Jag har också suttit och försökt på alla vis men så läste jag det du skrev här. Fick testa några gånger innan det lossnade. Tack för tipset!
En konstig lösning. Men många av de problem som många har vittnat om som har varit de senaste veckorna har varit konstiga de med. Folk som till synes befinner sig under samma omständigheter, men där den ena inte kan göra något den andre kan, som citera t.ex. Etc etc.
En konstig lösning. Men många av de problem som många har vittnat om som har varit de senaste veckorna har varit konstiga de med. Folk som till synes befinner sig under samma omständigheter, men där den ena inte kan göra något den andre kan, som citera t.ex. Etc etc.
Citera verkar fungera bra för mig just nu i alla fall men jag kan inte redigera mina inlägg, precis som några andra skrivit ovan, så jag hoppas att det löser sig inom kort.
Jag kommer in bara med mobilnätet.
Fasta eller wifi går det inte, varken Telenor eller Bredbandsbolaget.
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Samma hos mig. Hjälper det att starta om routern? Dra ut strömsladden, vänta några minuter och sätta tillbaka strömsladden igen? Läste på Telenor att det kan vara en lösning.
Det måste vara någon riktigt stor och mäktig organsation som har börjat jävlas med vårt kärs Flashback plötsligt när vi tycks befinna oss på randen av ett nytt världskrig.
Kan det vara CIA, FRA, Mossad, eller Puttes arme' av hackare?
Jag kan inte redigera och det verkar ha kommit idag. Kan inte heller förhandsgranska, även om detta började fungera igen men sen inte igen. Får detta meddelande...
Flashback Forum: meddelande
Snobird, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.