2026-02-28, 22:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Jaså, har du ändrat dig? Du skrev att det sades i GOS men nu har du ändrat det till senaste vloggen 🙄. Så kan du tala om för mig exakt var i vloggen hon pratar om det?!

Oj ursäkta då herr Viktigpetter. Jag skrev fel, det var i andra avsnittet av GOS. Du får väl kolla själv. Var knappast tänkt att klocka en tid till dig 😆
Citera
2026-03-01, 02:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Tiotusentals vuxna kvinnor med tanke på att Caia omsatte 700 miljoner förra året

Varför köpte inte då alla dessa tiotusentals vuxna kvinnor kläderna som det nedlagda modebolaget erbjöd?

Här hade de chansen att stötta din idol som du försvarar i vått och torrt men istället uppgick förlusten till miljontals kronor.
Citera
2026-03-01, 03:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Förra sommaren skulle Bi*nca flyga till Ibiza men missade sitt anslutningsflyg. Vad då göra om man har miljoner på kontot? Hon hyrde privatplan för 450 000 spänn

Säga vad man vill om detta men hon är inte speciellt medveten om flygets klimatpåverkande utsläpp, Dom där 450 000 kronorna hade kunnat göra mycket bättre nytta i Afrika exempelvis där många barn behöver rent vatten, mat, mediciner och vaccin.

Nu kommer väl du med ett försvarstal för din idol i vanlig ordning kan man tänka, man undrar faktiskt hur människor som du fungerar som inte har något eget liv utan måste hylla kändisar som verkar leva i någon sorts bubbla?
Citera
2026-03-02, 17:31
Medlem
osnutens avatar
Att sälja smink till småbarn och ungdomar känns för mig ungefär som att sälja lotter till pensionärer.

Är det inte olagligt, och man kan leva med sig själv, står det var och en fritt att göra det

Det står även mig fritt att förakta dom som skor sig på svaga människor

Vem hyr ett privatjet, och berättar vad det kostar?
Bianca känns betydligt mer Dubai än Öfre Östermalm
Citera
2026-03-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Säga vad man vill om detta men hon är inte speciellt medveten om flygets klimatpåverkande utsläpp, Dom där 450 000 kronorna hade kunnat göra mycket bättre nytta i Afrika exempelvis där många barn behöver rent vatten, mat, mediciner och vaccin.

Nu kommer väl du med ett försvarstal för din idol i vanlig ordning kan man tänka, man undrar faktiskt hur människor som du fungerar som inte har något eget liv utan måste hylla kändisar som verkar leva i någon sorts bubbla?
Låt människor flyga för tusan. Varken vindkraft eller tågen fungerar ju inte när man behöver det som mest. Kan hålla med om att hon sjönk när hon la ut det offentligt. Gör man en sådan grej ska man hålla tyst. Bara tonåring som tycker det är häftigt, men dom växer också upp och fattar hur patetiskt det är.
Citera
2026-03-02, 19:28
Medlem
DeppJohnnys avatar
Jag har lyssnat igenom rättegången och blev förvånad över vilken otroligt dålig svenska hon talar. Fler som reagerat på det?
Citera
2026-03-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Jag har lyssnat igenom rättegången och blev förvånad över vilken otroligt dålig svenska hon talar. Fler som reagerat på det?

Ja, kan hålla med om det. Har inte lyssnat på
själva rättegången men följt B genom åren.
Hon svär ofta i (engelska termer) och har inget vidare moget språkbruk vilket gör att man upplever henne lite mindre uppdaterad.
Citera
2026-03-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, kan hålla med om det. Har inte lyssnat på
själva rättegången men följt B genom åren.
Hon svär ofta i (engelska termer) och har inget vidare moget språkbruk vilket gör att man upplever henne lite mindre uppdaterad.

Hon har förmodligen outredd IF som jag tidigare skrivit i tråden .
Citera
2026-03-03, 02:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny

Jodå. Hon talar lika dålig svenska i WV, hon känns ofta som en förvuxen tonåring vad gäller hennes språkbruk och ordförråd.

Hon lär inte ha överdrivet stora CSN-skulder?
Citera
2026-03-03, 08:11
Avstängd
Nu är hon iväg på jobbresa igen med Saba och Emelie (MUA).
Citera
2026-03-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Nu är hon iväg på jobbresa igen med Saba och Emelie (MUA).

Kenya. Bor vid Diani Beach. Team som ska plåta. Numera jobbar Bianca bakom kameran så det medföljer väl modeller.
Citera
2026-03-03, 15:35
Medlem
Citat:
Kenya. Bor vid Diani Beach. Team som ska plåta. Numera jobbar Bianca bakom kameran så det medföljer väl modeller.
Låtsas inte att du har koll på saker o ting. Det är Bianca som ÄR modellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in