Citat:
Ursprungligen postat av
sensei
Du skrev
Sen frågade när det skulle hänt att ett barn råkat illa ut så fick du några exempel. Men eftersom du inte har läst om gäddorna överhuvudtaget så förstår jag inte riktigt varför du blir så upprörd över att dessa gäddor åker fast.
Oärliga feltolkningar för att du vill.
What about this????
Samma inlägg, men som tydligen behöver förtydligas för dig på ett övertydligt sätt.
99% av fjortonåringar utsätts för sexuella övergrepp av:
* Närstående av olika grad (föräldrar ,syskon, kusiner , morbror, faster, farfar etc)
* Sådana som har kontakt med tonåringar via sitt yrke(lärare, barnläkare, konfirmationspräst, pianolärare. etc.)
* Sådana som har kontakt med tonåringar via fritidsverksamheter (fritidsledare, scoutledare , tränare etc)
* Någorlunda jämngamla (14-19) en i kompisgänget, skolkompisar, f.d pojkvän etc.
Dessa utgör också en stor del liksom också för offret okända tonåringar som groomar för att få olika typer på bilder av sexuell art.
Allt detta är väl dokumenterat.
Dessutom i samma inlägg tar jag upp att män också groomar tonåringar på nätet , dock med hjälp av felaktig ålder tillsammans med fakebilder för att låtsas var någorlunda jämngamla.
Om allt ovanstående som nu har förtydligats för din skull styrker att jag skulle hävda att inga barn råkar illa ut gör du dig bara till åtlöje.
Slutligen skrev jag att det finns en hel del män som trålar efter tonåringar på nätet , men inga tonåringar som åker för att träffa för dem helt okända 50 plussare, som tur är.
Det är detta du refererar till på ett ytterst oärligt sätt , för du förstår inte verkligheten.
Bara att beklaga och i egentlig mening är du skyldig mig en ursäkt om du besitter någon moral överhuvudtaget.