2026-03-04, 15:06
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Blir ju så jävla rastlös när inte flashback fungerar
Fast det fungerar hjälpligt. När jag får "åtkomst nekad" när jag skall kolla mina prenumerationer så går jag bara tillbaka och klickar på "populära ämnen" och sedan klickar jag på Favoriter igen och så funkar det.
Citera
2026-03-04, 15:07
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag personligen kommer inte att fly fältet bara för att vi har lite irriterande fel här och var. Vi som kommer från "underground" är vana vid sådant.
Det är den rätta andan
En äkta flashbackare ger aldrig upp utan hittar alltid nya vägar ur misären.
Citera
2026-03-04, 15:08
Medlem
anomaligns avatar
Jag, som alltid, varje gång, i samma ögonblick jag trycker "skicka svar" ser att jag har missat ett eller flera ord eller har formulerat mig konstigt, och alltid måste redigera omedelbart för att få sinnesro, tycker att redigeringsbuggen är lite stressande.
Citera
2026-03-04, 15:19
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Jag, som alltid, varje gång, i samma ögonblick jag trycker "skicka svar" ser att jag har missat ett eller flera ord eller har formulerat mig konstigt, och alltid måste redigera omedelbart för att få sinnesro, tycker att redigeringsbuggen är lite stressande.
Ja, att redigera verkar inte funka så bra längre och då blir olika pinsamma stavfel kvar.
Citera
2026-03-04, 15:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Blir ju så jävla rastlös när inte flashback fungerar
"När kyparen inte kommer är´, efter ett tag, det enda man kan tänka på denne kyåare som inte vill visa sig" (Sartre, inspirerad a ett besök på krogen)
Citera
2026-03-04, 15:28
Avstängd
Det går att posta, men inte att rätta eller göra tillägg till det man nyss skrivit.
Citera
2026-03-04, 16:01
Medlem
Skaraborg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det går att posta, men inte att rätta eller göra tillägg till det man nyss skrivit.

Samma sak med mig.

Orsaken skall vara att jag inte är inloggad och/eller att jag inte har behörighet till tråden. Vilket är felaktigt.
Citera
2026-03-04, 16:16
Avstängd
Nere från ca 21 i måndags till nu 15.30.
Citera
2026-03-04, 16:19
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Jag kan inte redigera och det verkar ha kommit idag. Kan inte heller förhandsgranska, även om detta började fungera igen men sen inte igen. Får detta meddelande...

Citat:
Ursprungligen postat av anomalign

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, att redigera verkar inte funka så bra längre och då blir olika pinsamma stavfel kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Samma sak med mig.

Orsaken skall vara att jag inte är inloggad och/eller att jag inte har behörighet till tråden. Vilket är felaktigt.

Tagits upp internt och möjligheten att redigera i 1 timme ska vara fixat nu.
Citera
2026-03-04, 16:23
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tagits upp internt och möjligheten att redigera i 1 timme ska vara fixat nu.

Jag skriver detta inlägg trots att jag inte var inloggad när jag tryckte på "citera-knappen".

Dessutom, jag kommer inte in, fortfarande, vid inloggning, om jag bockar ur "Kom ihåg mig".
Citera
2026-03-04, 16:25
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Samma sak med mig.

Enligt moderator Blomvattnare är det flera som har liknande problem. Jag har sedan flera dagar råkat ut för dessa meddelanden när jag försökt posta eller redigera. Någon gång har det kommit upp ett meddelande om att jag gjort något otillåtet!

Igår hade jag gjort ett lite längre inlägg med länkar och citat; allt förvann.

Nu kopierar jag först inlägget om det känns svårt att göra om det, och provar på nytt.
Citera
2026-03-04, 16:34
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Enligt moderator Blomvattnare är det flera som har liknande problem. Jag har sedan flera dagar råkat ut för dessa meddelanden när jag försökt posta eller redigera. Någon gång har det kommit upp ett meddelande om att jag gjort något otillåtet!

Igår hade jag gjort ett lite längre inlägg med länkar och citat; allt förvann.

Nu kopierar jag först inlägget om det känns svårt att göra om det, och provar på nytt.

Själv har jag inga problem alls med att redigera, däremot med att posta utan att citera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in