🥺 ni som trodde att USAs hangarfartyg vart sänkt först
Nu ser ni vad som sker efter man sänker ett skepp (iranska fregatt utanför Sri Lanka) ...de anropar MAYDAY. 32 plockade
Så dolores... hur går det för Israels/USA kritiska "krigsekonomi" 😅😅😅 som skulle falla??? verkar vara Iran som bör oroa sig för sin ekonomi🥺
och Nouse hur går det med de "kinesiska mineralerna" som inte USA kan klara utan??😅😅😅😅
5e dagen och Iranska regimen fått 7000 bomber 🥺
Så börjar ni acceptera verkligheten
För övrigt har en israelisk F35 skjutit ner en iransk stridsflyg i en dogfight.
låt mig gissa era svar🥺

"snart tar mineralerna slut och då minsann ska kriget vända

"så fort hangarfartyget sänks så ska kriget vända

Ayatollah är inte alls död...Israel/USA propaganda

snart kommer mega missilen

och Steiner (tysk general som försvarade Berlin 1945)

ammunitionen tar snart slut
😅😅😅😅😅😅😅
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
🤣😂🤣 SAS som barnvaktade honom flög det som stålmannen runt hans helikopter när han evakuerade soldater? Eller missa jag något?
Citat:
Ursprungligen postat av
Do1ores
Han är galen. På riktigt. Stundom helt borta. Det är genuint svårt att recensera spektaklet; jag saknar faktiskt ord emellanåt. Ena sekunden talar han om fallna soldater, nästa sekund om den där påkostade Epstein-salongen för 4 miljarder och vilka häftiga skynken han tänkt slänga upp på väggarna. Wut!? Och strax därpå, knappt ett par andetag senare, försäkrar han oss om att han visst finner kriget intressant, inte tråkigt, för hade han funnit de iranska krigsspelen tråkigt, så skulle han såklart aldrig stå där och tala till oss i den permanenta underklass över huvud taget.
Sedan tappar han fokus igen. Haha. Vilket skämt.