2026-03-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Lol. Vilket skitsnack. Det här är ett krig skapat av Israel för att de ska erövra territorium för greater Israel. Eller lebensraum.

Att Iran slaktar 30000+ av sin egna befolkning är ok menar du?
Citera
2026-03-04, 18:12
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogersson
Att Iran slaktar 30000+ av sin egna befolkning är ok menar du?
Det har inget med att de överföll Iran med att göra.
Citera
2026-03-04, 18:15
Medlem
🥺 ni som trodde att USAs hangarfartyg vart sänkt först

Nu ser ni vad som sker efter man sänker ett skepp (iranska fregatt utanför Sri Lanka) ...de anropar MAYDAY. 32 plockade

Så dolores... hur går det för Israels/USA kritiska "krigsekonomi" 😅😅😅 som skulle falla??? verkar vara Iran som bör oroa sig för sin ekonomi🥺

och Nouse hur går det med de "kinesiska mineralerna" som inte USA kan klara utan??😅😅😅😅

5e dagen och Iranska regimen fått 7000 bomber 🥺

Så börjar ni acceptera verkligheten

För övrigt har en israelisk F35 skjutit ner en iransk stridsflyg i en dogfight.

låt mig gissa era svar🥺

"snart tar mineralerna slut och då minsann ska kriget vända

"så fort hangarfartyget sänks så ska kriget vända

Ayatollah är inte alls död...Israel/USA propaganda

snart kommer mega missilen och Steiner (tysk general som försvarade Berlin 1945)

ammunitionen tar snart slut

😅😅😅😅😅😅😅

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
🤣😂🤣 SAS som barnvaktade honom flög det som stålmannen runt hans helikopter när han evakuerade soldater? Eller missa jag något?

Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Han är galen. På riktigt. Stundom helt borta. Det är genuint svårt att recensera spektaklet; jag saknar faktiskt ord emellanåt. Ena sekunden talar han om fallna soldater, nästa sekund om den där påkostade Epstein-salongen för 4 miljarder och vilka häftiga skynken han tänkt slänga upp på väggarna. Wut!? Och strax därpå, knappt ett par andetag senare, försäkrar han oss om att han visst finner kriget intressant, inte tråkigt, för hade han funnit de iranska krigsspelen tråkigt, så skulle han såklart aldrig stå där och tala till oss i den permanenta underklass över huvud taget.

Sedan tappar han fokus igen. Haha. Vilket skämt.
Senast redigerad av David1982 2026-03-04 kl. 18:17.
Citera
Medlem
Citat:
Det har inget med att de överföll Iran med att göra.

jodå. trump kände sig ju manad att säga att iranierna nu får en chans att sparka den muslimska republikens represtanter i fittan och avkolonialisera "persien".

om de nu gör det är ju dock en helt annan disskussion.
Citera
Medlem
Kent-Ronnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Så här har ingen gjort sedan andra världskriget. Sieg helg...

Säger snubben som hyllar Rysslands olagliga invasion av Ukraina med tusen och åter krigsbrott på sitt samvete.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej ungefär hälften av kinas olja går genom Hormuz sundet.

Därför är det en fördel för Ryssland .. Kina kan tvingas vända sig dit.
Citera
2026-03-04, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Så här har ingen gjort sedan andra världskriget. Sieg helg...
Vad har ingen gjort sedan andra världskriget, vad har hänt?
Citera
2026-03-04, 18:19
Medlem
Jävligt tröttsamt med denna tråd att folk ska ta olika sidor och argumentera eller håna andra.

Jag tror precis alla med någorlunda högt IQ och förmågan att ha flera tankar i huvudet samtidigt förstår att varken Trump/USA, Israel eller Iran har ryggen fri här.

Alla ledande i de inblandade länderna har blod på sina händer, det är inte alltid svart/vitt, rätt eller fel, det finns nyanser.

Med det sagt önskar jag alla förtryckta iranier lycka till i kampen att bygga upp ett fungerande land och frihet.

Sörjer absolut inte regimens förfall
Citera
2026-03-04, 18:20
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard09
Hur många barn har de dödat idag?

Inga. Bara terrorister och deras anhängare. Så USA och Israel fantastiska jobb fortsätter.
Citera
2026-03-04, 18:22
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Fast nu är ju Iran ett helt annat land.

Taktiska problem skiftar hela tiden; strategiska problem är eviga. Att ha en känsla för denna dynamik är grunden för all framgångsrik operationskonst.
Citera
2026-03-04, 18:24
Medlem
Citat:
Trump vill inte att Epsteinfilerna som visar att han våldtog barn släpps. Israel sitter å dem och tvingar honom.

Kan du bidra med källa till ditt påstående?
Citera
2026-03-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Därför är det en fördel för Ryssland .. Kina kan tvingas vända sig dit.

Frågan är om det är en fördel för Ryssland? Tänker att vore jag kines så skulle jag passa på ta tillbaka Manchuriet (som Ryssland erövrade från Kina) och när man ändå håller på resten av östra Ryssland. Så det blir lite ordning och reda.

Moskoviterna slösar ju ändå bort pengarna på att stånga sig blodiga mot den ukrainska muren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in