2026-03-05, 12:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är väl ganska sjukt att spela in saker när ett barn är ledsen och fråga om hon är rädd för pappa.
Jag kan undra varför C sa som han gjorde hemma hos Julia? är allt bara en lek för honom?

Eftersom Julia är så labil så sa han väl vad hon ville höra för att undvika konflikt inför barnet.
Citera
2026-03-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Låt han sitta och må skit, det skulle han tänkt på innan han spelade mangas och begick brott.

Du har helt rätt det är helt och hållet hans egna fel att han sitter där han sitter.
Citera
2026-03-05, 12:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Då jag är dåligt insatt i Julia, berätta vad hon ljugit om? Samt berätta hur du kan avgöra att det varit lögn!
Nej, jag tänker inte sitta och skriva upp två och ett halvt - tre års publikt ljugande.
Är du så dåligt insatt så föreslår jag istället att du botaniserar i det hon och andra lagt ut på YT, Tiktok etc.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Om Tomas blir dömd för något så beror det inte på Linnea.

Det beror på bevis och inget annat. Bevis i form av transaktioner.

Nu hoppas jag ändå att Tomas frikänns då jag tror att han inte förstått att Chrippa begått brott.

Edit: De respekterar att Julia för att få träffa barnet vilket inte betyder att de håller med om att Linnea är problemet. Alla ser att det är Julia som är problemet här.

Ja han förstod säkert inte ens allvaret när han agerade drogkurir till sonen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Eftersom Julia är så labil så sa han väl vad hon ville höra för att undvika konflikt inför barnet.

Okej det låter ju verkligen illa man borde ju kanske inte sitta och ljuga för familjen det är bara konstigt tycker jag.
Citera
2026-03-05, 12:28
Medlem
Citat:
Du har helt rätt det är helt och hållet hans egna fel att han sitter där han sitter.

Klart det är och att Linnea inte får träffa barnet är helt normalt med tanke på allt som presenterats.
Citera
2026-03-05, 12:28
Avstängd
Citat:
Ja han förstod säkert inte ens allvaret när han agerade drogkurir till sonen.

Det har inte varit uppe för rättslig prövning.
Citera
2026-03-05, 12:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Okej det låter ju verkligen illa man borde ju kanske inte sitta och ljuga för familjen det är bara konstigt tycker jag.
Ok. Vad tycker du om Julias och hennes mammas lögner vid tillfället då?
Citera
2026-03-05, 12:30
Medlem
Citat:
Klart det är och att Linnea inte får träffa barnet är helt normalt med tanke på allt som presenterats.

Jag har full förståelse att Julias val att barnet inte ska träffa Linnea efter allt som har hänt och Chrippa har ju och får ju träffa henne när han vill men utan Linnea.
Citera
2026-03-05, 12:31
Avstängd
Citat:

Jo om det är barn med i sällskapet så är det bättre att ljuga än att utsätta barnet för en konflikt.

Men då kan man ta upp ämnet vid ett senare tillfälle och ta upp det i enrum med den som är labil istället för att låta personen göra bort sig för resten av familjen.
Citera
2026-03-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok. Vad tycker du om Julias och hennes mammas lögner vid tillfället då?

Vad ljög dom om? inspelningen? dom borde inte spelat in men ljög bara C för dom eller menade han allvar i det han faktiskt sa där och då?
Citera
2026-03-05, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag tänker inte sitta och skriva upp två och ett halvt - tre års publikt ljugande.
Är du så dåligt insatt så föreslår jag istället att du botaniserar i det hon och andra lagt ut på YT, Tiktok etc.

Frågan var snarare hur kan du avgöra vad som är sant och inte sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in