2026-03-05, 12:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Till och med farmor och farfar respekterar att det är Linnea som är problemet och inte skall vistas nära flickan. Hur du ha så svårt att fatta det? Han kunde stannat och kramat om flickan på väg från Sälen, men ryktet säger att han inte fick för frugan

Har man en dotter tar man sig tid för denne. Annars är manikyr värd att kallas varken pappa eller man.

Och hur har flickans farmor och farfar berättat det för dig?

Eller är du tankeläsare?
Citera
2026-03-05, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JockjrEwing
Är det något du skrivit någon gång som överhuvudtaget gjort någon nytta? Känner du att du sitter i förarsätet och har rätten samt kunnandet att läxa upp och bestämma vad andra skall tycka och tänka? Och i så fall, hur tycker du att det går?

Ingen som skriver här gör mer nytta än någon annan. Även om vissa inbillar sig det.
Citera
2026-03-05, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och det hjälpte han enda in i fängelset. Smart familj att lyssna på.

Anser du liksom 111-111 att han skulle ha lyssnat på galningar i dm eller vänt sig till Flashback för kloka livsråd?

Tro mig, ingen bryr sig i vad vi skriver här.
Citera
2026-03-05, 12:14
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Och hur har flickans farmor och farfar berättat det för dig?

Eller är du tankeläsare?

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du vill veta vilken fin kontakt de har med Linnea och hur mycket du tycker om henne så finns det med i bl a "Hatet" ...

Ni verkar måttligt tröga båda två. Iom att dom gör vad Julia och Kräftan kommit överens om - att hålla Linnea borta från flickan så respekterar dom det. Hade dom inte respekterat det hade dom inte fått träffa sitt barnbarn, rätt simpelt va?

Vi får se om en vecka hur glad Tomas och Mamman är på sin svärdotter om Tomas får en sväng i fängelset tack vare hennes glappande mun
Citera
2026-03-05, 12:16
Medlem
Citat:
Chrippa är inte felfri men har i princip hela tiden försökt få till ett fungerande samarbete.
Trots Julias beteende och lögner så har han i princip alltid sagt att han anser att barnet har rätt till båda sina föräldrar. Han har också ställt upp på Julia när hon själv var i en dålig relation och hämtat och lämnat barnet för att såg vikten av att hon skulle ha båda i sitt liv.

Ingen av dem är felfri - men det är inte Chrippa som obstruerat och använt barnet som slagträ - det är Julia.

Som sagt dom är i en infekterad konflikt och allt för ofta används barn då på detta sätt då.

Vem är du som kan avgöra vad som är lögner, då det uppenbart är hennes upplevelse. Hennes krav är legitima dock.
Citera
2026-03-05, 12:17
Medlem
Citat:
Anser du liksom 111-111 att han skulle ha lyssnat på galningar i dm eller vänt sig till Flashback för kloka livsråd?

C är väl den personen som har brytt sig extremt mycket vad som skrivs i hans tråd?
Citera
2026-03-05, 12:19
Medlem
Citat:

Nä, men det finns klart klokare människor att lyssna på, än de som klappar Christofer medhårs och inte vågar säga ifrån.
Citera
2026-03-05, 12:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ni verkar måttligt tröga båda två. Iom att dom gör vad Julia och Kräftan kommit överens om - att hålla Linnea borta från flickan så respekterar dom det. Hade dom inte respekterat det hade dom inte fått träffa sitt barnbarn, rätt simpelt va?

Vi får se om en vecka hur glad Tomas och Mamman är på sin svärdotter om Tomas får en sväng i fängelset tack vare hennes glappande mun

Om Tomas blir dömd för något så beror det inte på Linnea.

Det beror på bevis och inget annat. Bevis i form av transaktioner.

Nu hoppas jag ändå att Tomas frikänns då jag tror att han inte förstått att Chrippa begått brott.

Edit: De respekterar att Julia för att få träffa barnet vilket inte betyder att de håller med om att Linnea är problemet. Alla ser att det är Julia som är problemet här.
Senast redigerad av AbsAbs 2026-03-05 kl. 12:22.
Citera
2026-03-05, 12:20
Medlem
Citat:
Nu var det att Julia och hennes morsa spelade in umgänget som diskuterades så hur hänger du själv med?

Fatta att vara så sjuka i huvudet att man spelar in ett barns umgänge i smyg.

Det är väl ganska sjukt att spela in saker när ett barn är ledsen och fråga om hon är rädd för pappa.
Jag kan undra varför C sa som han gjorde hemma hos Julia? är allt bara en lek för honom?
Citera
2026-03-05, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Christofer försöker hålla sig relevant inne från häktet han är livrädd att bli bortglömd. Men den dagen han hamnar i fängelset så hoppas jag att allt omkring honom försvinner.

Linnea kämpar för att hålla igång Dramat, men även hennes tid är räknad.

Skriver som Linnea gjorde häromdagen [b][Tick Tack/B] bara 9 dagar kvar.

Det kan inte vara speciellt kul att sitta inne och vara gravid om hon nu får fängelse.
Citera
2026-03-05, 12:23
Medlem
Citat:
Det är inga problem alls, eftersom hon trumptat ut sina lögner över hela Sverige och hon dessutom ljuger emot vad hon tidigare ljugit om.

Då jag är dåligt insatt i Julia, berätta vad hon ljugit om? Samt berätta hur du kan avgöra att det varit lögn!
Citera
2026-03-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jag funderar mer om BGB kan läsa över huvudtaget.

Ja det kan man verkligen undra 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in