Citat:
Ursprungligen postat av
anorto
Sex ord är ok, resten trams. Vilket säger mig att du aldrig kommer förstå, eller lära dig att gäddorna har ett ansvar. Eller är de ansvarsbefriade 5-5? Då ska de så klart inte ha tillgång till nät, eller smartphone.
Stackars gäddor, så lättlurade de är.
Nej men det finns ändå en nykterhet här, det ser absolut inte så illa ut i Sverige som Sara lägger upp det. Ja gubbkukarna försöker men det blir no fuck hela veckan med teenages för deras del. Jag vill ha lite uppdatering på svarsrapporteringen och då i synnerhet om dom gubbarna som hamnar i sänghalmen med en riktig fjortis?
Jag önskar att Sara tog min hand för så jäkla fin som hon är, underbar mm men hon har hamnat lite snett och jag skall göra mitt bästa för att övertyga henne om att inga gamla tjockisar flyttar in i flickrum när föräldrarna är med, inget knull i das auto, inte knull nånstans faktiskt och vi måste faktiskt ha ett samtal?
Gubbarna drar i kuken ja men det är inte rimligt att tro att fjortisen skulle tänka att den där heta 75 år äldre kuken skall ta min oskuld oavsett hur desperat hen är. I högstadiet så uppvaktade jag min dåvarande flickvän och har svårt att tro hon var otrogen med åldermannen Benny och jag satte inte på gamla tanter av respekt.