2026-03-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaldi
Kan det vara så att hon tänker själv?
Kan det vara så att hon inte håller med dig och alla andra som i princip lever för att hata personer de inte känner?
Så alla som inte håller med dig/Jocke ”lever för att hata personer de inte känner”?

Haha, var fick du det i från?

En taktik Jocke använder sig flitigt av när han inte kan ta kritik, i och för sig…
Citera
2026-03-03, 20:09
Medlem
Citat:
Jonte Borg?
Samir Badran?

Jonte Borg - blev vän med Jocke kort efter Gustav och Martin. Han och Jocke regisserade en gammal go skräckfilm ihop. Han har gått ut med att Jocke ignorerade honom och aldrig hörde av sig trots att de varit nära vänner tidigare, ett tecken på att han bara använde honom för sin egna framgång. Dock var han med på Jockes 40-årskalas och kurragömma-serien så det är bättre mellan dem trots att de var ovänner för några år sen.

Samir Badran - var med i en gammal spökjakt utanför Ödeshög vid barnmördarkorset, inte en av Jockes närmaste vänner, kanske bättre vän med Jockes vapendragare Gustav Björklund egentligen. Inget offentligt avslut mellan dem eller bråk men de var väldigt längesen de sågs ihop.
Senast redigerad av skenninge 2026-03-03 kl. 20:14.
Citera
2026-03-03, 20:31
Bannlyst
Jockiboi som "inte vill ha drama" jävlar vad han delar med sms bilder filmer på gruppchatten nu

Varför skriver inga medier om gruppchatten?
Citera
2026-03-03, 20:33
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skenninge
Han har ju dock problem: i den här videon berättar han att han kommer dö tidigt vid 59:
https://youtube.com/shorts/sgFTEYfgOO0?si=ywN93keIrBob3Plj

Inte nog med att han inte tränat sen 2013. Han röker, dricker jättemycket energidryck, bytt vatten mot cola zero, skitkost, etc. Det berättar så mycket hur han är som person. De flesta som hade blivit så rika som han hade ätit gott och nyttigt och tagit hand om sig själva. Han väljer o äta köttbullar o makaroner varje dag o överlag springa snabbt mot döden. Han skiter i alla som inte är han och till och med i sig själv, det enda han bryr sig om är att synas. Likt Golum från sagan om ringen, hans ring är uppmärksamhet. Mat, familj, må bra, etc kvittar i hans värld. Go psykopatisk narcissist han är då…
Men oj se där. Ja det visar verkligen vilken person han är när han fortsätter att äta mamma scans köttbullar och snabbmakaroner varje dag istället för BRA mat dvs näringsrik, fina och naturliga råvaror osv som en rik person kan och hade kostat på sig.
Felix ketchup och makaroner verkar vara hans lilla snuttefilt som de förvuxna barnet han är som VÄGRAR släppa sin hemska hemska uppväxt trots att det gått 25-30 år. 👹 När man har ett sånt starkt hat och en enorm långsinthet som han med narcissist och psykopat inslag så behöver man söka psykvård på riktigt!! Han skulle behöva låsas in i en cell o tänka över sitt liv.
Citera
2026-03-03, 20:35
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itharz
Jockiboi som "inte vill ha drama" jävlar vad han delar med sms bilder filmer på gruppchatten nu

Varför skriver inga medier om gruppchatten?
När ska Jockiboi få mobil och internet förbud? Ska han prompt bete sig som ett barn år efter år så ska han oxå ha samma regler och konsekvenser som för ett barn.
Citera
2026-03-05, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
När ska Jockiboi få mobil och internet förbud? Ska han prompt bete sig som ett barn år efter år så ska han oxå ha samma regler och konsekvenser som för ett barn.

Nej Jockiboiii kräver sin rätt att bete sig som ett barn utan att utsättas för ett barns regler och konsekvenser.

Jockiboiiis: "Det är synd om mig" har ju fungerat gentemot media i många år, så varför skulle han sluta med den ursäkten nu?
Citera
2026-03-05, 07:11
Avstängd
Citat:
Om jag förstått det rätt samlar du information åt de som vill sätta åt Jocke.
Men varför inte fråga honom själv?
Varför letar du information här?
De flesta är ju inte helt sanningsenliga ändå.

Var i hela friden har du fått det ifrån?

Absolut ingen vet vem jag är och jag har absolut ingen kontakt med någon annan här.

Jag har sett i Chrippa-tråden att det antyds att jag ska vara en viss person men det är åt helvete fel det med.
Citera
2026-03-05, 07:14
Avstängd
Citat:
Jag tog bort din sista mening eftersom det är väldigt nära outning.

Jag tror nog att de flesta som blir utsatta för en förtalskampanj utan dess like vill veta vilka de är. Det kan ju tex handla om att stämma civilrättsligt.

Jag har sett att det även sker på den sk andra sidan också. Inget konstigt alls oavsett vem det är som är utsatt.

Det är ju bara att tänka sig för vad man själv skriver

Vad som sker på "den andra sidan" har jag ingen som helst aning om.

Vilka jävla anklagelser.

Om man samlar information om användare här för att outa så kan man bli bannad och det med all rätt.

Varför skulle jag tänka mig för i hur jag väljer att skriva om Jockiboi eller något annat vider?
Senast redigerad av AbsAbs 2026-03-05 kl. 07:18.
Citera
2026-03-05, 13:53
Medlem
Det är den 28 februari, och temperaturen är sannolikt mycket låg.

Det minsta barnet sitter i bilen med dörren öppen, utan mössa, vantar eller strumpor och skor, fastspänt i bilstolen i flera minuter. Paret Lundell verkar vara upptagna med annat och bryr sig inte.

När barnet äntligen kläs på får det sitta i vagnen, fortfarande utan vantar. Senare i vloggen sitter barnet utomhus utan både mössa och vantar.

Det är svårt att förstå varför barnet utsätts för kyla på detta sätt, och paret Lundell bryr sig inte.

Vad är det för fel på dessa människor...
Citera
2026-03-05, 14:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Det minsta barnet sitter i bilen med dörren öppen, utan mössa, vantar eller strumpor och skor, fastspänt i bilstolen i flera minuter. Paret Lundell verkar vara upptagna med annat och bryr sig inte.

När barnet äntligen kläs på får det sitta i vagnen, fortfarande utan vantar. Senare i vloggen sitter barnet utomhus utan både mössa och vantar.

Det är svårt att förstå varför barnet utsätts för kyla på detta sätt, och paret Lundell bryr sig inte.

Har du länk till inlägget?
Citera
2026-03-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Det låter som om barnet far illa. Stackars barn som behöver växa upp under dessa omständigheter.
Citera
2026-03-05, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har du länk till inlägget?
Parets senaste vlogg på YouTube "Barnens avgiftning":
https://www.youtube.com/watch?v=AiD47Ex_kIs
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det låter som om barnet far illa. Stackars barn som behöver växa upp under dessa omständigheter.
Jag har lagt märke i flera vloggar att barnet får ligga själv i vagnen, ofta utan någon uppmärksamhet från någon, vilket gör att det känns som att det inte får vara med i gemenskapen. Det har också hänt flera gånger att barnet får ligga med nappflaska utan närhet från föräldrarna, vilket jag tycker är ledsamt eftersom små barn behöver både närhet och tröst vid matning.

Joakim har också kallat barnet "Tjockeman", vilket jag upplever som ett öknamn, särskilt eftersom barnet är ganska mulligt. Detta sa han öppet i en vlogg, inför sina andra barn.

Det känns som att paret har skaffat sina barn endast för content, det är flera saker man reagerar på. Tragiskt att barn/ungdomar/intelligensbefriade vuxna följer dessa människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in