2021-01-03, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexttome12345
jag har rätt så stora bröst, storlek 70H är 165 och väger 58kg. Jag har alltid gillat mina bröst och de ser bra ut med BH men utan BH så hänger de ner vet att det är naturligt att de gör de men gillar inte det. Ju större bröst man har desto mer hänger de ner(INTE så att de hänger ner till magen men ni förstår) min fråga nu är blir ni äcklade ifall en tjejs bröst hänger ner lite? Hur skulle ni killar reagera om er tjejs bröst såg ut så utan BH?

Har funderat på bröstoperation för att de ska ”stanna uppe” me det är så mycket komplikationer så kommer nog inte göra det.

Snälla släng inte en massa skit eller hat på mig vill bara veta vad ni tycker
Nä, det är inte äckligt, är snarare sexigt.
Citera
2021-01-03, 19:07
Medlem
sluskjohans avatar
Jag blir kåt av i princip alla bröst. Hängbröst är något som jag älskar.
Citera
2021-01-03, 19:09
Medlem
Har sett bröst av alla möjliga typer och aldrig "äcklats". Vore väl om det plötsligt spricker och det svämmar ut massa likmaskar, men det scenariot är ju inte så troligt.
Citera
2025-12-28, 09:18
Medlem
Jag tycker det är bland det sexigaste som finns.
Hur jag reagerar? Jag blir kåt.
Citera
2025-12-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexttome12345
Vill ju inte att killar ska tror att jag ”lurar” de med mina bröst, att de ser bra ut med BH och sen att de plötsligt hänger utan BH. har nog blivit skadad av alla ideal och tror nog det är ett större problem för mig än vad det är för killarna?

Tror killar så så gör de dig en tjänst genom att visa vem de är tidigt i relationen, dvs de förtjänar att åka direkt ner i soptunnan. Du ser säkert mycket bättre ut än du tror och en kille som gillar dig för viktiga anledningar kommer att gilla hela dig precis som du är.
Citera
2026-03-03, 00:35
Medlem
vasaduellers avatar
Älskar det. Stora bröst är något av det vackraste och läckraste som finns. Speciellt naturliga. Det är bara naturligt att de hänger lite. Så länge som de är fylliga och inte som tomma påsar.
Citera
2026-03-03, 07:51
Medlem
Jag träffade en kvinna som hade stora och de hängde lite. Hon sa själv att hon tyckte de var för stora. Jag tror inte jag sa så mycket för jag var så kåt så jag höll på att bli galen. Minns jag sa att de var jättefina i alla fall.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in