2026-03-03, 09:04
Medlem
Hon är verkligen en veteran på Instagram ,hon gick med 2013 , 13 år sedan ,då kan hon varit 15 år.
Citera
2026-03-03, 09:13
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jl140
Nej men gud hennes senaste snap, hon har råkat lägga ut när hon visar jeansen topless alltså hon visat brösten. Hon skulle nog skicka till någon
Du lyckades inte fånga det på bild?
Citera
2026-03-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Du lyckades inte fånga det på bild?

Nej det syns ju om man printar och känner inte behovet att ha den bilden, varken sprida eller ha. Hon har nog panik redan som det är. Den hann va uppe 7 min innan jag såg den. Men ja lite konstigt hon provar byxor helt topless och pratar som till en vän eller en ny kille kanske, jätteskumt var det… Även om det hade varit till en kompis hade man själv aldrig filmat när man provar jeans där brösten syns.
Citera
2026-03-03, 13:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jl140
Nej det syns ju om man printar och känner inte behovet att ha den bilden, varken sprida eller ha. Hon har nog panik redan som det är. Den hann va uppe 7 min innan jag såg den. Men ja lite konstigt hon provar byxor helt topless och pratar som till en vän eller en ny kille kanske, jätteskumt var det… Även om det hade varit till en kompis hade man själv aldrig filmat när man provar jeans där brösten syns.

” Nej, som det ser ut i början av 2026 meddelar TikTok inte användare när du tar en skärmdump (screenshot) eller skärminspelning av deras videor, profiler eller stories. Det är alltså anonymt att ta skärmdumpar på TikTok.”
Citera
2026-03-03, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
” Nej, som det ser ut i början av 2026 meddelar TikTok inte användare när du tar en skärmdump (screenshot) eller skärminspelning av deras videor, profiler eller stories. Det är alltså anonymt att ta skärmdumpar på TikTok.”

Förändrar fortfarande inte att jag vill sprida eller ha ”naken” bilder på henne. Men bra att veta det inte syns, det var något nytt.
Citera
2026-03-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Var ju dock Snapchat, inte TikTok.
Citera
2026-03-03, 20:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardinaa
Var ju dock Snapchat, inte TikTok.

Det var det ja, tydligen kan man se se vem som tar en skärmavbild där (vilket är löjligt). Så jag pudlar och ber om ursäkt.
Citera
2026-03-03, 22:38
Medlem
Jag måste säga att Linn är smart.

Hon har slutat köpa nya saker utan köper begagnat.

Hennes senaste TikTok tar hon upp det.
Citera
2026-03-04, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag måste säga att Linn är smart.

Hon har slutat köpa nya saker utan köper begagnat.

Hennes senaste TikTok tar hon upp det.

Tror snarare att hon inte har något val rent krasst, verkar också sälja av en hel del så ekonomiskt går det väl inte alls bra för henne, hon gör väl nästan inte alls några större samarbeten, AD-links kommer hon inte kunna leva på särskilt länge.
Citera
2026-03-04, 12:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Linn ljuger lite i frågestunden och vill få det att hon flyttade från Stockholm enbart för att det tog slut med hennes ex...
Citera
2026-03-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Tror snarare att hon inte har något val rent krasst, verkar också sälja av en hel del så ekonomiskt går det väl inte alls bra för henne, hon gör väl nästan inte alls några större samarbeten, AD-links kommer hon inte kunna leva på särskilt länge.

Jag förvånas över att hon säljer en hel del barnkläder. Kläder som de äldsta vuxit ur men som i alla fall Belle skulle kunna ha.
Hon har en hel del recensioner som visar på att affären ej är genomförd. Beror det på henne eller köparen tro?
Citera
2026-03-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag förvånas över att hon säljer en hel del barnkläder. Kläder som de äldsta vuxit ur men som i alla fall Belle skulle kunna ha.
Hon har en hel del recensioner som visar på att affären ej är genomförd. Beror det på henne eller köparen tro?
Vad heter hon på vinted?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in