda som jag tyvärr inte minns namnet på. Jag kan tänka mej att gäddorna går igång på själva maktutövandet över helt försvarslösa offer. Dit måste ju små barn och djur räknas. Det finns en gädda som jag heller inte minns numret på och det äcklet ville ju våldta en flicka med Downs syndrom. Om jag inte minns fel skrev han att han hade erfarenhet av sådant också. Han häktades senare. Vill minnas att han även drev en kennel. Ett flicka med Downs syndrom måste ju också räknas som alldeles försvarslöst. Därför tror jag att man kan lägga till funktionsnedsatta på listan, inte bara småbarn och djur.
Här är kräket du beskriver:

https://dumpen.se/2022/09/25/det-blev-gaddrannsakan-napp-152-stockholm/

https://dumpen.se/2022/09/26/napp-152-haktad/

Han håvades in av duktiga civilpoliser alldeles efter konfrontationen med Sara och Patrik.

Senast redigerad av Laban2026 2026-03-05 kl. 13:23.
Citera
2026-03-05, 13:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Här är kräket du beskriver:

https://dumpen.se/2022/09/25/det-blev-gaddrannsakan-napp-152-stockholm/

https://dumpen.se/2022/09/26/napp-152-haktad/

Han håvades in av duktiga civilpoliser alldeles efter konfrontationen med Sara och Patrik.

Just han var det, ja. Tack! Ja, han var verkligen ett riktigt ärkekräk som fick det att vända sej i magen på mej. En alltigenom avskyvärd människa. Med tanke på att han drev en kennel så undrar man ju också hur dom stackars hundarna hade det.
Citera
2026-03-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Ingen aning. Antar det är en dildo gjord av hund, för hund.

Du som verkar insatt i 746 loggen, hur skulle dildon i så fall användas? finns den någon hund närvarande eller skulle den inlånas? Är mamma och barn inbjudna för att titta på leken eller vad?

Hur fan kan man tro att en hund har ett behov av en dildo?, är du helt tappad över bord?
Citera
2026-03-05, 16:49
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
Du som verkar insatt i 746 loggen, hur skulle dildon i så fall användas? finns den någon hund närvarande eller skulle den inlånas? Är mamma och barn inbjudna för att titta på leken eller vad?

Hur fan kan man tro att en hund har ett behov av en dildo?, är du helt tappad över bord?
Okej var påstår jag att jag är insatt i loggen?
Citera
2026-03-05, 18:26
Medlem
rallykalle69s avatar
Ny gädda #748
https://dumpen.se/2026/03/05/pervtabu-stockholm-748/

" Han skrev till våra fiktiva barn om sin önskan att bli mekaniskt kastrerad och skickade bild på tänger som är gjorda för ändamålet"

Återigen peddomamma med småbarn. Nu börjar det defintivt bli en trend.

Tydligen behöver dom hjälp med ID, är det något vi löser?
Senast redigerad av rallykalle69 2026-03-05 kl. 18:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in