Citat:
Ursprungligen postat av
jontepsg
Tror han såg den korta versionen av highlights.
-----
Arsenal gör en riktigt jävla usel match igår, kanske en av dom sämsta för säsongen. Det var väldigt mycket som inte fungerade. Den stora skillnaden mellan Eze och Ødegaard är kontrollen av bollen/spelet samt sammanlänkadet av försvar till anfall. Jag gillar verkligen Eze, men han klarar helt enkelt inte av Ødegaards roll. Jag skulle vilja se att Arteta börjar använda sig av Nørgaard mer då både Zubi och Rice behöver vilas. Vill inte se en enda ordinarie startspelare på planen på lördag..
Så du anser alltså att vi ej var det bättre laget, och att Brighton var mer värdiga att ta 3p än AFC?
Du ser, man behöver inte spela sexig fotboll i 10 av 10 matcher.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenshult
Ödesmatch för Spurs idag när man tar emot Palace hemma. Palace vill vinna för att undvika att bli indragna i bottenstriden. Spurs måste vinna för annars ser det riktigt mörkt ut efter West Hams vinst igår.
Jag hoppas Spurs åker ur för då måste de nog börja sälja spelare. Kulusevskis kontrakt går ut 2028 så om de ska få några pengar för honom så är det nog läge att göra det nu. Det bästa för svensk fotboll vore om även Bergvall försvann men det är nog mindre troligt.
Ingen bryr sig om varken spurs eller Palace, de är båda lika icke-relevanta.
Men visst, så vore det kul om spurs ramlar ner.