Citat:
Ursprungligen postat av
Allaballawalla
Det var ju det där du skrev om att Iran aldrig varit en demokrati... Inte konstigt att Iran nte varit det med tanke på att UK och USA ryckte undan mattan för dem när de försökte ge sig in på det spåret och hade en demokratiskt vald premiärminister...
Okej allas vår favoritmoderator och favoritknarkare Allaballawalla, jag har en fråga till dig:
- Tror du därför att Iran kommer lyckas demokratiseras nu eftersom de försökte demokratiseras 1951?
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Så du är inte autist, vad är det då för fel på dig?
Du fortsätter att gnälla om Palestina trots att jag flera gånger förklarat att jag är engagerad i Ukrainakriget, tror du att Palestina ligger i Ukraina eller vad?
Och det är ju du som tjatar om att man ska engagera sig i dom konflkter där det dödas flest människor så det borde vara du min lille vän som känner dig så moraliskt överlägsen som borde engagera dig i konflikten.
Varför bryr du dig inte om konflikten i Burma eller den nystartade konflikten mellan Afghanistan och Pakistan?
Jag kan även påpeka att ryssarna dödat ett flertal svenskar och fått många svenskar att fly till Gotland men det kände du förstås inte till.
Att den ukrainska staden Poltava har en stor betydelse för den svenska stormaktens fall vet du förstås inte heller.
Och jag använde inte ordet autist som en förolämpning utan det är den diagnos som borde ligga närmast med tanke på dina tvångstankar om dessa krig.
Du är också besatt av att ha rätt så du tjatar om samma krig konstant tills ingen orkar läsa dina skräpinlägg, det är inte normalt ens på Flashback.
Hahaha, nu ska vi sammanfatta denna måndag:
- Jag är autist (en förolämpning lika aktuell som ”CP” eller ”tönt” om man fått hår på snoppen eller fittan) för att jag säger att han bryr sig om Palestina eftersom han är en mediarunkare.
- Han vet extremt mycket om historia och världen och jag vet ingenting eftersom han säger det.
Jag tänkte först ignorera honom men sen kom jag på att det är tamejsjutton mer underhållande att se honom triggad än att få tyst på honom. 😊
Rent psykologiskt är det inte märkligt att det blir såhär. Kognitiv dissonans, i det här fallet att han blir ertappad att han engagerar sig extremt i en konflikt enbart för att han frenetiskt runkat upp mediernas bild, är väldigt obehagligt, speciellt för en lågintelligent idiot, och därför gör han allt för att inte behöva möta skammen det innebär att han måste rättfärdiga varför han bryr sig om en liten skitkonflikt i en annan del av världen mer än andra. Faktum är att det finns två alternativ till varför han reagerar såhär:
1. Han är en vänstermänniska som anser sig vara moraliskt överlägsen allt och alla och har gjort en image av detta. När det framkommer att hans moral är selektiv och att han bara engagerar sig i konflikter som är inne och populära förstörs denna bild och då blir det en identitetskris för honom han inte kan hantera.
2. Han anser sig vara fritänkande och objektiv, men när han blir ertappad av att hans engagemang enbart bygger på vad medierna säger och tycker spricker denna identitet och han klarar inte av den skammen så han attackerar mig istället.
Oavsett vad så väntar jag med glädje att få läsa ditt nästa inlägg där du förklarar hur fantastiskt bra du är och hur dålig alla andra är hahaha!