2026-02-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Jag vet inte om det var en sådan win att behöva ösa pengar på någon han knappt träffade.
Det var ju ändå hans val?
Citera
2026-02-25, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Digeridoo
Det var ju ändå hans val?
Ja, men Anette är knappast ett oskyldigt offer i sammanhanget.
Citera
2026-02-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ja, men Anette är knappast ett oskyldigt offer i sammanhanget.
Som Dolph skulle vara då? Fattar inte varför alla lägger skuld på henne? Han levde livet i Hollywood och var otrogen. Det var ju ett liv han ville ha, knappast var det synd om honom på nåt vis? Han hade dålig kontakt med sina barn sämst med sin yngsta? 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Digeridoo
Som Dolph skulle vara då? Fattar inte varför alla lägger skuld på henne? Han levde livet i Hollywood och var otrogen. Det var ju ett liv han ville ha, knappast var det synd om honom på nåt vis? Han hade dålig kontakt med sina barn sämst med sin yngsta? 🤷🏻‍♀️
Det var Anette som flyttade från Dolph! När dem träffades jobbade han i USA, men hon ville bo ifrån honom av någon anledning. Troligen förevändning för att själv vara otrogen. Vart är logiken när Dolphs karriär, som var den som var inkomstbringande, skulle tagit slut om han följde med Anette till Europa. Anette gav honom ett omöjligt ultimatum som han inte kunde uppfylla.
Citera
2026-03-02, 18:33
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Dock var detta slutet 90 talet långt långt från Dolphs glansdagar .

Denna period var det " straight to VHS/DVD " det handlade om när det gällde hans så kallade glada dagar i LA

Hela Dolphs karriär har väl varit straight to VHS/DVD, förutom Rocky IV där han har typ två repliker. Om vi hade haft skådisar som Skarsgårdarna, Joel Kinnaman, Alicia Vikander, Rebecca Ferguson etc på 80-talet skulle Dolph nog inte haft den status han fick i Sverige.

Det är därför jag tar hans påstådda civilingenjörsmeriter med en nypa salt. Om det hade stämt att han har examen från Chalmers och har studerat vid MIT skulle han väl ha tjänat mer pengar som civilingenjör än som pajig B-skådis.
Senast redigerad av BavarianBeetle 2026-03-02 kl. 18:36.
Citera
2026-03-03, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Hela Dolphs karriär har väl varit straight to VHS/DVD, förutom Rocky IV där han har typ två repliker. Om vi hade haft skådisar som Skarsgårdarna, Joel Kinnaman, Alicia Vikander, Rebecca Ferguson etc på 80-talet skulle Dolph nog inte haft den status han fick i Sverige.

Det är därför jag tar hans påstådda civilingenjörsmeriter med en nypa salt. Om det hade stämt att han har examen från Chalmers och har studerat vid MIT skulle han väl ha tjänat mer pengar som civilingenjör än som pajig B-skådis.
KTH skall det vara och enligt en artikel från Aftonbladet skall han ha gått ut med toppbetyg.
Citera
2026-03-03, 21:33
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle

Tror jag knappast. Dessutom så tror jag livet som filmstjärna är betydligt roligare.
Citera
2026-03-03, 22:39
Medlem
För er som missat det så gjordes det ett avsnitt. " Berg flyttar in " Carina bodde hos dolph någon natt o dag året / åren ? Innan han fick sin cancerdiagnos ,
Han bodde i Malibu .
Citera
2026-03-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
För er som missat det så gjordes det ett avsnitt. " Berg flyttar in " Carina bodde hos dolph någon natt o dag året / åren ? Innan han fick sin cancerdiagnos ,
Han bodde i Malibu .

Edit .

inspelat sommaren 2012
Citera
2026-03-04, 12:16
Medlem
Alexander Pärleros intervjuar Dolph i nyaste avsnittet av Framgångspodden.
Citera
2026-03-04, 16:08
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
KTH skall det vara och enligt en artikel från Aftonbladet skall han ha gått ut med toppbetyg.
Han var samtida med mig på KTH men jag minns honom inte, men han läste kemi och jag data så jag stötte aldrig på honom. Någon som kan länka en bild hur han såg ut 1983? Var han snygg och biffig redan då?
Citera
2026-03-04, 16:13
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Han var samtida med mig på KTH men jag minns honom inte, men han läste kemi och jag data så jag stötte aldrig på honom. Någon som kan länka en bild hur han såg ut 1983? Var han snygg och biffig redan då?
Just det, Dolph var europamästare i Karate och säkert supertrimmad medans han gick på KTH, ändå rätt imponerande. Dolph är en exceptionell elit-person på många sätt.
https://gossipcomeeracomee.altervista.org/dolph-lundgren/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in