2026-03-04, 09:17
Medlem
Jag vill kunna njuta av en glass eller korv med bröd en solig dag på stan, utan att ta del av Mellanöstern på något sett.

Inga skrikande hysteriska människor med fula flaggor och svartvita foton på någon ful människa med skägg.

Inga nyheter med inslag av kvinnohatare och religiöst förtryck.

Vad har Sverige gjort för att översvämmas av dessa invasiva arter?

Är så trött på dem oavsett vilken sida de står på. De har ett stort våldskapital som inte passar i Sverige eller Europa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Dessa talibaner håller på och ta över ditt land och du går ner på knäna för judarna

Fokusera på ditt egna hus, innan du petar på andra

Syriska getherder är en naturlig följd av att veka svenskar nöjer sig med att leva på soc eller köra fodora, efter att ha kostat samhället 2 millar i bara skolpeng till sin 20årsdag.

Så om du vill rädda landet. sök komvux och bli något mer än en syrisk getherde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Vilket jävla krig detta utvecklat sig till. Korkat av Iran att attackera alla grannländer. Inte smart. De får ju bara fler och fler emot sig. Nästa land att attackera Iran är garanterat Saudiarabien.

Kanske, men USA vill ha "limited war" (Begränsat krig i tid och rum) medan Iran vill ha totalt krig, som drar ut på tiden och ökar i rum. Gärrna att det blir religiöst. USA har med största säkerhet inte den politiska viljan för ett långt krig. Medan Iran har det. De slås för sin överlevnad.

Om Saudi angriper finns det ökade chanser att det iranska folket ställer sig bakom regimen. Sunni mot Shia och att Saudi är inte lika professionella så risken för fler "flickskolor" bombas ökar. En av de stora frågorna i det här kriget är hur kommer det iranska folket reagera. Det finns videos på både arga iranier över ledarens död och de som är glada.

Iranska regimen är desperat, då tar man till desperata handlingar. Kommer deras strategi fungera? Troligen inte men jag är inte 100 procent säker på att det kommer att misslyckas.

Jag hoppas att Iranska regimen faller, En demokratisk regim kommer till makten och Iran kan bygga upp sitt land. Men jag är inte ens säker på att regimen faller. Det andra är extremt osäkert.
Citera
2026-03-04, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nu var det förstås din okunskap jag syftade på:

"nu när judarna i stort sätt dagligen sparkar araberna i fittan."

Det är korrekt att judarna daligen sparkar araberna i fittan,

vad folk självidetiferar sig som har jag ingen åsikt om, araber bor på arabiska halvön. likväl så sparkad de i fittan av judarna över hela levanten (arabiskt dna är främmande för levanten)...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hilbertrum
Jag vill kunna njuta av en glass eller korv med bröd en solig dag på stan, utan att ta del av Mellanöstern på något sett.

Inga skrikande hysteriska människor med fula flaggor och svartvita foton på någon ful människa med skägg.

Inga nyheter med inslag av kvinnohatare och religiöst förtryck.

Vad har Sverige gjort för att översvämmas av dessa invasiva arter?

Är så trött på dem oavsett vilken sida de står på. De har ett stort våldskapital som inte passar i Sverige eller Europa.

Vi har alla vänsterkramare och batikhäxor och tacka för situationen vi befinner oss i med dessa översvämmade parasiter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
MAGA i spillror
Exhibit #153

alltid fint när "högern" hittar "vänstern" antar jag.
Citera
2026-03-04, 09:20
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIAdventurer
Jag reagerade också på det. Men samtidigt tror jag det är svårt att begrava honom i smyg sas. Han har dött martyrdöden.

Perfekt tillfälle för regimhatare att spränga bort regimälskare iaf!

Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Den nya mullan kommer också brännas till aska. Var så säker.

För varje terrormulle som bränns till aska så dansar världen på den.

Den nya mullan kommer vara svårare. Gömma sig i en bunker och styra terrordåd mot allt o alla. Alla som har blod på sina händer pga hans familj kommer bli offer. Han är smartare och har vart med om krig förr tyvärr
Citera
2026-03-04, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Syriska getherder är en naturlig följd av att veka svenskar nöjer sig med att leva på soc eller köra fodora, efter att ha kostat samhället 2 millar i bara skolpeng till sin 20årsdag.

Så om du vill rädda landet. sök komvux och bli något mer än en syrisk getherde.

Vad snackar du om?

Jag har inget med arabvärlden att göra eller Iran för den delen heller, men jag har inte fel när jag säger att Sverige håller på att förfalla, gå ut lite från ditt pojkrum så du får se det svart på vitt.

Ett land tas inte över enbart genom krig och dödande, det går och ta över via samhället om landet i sig är naivt, vilket har skett med Sverige de senaste 10-20 åren.

Fortsätt och dela ut socbidrag till alla analfabeter som anländer och bor gratis utan några krav och bygga moskér i varje stad runt om i landet och bli sedan förvånade att era döttrar gifter sig med muslimer eller liknande.

Ni själva har accepterat och gått med på det, och får nu skörda frukterna.
Citera
2026-03-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Videon är källan och indirekt Sun Tzu och Clausewitz. Du kommer ju aldrig med länkar så var tyst om inga källor innan du lägger till det.

Det är du som klagar på källor vanligtvis, ville bara tydliggöra att du själv aldrig levererar några.

Som sagt, du kan titta tillbaka på vad du själv skrivit. Israel skulle inte ha råd med något längre krig efter 7/10, deras ekonomi skulle inte tåla ett sådant.

Hade du rätt eller fel?
Citera
2026-03-04, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Vad är det för fel på dessa människor i länderna där nere ?
Fan det måste ju gått fel i arvsmassan någonstans på vägen ?
Eller är det så att det är inavel ?

Oklart vilka folk du syftar på nu, det finns i huvudsak två, det judiska och det muselmanska. Och videon jag postade visar att det judiska folkets motståndskraft är så extremt hög att det muselmanska folket bör inse att de aldrig kommer segra i ett krig.
Citera
2026-03-04, 09:32
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Den nya mullan kommer vara svårare. Gömma sig i en bunker och styra terrordåd mot allt o alla. Alla som har blod på sina händer pga hans familj kommer bli offer. Han är smartare och har vart med om krig förr tyvärr

Mossad har nog redan koll på honom.
Citera
2026-03-04, 09:34
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Vilket jävla krig detta utvecklat sig till. Korkat av Iran att attackera alla grannländer. Inte smart. De får ju bara fler och fler emot sig. Nästa land att attackera Iran är garanterat Saudiarabien.

Det är inte korkat. Det är det enda de kan göra eftersom de inte har en chans i en rak konfrontation mot Israels och USA:s samlade styrkor.

Sprids kriget i regionen och påverkar världsekonomin kommer pressen på USA och Israel att öka både runt om i världen och på hemmaplan. De absolut flesta vill inte ha något krig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in