Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Alla andra bilar ute i trafiken jag ser gör det. Själv är den fula klisterremsan från senaste bilhandlaren det första jag tar bort på en ny bil.
Alltså den luffiga reklamremsan strax under registreringsskylten som säger "Abbes Bilar" eller "KAMUX KAMUX KAMUX" eller varför inte "Bögnissedals Motorfordon & Lyftkranar AB" under regnumret. Varför ha denna klisterremsa kvar?
Varför kör ni runt med denna reklamremsan kvar på registreringsskylten år ut och år in? Tror ni att ni får något betalt av bilfirman för denna reklam? För det får ni inte. Inte heller ser det fint ut. Det ser för jävligt ut.
I år efter år kör folk runt med reklamremsorna på sina bilar. Skulle uppskatta att 99.9% och alla i denna tråd gör detta.
Men varför?! Gillar ni att ha en ful reklamremsa på bilen? Använder ni heller inte adblocker i era webbläsare? Slår ni på TVn precis när reklamen börjar?
Jag förstår inte.
På min står det "Bilia" och den får vara kvar för de gjorde en mycket bra affär för mig och stolt ägare av en bil därifrån. Dessutom ställt upp bra efter affären var genomförd. Jag sålde min egna bil privat och gick snabbare än planerat och fick då utan kostnad låna en bil av dem drygt en vecka. Nej de blåste inte mig på mycket pengar men en jäkligt bra försäljare som förstod sig på kundrelationer.
Han är idag lycklig pensionär och sålde jäkligt många bilar genom bra relationer fick han bra reklam.