2026-03-04, 11:14
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Den skallige mannen med lite skägg på hakan?

va är det du inte fattar? fjärde från vänster räkna till fyra från vänster ditt miffo
Citera
2026-03-04, 13:28
Medlem
Singularity1312s avatar
vilket facit på idioter spekulerar och ingen har mage att beklaga en tragedi runt denna person med största hjärta
Citera
2026-03-04, 14:58
Medlem
HRTs avatar
Fick höra att de ännu inget hittat som tyder på mord.
Så har han pundat ihjäl sig själv kanske återstår att se.?
Tänker på alla de människor dessa avarter har skrämt, hotat, misshandlat och ännu värre
Citera
2026-03-04, 16:58
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Finns det nån tråd om detta?
(FB) Hanna 18 år försvunnen från Uddevalla sedan 2026-01-06 (funnen avliden, 2026-01-20)
Citera
2026-03-04, 18:36
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savecannabis
Nej, hittade precis bild i brödraskapet-tråden.

https://ibb.co/MykfpMz8 fjärde från vänster är offret
De ser ju inte direkt ut som en grupp akademier på utbildning. Undrar om de såg lika mycket ut som low lives när de gick på högstadiet?
Citera
2026-03-04, 19:35
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kango1968
Jonas Eriksson parva
Jag hittar ingen person med det namnet i sverige.
Citera
2026-03-04, 20:36
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Fick höra att de ännu inget hittat som tyder på mord.
Så har han pundat ihjäl sig själv kanske återstår att se.?

Om han gjorde det på mons lastplats i Ed så är det ett rätt udda ställe att göra det på. Det är liksom ett stort upplag bara. Skulle snarare tro att han kört bil, känt hjärtsnörp eller nått och råkat stanna på platsen.
Citera
2026-03-04, 20:39
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Om han gjorde det på mons lastplats i Ed så är det ett rätt udda ställe att göra det på. Det är liksom ett stort upplag bara. Skulle snarare tro att han kört bil, känt hjärtsnörp eller nått och råkat stanna på platsen.

ja håller med om att det låter konstigt men kan ju ha knarkat o fått en överdos eller så..
Citera
2026-03-05, 01:18
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Jag hittar ingen person med det namnet i sverige.

Tja han kan mycket väl ha begärt borttagning från de mer kända nätregistren eller till och med ha skyddade personuppgifter. Så det är långtifrån säkert att det går att leta reda på en person över nätet bara så där.
Citera
2026-03-05, 06:18
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Tja han kan mycket väl ha begärt borttagning från de mer kända nätregistren eller till och med ha skyddade personuppgifter. Så det är långtifrån säkert att det går att leta reda på en person över nätet bara så där.
Du kan inte ta bort dig på alla sidor på nätet, och skyddade personuppgifter är väldigt svårt att få det räcker inte med medlemskap i BSK om du tror det. Det ställs stora krav på få det och då hade han inte kunnat vara kvar i BSK tex

Tro mig jag vet, då jag prövat och haft sekretess markering.
Citera
2026-03-05, 08:15
Medlem
ploofzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Du kan inte ta bort dig på alla sidor på nätet, och skyddade personuppgifter är väldigt svårt att få det räcker inte med medlemskap i BSK om du tror det. Det ställs stora krav på få det och då hade han inte kunnat vara kvar i BSK tex

Tro mig jag vet, då jag prövat och haft sekretess markering.
Det går visst att ta bort sig från sidorna med personuppgifter. Lite halvkrångligt för man måste skicka mail till vissa och hänvisa till GDPR men det går. Jag är helt borttagen från alla sidor
Citera
2026-03-05, 14:39
Medlem
Sordins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka

Lastplatsen ligger ju vid järnvägen dessutom så man kör ju av väg 166 och in på en mindre väg för att komma dit. Ligger alltså inte vid 166:an.
4 km in till lastplatsen
Senast redigerad av Sordin 2026-03-05 kl. 14:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in