Citat:
Ursprungligen postat av
GammelSkracken
Jag vet att du ogillar förtal, varför envisas du med att sitta i denna tråd att konstant förtala Julia, du får ta det i hennes tråd istället.
Orkar inte att du tror att jag inte har nå fakta. Varför ska jag ta fram det när du massanmäler folk konstant här inne. Orkar inte bli bannad en månad igen tack vare dig.
Jag vet att du inte har några fakta gällande hur jag skulle ha stöttat Chrippa konkret irl - eftersom det inte finns något sådant att visa. Det är helt en fantasibubbla ni skapat i tråden.
Jag invänder mot ert förtal av Chrippa och Linnea med saker som Julia själv gjort offentligt gällande sin roll. Det är knappast förtal.
Julia har ingen egen tråd utan är en del av Chrippa-dramat när det gäller barnet, samt relationerna med Chrippa och Linnea.
Varför skriver du så mycket skit och förtal om Linnea här - för det du gör är att sprida lögner, fantasier och förtal - och inte i hennes egen tråd?
Varför drar du hela tiden in Julia och bedriver klappjakt på Linnea om du själv är av åsikten att tråden strikt ska handla om Chrippa?